Separera namn med ett kommatecken.
Tryckte precis in den nya versionen via Odin och min spontana reaktion är att det flyter betydligt bättre än LPY.
Skall prova att flasha in den via Odin, har just nu LPY och batteritiden är katastrofal på grund av oförmågan att gå ner i deep sleep. Tydligen...
Jag undrar om det finns någon som hunnit ladda in den senaste versionen som släppts i UK XLQ2 som skall vara betydligt snabbare än LPY? Mer...
Var givetvis oklar där. Har Tele2 och har precis laddat in 4.0.4 och APN stämmer. Kanske ett nytt simkort?
Någon annan som helt saknar 3G täckning på sin mobil med 4.0.4. update? Det enda som kommer fram är r tecknet som står för roaming. Någon lösning?
Mitt batteri blev faktiskt bättre efter att jag kalibrerade det: Du laddar mobilen fullt när den är igång, sedan stänger du av mobilen och laddar...
Batteritiden är definitivt sämre med ICS, har haft 2,5 dagar tidigare med GB nu har jag 1,5 dag med ICS. En klar försämring såvida det inte tar...
Får ni också en gul triangel när ni försöker ladda mobilen efter att batteriet laddats ur helt? Fanns nämligen inte tidigare på GB.
Hjälp! Är jag den ende som inte kan uppdatera till den senaste firmwareversionen? Min är orootad och jag kör stock rom 4.0.2. med xxkk6...
Har redan doat och den andra enheten hade samma problem samt problem med kameran också. Det finns indikationer på att dessa problem kan vara...
Hej på er, Jag har skapat en Facebook sida om alla tekniska problem med HOX och jag kommer att vidarebefordra länken till HTC när jag fått...
Är du nöjd med din Note? Återkom gärna med din uppfattning av Note?
Doade min idag och killen jag talade med på TPH sa att de aldrig fått så många DOAs någonsin som på den här modellen. Det blev en vit Galaxy Note...
Anser inte att det är värt risken dessvärre. Med tanke på dess pris anser jag inte att det här felet är acceptabelt.
Jag DOAde min första med förhoppning om att jag hade fått en måndagsexemplar trots att jag egentligen ville byta till Galaxy Note. Allt var frid...
När jag DOAde min igår på Phone House var det inga som helst problem att välja en annan modell om jag ville. Dock valde jag ändå HOX trots att jag...
Was that your best counter argument? If so don't bother wasting my time or yours for that matter. Jag har aldrig sagt att jag är emot ny teknologi...
Testa detta ni som har flimmer can everyone who experience browser issues and corruptions issues, try the following: - Clear the notification...
Vilken blir det för din del?
Anser du att din som råkar vara fri från de buggarna som nämnts i forumet flyter på bättre i menyerna än SGSII?
Om problemet är hårdvarurelaterat hjälper inga firmware updates i världen och den risken vågar jag inte ta när det gäller HOX.
Med all sannolikhet kommer jag att byta till Galaxy Note, den är inte perfekt på något sätt men känner inte en enda som är missnöjd med sin. Själv då?
Den kom med screen glitches, förvrängd information i webbläsaren d.v.s. att bokstäverna flyter ihop på skärmen och flimrande skärm. I...
Those who forget the past are condemned to repeat it! Kommer ni ihåg LG Optimus 2X, marknadens första dual core processor och andra överhypade...
Jag börjar på fullast allvar undra om den här telefonen inte är seriöst överskattad? Enligt min mening är den det och jag funderar starkt på att...
Är det någon som inte har en flimrande skärm på sin HOX under de givna förutsättningarna?
Det är flimrande skärm på alla HOX, kollade på TPH idag på 3 olika mobiltelefoner.
Vi får hoppas att fenomenet är mjukvarurelaterat och inte hårdvarurelaterat som i O2X som hade ständiga omstarter. OT, när ni använder...
Hej, Jag har en grå HTC One X som uppträder mycket konstigt främst i notifikationsfältet men även när man använder webbläsaren. Det är svårt...
Thanks. Lite märkligt att man inte ser någon indikator på skärmen. Eller är det bara jag som anser det?
Hej, Jag har precis köpt mobilen och när jag laddar den ser jag bara en röd lampa som lyser, d.v.s. ingen indikator på mobilen som visar...
Kan du ansluta till Kies? Jag får det där felmeddelandet om att uppgradering inte stöds.
Det står på Swedroid att Samsung uppdaterat Galaxy S till 2.3.6 men när man ansluter mobilen till Kies får man felmeddelande att den inte stödjer...
Slutsatsen i det här testet är dock mycket lovande: http://www.amobil.no/artikler/htc-one-x/108069/konklusjon Man blir minst sagt förvirrad att...
Usel webbläsare och lagg när man bläddrar i menyerna visar återigen att överhypade s.k. dual core och quad core egentligen inte betyder något alls...
Adebisi, det är den här delen jag antar att du syftar på, kan ni som redan har mottagit er One X kommentera: "A more serious issue, though, is...
Den här delen i ovannämnda recensionen är oroväckande: "Conclusion For me, the One X is overkill, with a huge screen, more raw power than any...
Grym recension Kolla den här recensionen http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/htc-one-x-review-50007077/
Tack för den här fantastiska summeringen. You helped me make up my mind!
Intressant liten jämförelse här men det som är oroväckande är det sista delmomentet i det här testet: http://www.youtube.com/watch?v=xrhZgGZctdo