Separera namn med ett kommatecken.
Vad mer exakt innebär detta?
Det är inte så att du glömt köra själva fixen då? Jag körde samma som dig (den man kan hämta i en apk-fil) och tankade hem den och gjorde som det...
Detta är jag oxå mycket intresserad av att veta om det går. Ser så otroligt fjuttigt ut med en liten bild. Mycket svart som inte utnyttjas på en...
Låter ju oxå spännande. Kör oxå launcher Pro. Kan nog bli att testa den då när du får upp den.
Mycket spännande får jag säga. Får nog ta och testa denna imorrn då. Och apk-fixen funkar alltså oxå om man nu skulle vilja det. Kalasbra ju!...
Hörrö, finns inget dåligt väder ju;) En annan fråga. Om jag flashar in denna och känner att jag ändå skulle vilja ha en lagfix, skulle jag...
Vadå menar du? Funkade inte den flashningen med JM6 för dig eller varför ska du flasha om igen?? Det där ser ju inte dumt ut faktiskt, men hur...
Jaha, då blir det att flasha om igen imorrn då, eller kanske nu redan;) verkar vara intressant!
I Handcent (som jag oxå kör) funkar det alldeles utmärkt för min del. Dvs när jag är inne och själv håller på och skriver ett mess så kan jag...
Är det inte ännu lättare med ett långt tryck på skärmen där man ska markera, välja "markera text", markera texten och efter att man släppt fingret...
Ja det känns verkligen igen hos mig kan jag meddela. Trodde precis som du att jag det var jag själv som kom emot touch-knappen men det verkar inte...
g har ett problem med att lägga till viss personer i grupper. Jag har skapat en grupp och ska lägga till kontakter i den, men när jag då ska...
Jag har ett problem med att lägga till viss personer i grupper. Jag har skapat en grupp och ska lägga till kontakter i den, men när jag då ska...
Installera och kör via Dropbox. Fungerar ypperligt! Du lägger filer i dropbox som du har på din dator och så kan du, via telefonen där du oxå...
Ja jag sitter och läser på XDA och det verkar inte vara många som har fått det att funka faktiskt.
Gick in på länken du har där och skulle testa det där tänkte jag, men hur kommer jag till detta som det skrivs om där: su rm...
Precis som mig. Jag fattade inte först vad som var fel när jag hade rootat den och bara lågt på 800, men hade ju glömt själva lagfixen. Men jag är...
Hörrni pojkar...
Du får ta hem en app som heter Quadrant standard. I den så kör du "Run full benchmark" så sköter allt sig själv. När testet är klart får du välja...
Lite pinsamt att säga det men hade glömt att köra själva fixen;) Nu fick jag 2093 i Quadrant. Dock så har typ 900 Mb försvunnit i RAM. Vet att jag...
876 i Quadrant efter en nyflashad JM5 och denna lagfix. Vad har jag gjort för del? Den är mycket segare nu än innan jag gjorde detta.
Jaha, jag tog backup på all data + apps men alla mina sms försvann. Brukar de göra det om man backupar med titanium? Vet att jag körde med...
Lite OT men får jag bara fråga, när man återställer "Restore" apps+data från titanium manager, hur lång tid brukar det kunna ta typ? Om jag har...
Nä tyvärr så vet jag inte hur det blir om du redan rootat. Tror faktiskt inte att det gör så mycket om du kör in denna ändå. Rätta mig någon om...
Ja det är alltid roligt att kunna hjälpa till:)
Där är en t.ex. Jag tänkte köra in den precis nu.
Det finns flera laggfix. Om du letar lite bakåt i detta forum bland trådarna ska du se att du hittar en del. Står oftast laggfix i trådrubriken oxå.
Hmm ja det är ju fan att man aldrig kan tänka längre än näsan räcker. Tack för tipset:)
Jag har precis nu flashat om´med JM5 vilket gick utan problem. Hittade till och med Kies nu vilket han inte gjort tidigare. Tänkte köra lagfix nu...
Vad innebär det för nåt då?
Va inne i min dator nu och hittade en lagfix som hette CFLagFix-1.20, Kan man via detta på nåt sätt få fram vilken lagfix det är? Tänkte om det i...
Tack, håller på med det nu. Sedan flasha in ny fw och därefter köra denna fix? Det är den ordningen va? Finns väl ingen annan ordning kanske kom...
Kan oxå ta på mig lite granna i hörnet för detta. Ber om ursäkt för det och som sagt får vi hoppas att att TS har fått svar på sin fråga.
Helt klart så ligger det något i det tycker jag. Men man ska väl inte sia för mycket kanske när man egentligen inte vet=)
Eller finns det någon man här inne som skulle kunna va så jävlig tro?;)?
Det där stämmer nog tror faktiskt jag oxå, men nog är det väl ändå en kvinna som gömmer sig under namnet som TS har?;)?
Hmm har nog inte tagit backup i titanium förut, hur går jag till väga? lust att förklara det lite snabbt om det går? Är inne på Backup/Restore....
Ok, men den kanske blir snabbare ett tag i alla fall=) sedan lär jag väl veta vilken fix jag har hädanefter i alla fall.
En fråga till bara, den lagfixen jag har nu funkade bra i början men nu gör den bara telefonen segare och segare. Vet iofs inte om det är just...
Ja jag tror det får bli så faktiskt... får väl se hur det går=)