Separera namn med ett kommatecken.
Läste lite idag på xda och det verkar som om det kommer en ny version idag eller imorgon. Utvecklaren har inte bestämt sig till 100% att sluta....
Är det ingen som kör med purity ? Sent from my Nexus 4
Vad står sb för? Vilken rom är det? Sent from my Nexus 4
Varför bytte du ifrån miui? Något som du inte var nöjd med? Sent from my Nexus 4
Såld Sent from my Nexus 4
Säljes Apple iPad 2 16GB WIFI iPaden är i nyskick och är helt repfri på både fram och baksida. Sparsamt använd och alltid förvarad i det...
Är det rek att byta kernel om man kör stock 4.3? Eller ska man köra original? Sent from my Nexus 4
Är det endast det man får av en kernel? Eller får man några andra funktioner också? Sent from my Nexus 4
Simpelt :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
En fråga till, hur är batteriet? Jag kör nsx nu, grymt bra batteri ca 4.5 Tim skärm tid. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Åter tack Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Tack, får du även notiser när någon skickar meddelande? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Ha ha Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Har du fått Facebook Messenger att fungera? Läste någonstans att det är problem med den appen. Ska dina appar fungerar som vanligt? Sent from my...
Är det något som inte fungerar? Eller har de fixat allt nu? Förut så fungerade inte lampappen etc? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Får jag fråga, när ni byter rom installerar ni allt på nytt som tex tapatalk med konton osv eller kör ni någon typ av backup för apparna?...
Jag kör Asus, är det något speciellt man ska ställa in? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Vad använder du för appar osv? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Fick idag en notifiering om en ny uppdatering på 1.8 Mb? Tycker det är lite märkligt för jag har redan installerat den senaste lilla...
Tackar!
Var hittar jag den senaste zip filen?
Hur är enklast att Roota om telefonen på den nya uppdateringen? Försökte en annan gång och det gick allt åt helvete. Någon som har en bra guide ni...
Jag installerade uppdateringen igår men har ändå root om jag kollar med Root checker? Har root ändå försvunnit då? Skickat från min Nexus 4...
Det skulle jag också gjort. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ska ha den till en gammal dator och den disken kostar mer än datorn är värd :)
Minst 40gb Köpes gärna inom Göteborg eller skickas Skriv gärna om ni har något liggande Max pris 200kr inkl frakt
Med moln tjänst, menar du drive då? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har letat men hittar den inte, var heter den? Tack för hjälpen Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Som han har gjort själv eller finns det ett färdigt? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Vill du berätta hur du gjorde denna fantastiska search widget? :)
Får jag fråga om ni märker någon skillnad på batteriet när ni kör andra launchers? Borde inte telefonen dra mer batteri när man kör en "extra"...
Jag kör helt stock 4.3 och får ut denna batteritiden :-) [IMG] [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Bra rubrik där!
Måste man aktivera den funktionen eller? För den fungerar inte i mitt 4.3
Jag har fått den
Går nog både snabbare och är billigare att beställa från ebay. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Du vill inte dela med dig hur du gjort?
Här har du en länk till SEB apk, tanka hem den och installera på 4.3 http://pastelink.me/dl/19a698 Gjorde detta nyss och det fungerar perfekt.
Oj, missuppfattade det hela. Sorry :)
Kan ni ge några exempel på funktioner som ni använder?