Separera namn med ett kommatecken.
Jag har testat samtliga av de 3 MIUI's och den snabbaste för mig har helt klart varit Galnet. Den versionen av Galnet som du ser på den videon du...
Den "stock XWJB" som du fick ifrån Kies fungerar ej då den inte innehåller bootloaders. Alltid är det något man glömmer :o Tack för...
Både MCG MIUI och Galnet MIUI är byggda på MIUI official. Official är alltså den "rena" versionen, medans de 2 andra även innehåller tweaks för...
Ja, men Enbart om du har bootloaders. Vilken Gingerbread-ROM lade du in i din telefon? Länka gärna till vart du hittade den!
Nästa gång, posta i DENNA tråden. Den tråden rensar bort alla dessa trådar (som denna) som bara tar plats.
Såhär går du till väga för att installera den ROM'en (ifrån början): 1. Ladda ner Gingerbread med bootloaders. 2. Ladda ner Odin + .PIT (använd...
Testat på min Samsung Galaxy S. Spelet är oerhört roligt och en time-killer när man sitter på bussen eller liknande. Inget lagg på min telefon....
Om du inte gör reset eller wipe på någonting så kommer allt vara i sin ordning även efter installationen av den nya versionen av CM. Det finns en...
CyanogenMod 7 till Galaxy S är mer i "pre-done"-stadiet. Den går alldeles utmärkt att använda för dagligt användande, och det finns inga stora...
Ja, det kan man!
Äntligen :D Den skall jag installera på min telefon när jag kommit hem senare idag :D
Jag gillar att det finns trådar som denna, men skaparen av sådana här trådar måste vara lite mer aktiv när det gäller uppdaterandet. Denna tråd...
Jag gissar på att du använder dig av en Samsung Galaxy S 2, vilken kör TouchWiz-launcher. När du avinstallerat ett program så blir det automatiskt...
Jag har, precis som conny85, också gjort NAND-backup innan ny flashning av annan ROM och sedan bara gjort en restore och fått det EXAKT som innan.
Vanilla Android OS kan man få till Samsung Galaxy S också. Antingen lägger man in CyanogenMod 7, vilken är byggd ifrån AOSP + några förbättringar....
Samsung Galaxy S går i runda svängar för 3000 kr just nu. Källa
Denna tråden var ett bra initiativ och jag har hittat en del spel genom listan. Bra jobbat och håll listan uppdaterad :) Ett tips (kanske...
Låter roligt :)
Ja, absolut. Men annars kan du, som du länkat till i ditt första-inlägg, installera Juwe's ROM. Den har jag inte prövat så mycket själv, men hört...
Den ROM jag prövat som givit mig bäst batteritid har faktiskt varit ROM-kitchen med FuguMod kernel. Den gav mig 37 timmar med vanligt användande,...
Haha! Samma hände mig! Jättestörande :) och så kunde min skärm enbart rotera 90 grader och inte 0, vilket gör att telefonen ställer sig in i...
Detta spelet hade jag på min tidigare telefon, iPhone. Denna är även testad på min Samsung Galaxy S och jag måste säga att detta spelet har jag...
Vill du ha en snygg(are) telefon så rekommenderar jag Arc. Vill du ha en kraftfull(are) telefon så skulle jag valt SGS2. Jag äger ingen av de...
DENNA ROM'en kan vara den du söker efter. Jag har ej provat den själv, men den sägs vara identisk med den som sitter i Samsung Nexus S (+ några...
CyanogenMod är vanilla Android OS med förbättringar. Jag letade själv efter vanilla Android OS innan, men CyanogenMod är byggt ifrån AOSP :)
Haha! Det var då ett skitbra spel :D
ActionPotato, Alchemy, Tank hero och Frozen bubble :)
Imponerande :D
Något i den stilen har man längtat efter. Tack! :) *~*~* Tapatalked
Av egen erfarenhet så kolla så att du får med kvitto (det är oerhört bra att få med sig). Kolla så att den köparen som du köper telefonen av står...
Hmm syns dem fortfarande? Jag ser dem då i alla fall inte :) (förutom 1 då förstås).
Oohja det är en helt fantastisk applikation :) Nä men internet hängde sig när jag postade, så trodde inte det kom någon alls, så tryckte tillbaka...
I Recovery-mode finner du "Backup and restore". Gör en backup där bara :)
Jag skulle vilja tipsa om att Västtrafik nyligen släppt sin officiella Reseplaneraren-applikation för Android OS. Android Market-länk finner ni HÄR.
MIUI är fint. Den rekommenderas starkt! Sitter i skrivande stund på MIUI på min telefon. *~*~* Tapatalked
CyanogenMod 7 får min röst! *~*~* Tapatalked
Denna prövades en stund igår på min telefon. Jag måste säga att den är våldigt snygg, men långt ifrån användarvänlig. Många buggar, många apps som...
Haha! Jag gjorde faktiskt samma misstag som dig när jag hade flash:at in min första ROM. Man blir aningen frustrerad :p
Det ser väldigt lovande ut! Gud välsigne Samsung för Galaxy S :D Hoppas även jag på screenshots inom en snar framtid :)
Hänvisar dig till Juwe's officiella XDA-tråd här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672 Under " Activation for Lagfix, Tweaks...