Separera namn med ett kommatecken.
Ute efter nämnda skal men tack för förslaget!
Invite! Först till kvarn...https://account.oneplus.net/invite/claim/XLF3-SKRU-2TWD-BHQW
Hej! Har köpt mig en LG G3 och behöver få tag följande prylar: Skal: Nillkin Matte Hard Cover Case eller RINGKE SLIM LG G3 Case Skärmskydd:...
Du har PM!
LG G2 svart , 32 gb + pengar från min sida.
Mellon kpte en 3g-dongel av mig. Snabb och smidig affr! Rekommenderas!
bump igen! Fel forum, kanske, jag vet;)
Bump! Gärna med Iris Pro men det kan också funka med 3,4 GHz Intel Core i7 AMD Radeon HD 6970M 1024 MB (den tjocka modellen). Eller kom med förslag!
Inte till mig men till min döttrar att dela på. Hade en air på g via blocket men vid betalning så uppdagades bedrägeriförsöket! Finns i Stockholm...
Gneken köpte ett usb-3Gmodem av mig. Snabb och smidig affär. Rekommmenderas!
Hej igen! Har ni kollat och det visade sig att jag hade några st att välja på: 2 st Huawei E367 (svarta, de utan Telialogga), olåsta och 2 st...
Jag har ett par st hemma. Kollar ikväll när jag kommer hem efter 21. Finns i Stockholm också
Har en svart LG G2,32 gb. Köpt här på swedroid årskiftet 13/14. Har inget problem med batteriet ;-) Finns också i Stockholm.
Det är klart du ska ha en dac som du kan använda både till datorn och mobilen! Kolla in den här, har en sån själv!...
Fick mitt igår och monterade på det på frugans tele. Lätt att montera och känns inte alls. Rekommenderas!
Bump
Tack för tipset!
Hej! Är ute efter en Apple Imac 21,5" gärna med Iris Pro, till min dotter. Helst i Stockholmsområdet i första hand.
Undrar om det är någon mer som har problemet med ljudet vid användning av extern dac. Använder en HRT ustreamer och WiMP Hifi och ljudet kan...
Kan en svart LG G2, 32 gb, vara av intresse som byte +cash från min sida?
Jag beställde ett Flip cover idag. 164 kr inkl frakt.
Låter bra! Hur lång var leveranstiden?
Någon som har erfarenhet av att köpa från www.oppomart.com? Det finns bl. a. Official Flip Leather Case for Oneplus one $199 ink frakt...
Har ett annat tips som jag använder för min G2: https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/init.do?item=80-817-67&toc=0&q=dual+lock Kardborreband...
Sista bumpen. Priset är självklart förhandlingsbart!
Prisidé: 450 kr.Köpt för 4 år sedan. Kostade då ca 1500 kr om jag inte minns fel. Fungerar felfritt. H/W: Version A/2 så dd-wrt går inte. Finns i...
Jag beställde 30/7, schtill pending...
Du har inte lust att sälja ditt ps3-ex?
Den är ju inte direkt den vassaste kniven i lådan ;)
Min 855 är H/W A2.
Hej! Har en dlink dir-855 till salu. Kan det vara intressant?
Ipad 1, 32 gb, med 3g? Finns i Stockholm.
Tråd kan låsas. Sonens handkontroll har återuppstått och fungerar åter. SBS?
Du kan vara lugn. Beställning precis gjord! Lägger ut invite här när jag får den!
Stressa mig inte ;-) Måste få ner pulsen efter invite-racet :-)
Tack, Dalton! Lastpass svek mig inte!:)
Jag blev inte först, va[emoji6]
Tyvärr inte aktuellt till det priset.
Köpte ett batteri till S3 av HasseY. Smidig affär! Rekommenderas!