Separera namn med ett kommatecken.
fortfarande inga butiker där man kan välja Orange om man tecknar abo. ?
men dom stänger av surfen direkt när du kommer upp till 10GB på dom förra ströp dom hastigheten
SÅLD
fungerar den bara med Samsung eller kan man kör amed andra telefoner med minst 4.3?
så den fungerar bara med Samsung minst 4.3?
ihop med N5?
inga byten då kan jag lika bra behålla luren jag har tagit oskulden på ;)
399:- HTC Desire "Brun" finns att hämta i Stockholm har haft den sen den var ny displayskydd sen dag 1 små repor på ramen efter extra...
Har en Desire liggande vad kan man få för den? små repor på ramen efter skyddskal men både display och backstycke är i nyskick displayskydd...
är det nått som kommer att fungera om man kör Gear med S3 och 4.1.2?
kan man välja orange om man tecknar?
Vem har bästa pris på Note3+Gear utan abo. ? en annan fråga kan man välja orange om man köper genom Comviq?
Jag kan köpa om du tar orange och ger bra pris
jag köper gärna Klockan om någon vill sälja men vill ha orange kan man välja färg när man köper Note3 + Gear?
hahaha F*CK YOU tele2 bytte till 4GB 349:-/mån kunde t.o.m byta till 2GB 299:-/mån utan att få förhöjd enda nackdelen var att nu stänger dom...
ska ringa igen imorgon från sidan Jag vill byta Volym Du kan byta upp till en gång per månad så länge du har abonnemanget Volym. Eventuell...
enda sättet att få 4G säger dom att antingen slutfaktura på ca.3400:- eller teckna nytt bara för att jag har Limited Edition edit Byta...
någon som har att sälja? endast orange
har chattat och dom vägrar
han sa själv t.o.m om du vill kan du ringa igen och prata med någon annan klart att dom antecknar när dom pratar med sina kunder så andra...
någon som har fått uppgradera från 3G till 4G han som jag prata med säger att dom inte uppgradera just Volym Limited Edition 2GB har 10mån kvar...
Tele2 limited efter 24mån? vad händer med Tele2 limited 2Gb/Maxi 10Gb 345:- efter bindningstiden dom går ju inte att tecka tvingarna dom att...
kompressor kan innehålla kondens så det är nog den som har orsakat
fin kampanj
enligt mina beräkningar kommer den under v47-48
tackar
1Gb Volym stängs den av efter 1GB eller drar dom ner hastigheten?
hans polare som jobbar på Sony hade sagt det
blir inga fler uppdateringar enligt polaren som jobbar på Nokia
http://www.youtube.com/results?search_query=samsung+s3+display+change&oq=samsung+s3+display+change&gs_l=youtube.12...0.0.0.2625.0.0.0.0.0.0.0.0..0....
när kommer den tror ni?
bara till Mac?
Standard MX player HD video Player det är bara bilden som hackar ljudet hörs som vanligt
nix inga andra
nix gjorde den inte filmen går 1sek och stannar 2sek håller på så hela tiden
testade lägga in HD-filmer från min actioncam men filmen bara hackar klarar inte luren HD 1080 60 ?
du har fel den som väntar på Nexus köper inte Sony för att den kommer tidigare
försvarar inte Samsung jag köper inte telefoner för att få massa uppdateringar om det är bugg vill jag själklart att dom ska fixa samma sak med...
snabbare menade jag snabbare dataöverföring laddningen är fortfarande det samma Kommer nog att köpa en Orange Gear när dom menar att man kan...
det är inte lika coolt att visa strömbrytaren för polarna fattar du väl ;)