Separera namn med ett kommatecken.
Mate 7 funkar alldeles utmärkt imo :) (Not biased at all..) Skickat från min Huawei Mate 7
Snygga! :D Skickat från min Huawei Mate 7
Plus rep, sa åt honom att köpa en 85x och le, men det gick tydligen inte för sig.. Skickat från min Huawei Mate 7
Okay Steam Link? :) Skickat från min Huawei Mate 7
Vad har du beställt bubben? Skickat från min Huawei Mate 7
400-serien skulle inte jag kalla Volvo. 0,8-litern kanske på 700-serien kanske. Skickat från min Huawei Mate 7
Inte kasta sten i glashus sägs det.. Skickat från min Huawei Mate 7
Såg jättefin ut! Låga mil dessutom. Cannot plus reppa dig enough! Hahahha Skickat från min Huawei Mate 7
Nej, den enda :* Skickat från min Huawei Mate 7
Som en förstabilsköpare letar efter? Ja Skickat från min Huawei Mate 7
Köp en W123? Skickat från min Huawei Mate 7
Önskar den vore silver.. [IMG][IMG] @keyser Är det du som gör Watch faces till Moto 360? Skickat från min Huawei Mate 7
How were they? Knut pls. Haha plus rep Skickat från min Huawei Mate 7
Skillnad på original och standard lilla gubben :* Skickat från min Huawei Mate 7
Jamen då så :) Volvos originalljud är faktiskt riktigt bra :) Skickat från min Huawei Mate 7
Y dis, du har ju haft den länge?[emoji14] Skickat från min Huawei Mate 7
Är väl det du har?[emoji14] Skickat från min Huawei Mate 7
Att besiktiga innan strejken.
Någon som ska besiktiga bilen snart? Ryktas om en strejk redan nästa vecka bland besiktningstekniker, så passa på. Skickat från min Huawei Mate 7
Sommardäck? [emoji34] Skickat från min Huawei Mate 7
+rep igen haha Skickat från min Huawei Mate 7
+rep Skickat från min Huawei Mate 7
Ame rip Skickat från min Huawei Mate 7
Tråden om senaste inköp Så vitt jag vet så rekommenderar man porträtt på det personliga brevet, kommer inte ihåg hur det "ska" vara på själva...
Övermoderation <3
hahahhahahhaha [IMG]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Beställde den 28e mars :)
Latmask ;) Skickat från min Huawei Mate 7
Get back to work! :)
Nix :)
Mat, bagage etc.
Blir nog bra ska du se, går ju alltid att ända om det är så :)
Hue hue :D
*host*frukostporr*host*
Ja, dom är snygga och känns högkvalitativa imo :) 20 kr styck för silver 3m :)...
"För att inte tappa intresse i tråden så uppskattar vi om ni håller er till snäppet mer intressanta saker än matvaror eller dylika "vardagssaker"....
Blir nog Maryland igen, hittade flygstol för 2800 har jag för mig :)
[IMG] 2 st 3m Micro USB-kablar, blev väl lite längre än jag tänkt mig när man har laddaren bredvid sängen haha Skickat från min Huawei Mate 7
Precis! :) Skönt :) What gives? Skickat från min Huawei Mate 7