Separera namn med ett kommatecken.
Kan också vara att hon var rädd för överfall/rån/våld eller liknande scenario.
Finns det möjlighet till bredband till butiken? Isåfall går det väl att flytta numret till ip-telefoni som t.ex....
Det där är väl ingen laddare utan bara en koppling för laddare som inte har usb-utgång?
Möjligen kan det vara intressant att titta på om MyPhoneExplorer passar? FJ Software Development
Förmodligen samma som många andra haft idag. Se tråden: Kommer inte in i Gmail och bank-id har slutat fungera (Problem med webview! / mod)
De påstår att den kan mäta syrenivån i blodet. Är det mest en ploj eller ger det något rimligt värde tro?
Jämfört med hur Amazons lådor brukar se ut så tycker jag den där ser närapå helt oskadad...
Det låter som en adapter för mobilt bredband, har också kallats "3G modem". Ett exempel är Huawei E3372h-320 | Dustinhome.se Det som inte framgår...
Tänker du på Tavex Group - Investment Gold, Silver, Currency Exchange, Payments ?
Om det är tryggheten du är ute efter så skulle jag vara tveksam till att ha det undanstoppat längre tid, med risk för att något hänt under tiden....
Det här känns lite trist: På produktsidan står nu att den finns i lager, både online och i butik. Men min beställning listas ändå som väntar på...
Jag trodde det var lite tvärtom så att säga. Dvs att körkortet ska upphöra att gälla som id i Sverige. Istället skulle väl nationellt id-kort...
Mobilt Bank-ID är väl de-facto standard för ID i mobilen i sverige.
Något sånt här kanske? Signalförstärkare | Onlinebutik | GSM Förstärkare Sverige Kräver väl tillstånd från telebolaget om jag förstått rätt. En...
En snabb titt tyder på att den inte har plats för sim-kort så nej, den verkar inte klara mobilt bredband utan någon form av ytterligare pryttel.
Tror du kan få ett prisförslag på Ship a parcel, shipping rates, tracking, courier pickup with DHL Express
Jag försökte googla lite på det vid något tillfälle. Hittade något som jag tror betyder aktiekapital på €3000, stämmer det så låter det väl som...
Eventuellt kan ett tips vara att undersöka vad som går att göra via enterprise-management. Slår man på det så tror jag det går att fjärrstyra och...
Bra tips även om man generellt ska undvika förlängningskablar om det går. Finns liknande för jordade också?
Hur länge tror ni Xperia 5 Mk II kommer få uppdateringar? Säkerhetsuppdateringar tänker jag på första hand då.
6% tycker jag är ren lögn egentligen. De drar väl bort både frakt, moms och tull innan de räknar på summan?
Att det ska vara så svårt att hålla bort diskussioner från "ej diskussion"-trådar. Nu gjorde jag fel igen. Går det att ta bort reply-knappen från...
"Denna lampa får endast anslutas med en utbildad elektriker." tyder på att det är för fast installation. Dvs det är inte bara en elkontakt att...
Orsaken till brev gissar jag är ett försök att verifiera att postadressen faktiskt stämmer.
Sidan verkar borttagen nu.
Hos mig ser det ut som US $94.99 på allt. Beror på webläsare eller något kanske?
Pixel 5 har ju ingen plats för sd-kort. Men hur är det med usb? Går det att koppla in en kortläsare där och t.ex. använda för att tömma telefonen...
UPS brukar skriva att man inte kan det innan man fått InfoNotice-nummret. Det är fel alltså?
Att få tillgång till UPS My Choice tar minst 1-2 veckor, vilket gör att man måste veta långt i förväg att man ska få ett UPS-paket och förstå att...
Nja, ibland kanske. De sista UPS-paketen jag fått har gått direkt till ombud istället för att levereras till mig. Jag har därmed inte fått något...
Posten hävdar att det ofta saknas tulldeklaration på paket från england: Paket från Storbritannien fast i tullen efter brexit
"Vårt baserbjudande kostar 25 kronor per månad. Du betalar för max ett baserbjudande. Har du Bankkort Mastercard, Allkort eller Platinum betalar...
99 är lite misstänkt siffra kanske? Kan det vara så att det betyder "företag med mindre än 100 anställda"? Någon som är bättre på franska? Jag...
Om de får bank-licens i sverige någon gång i framtiden så borde väl körkort duga. Dvs om körkort fortfarande gäller som id-kort alls då. Kan vara...
Är priserna på hemsidan inklusive moms? Kanske bra att notera i första inlägget? Frankrike verkar ha 20% medans vi i Sverige väl har 25%, så det...
Tänk på att reseadapter inte är avsedd för permanent bruk. Så byt hellre kabel om det går.
Tänk på att det kan stå fel också. Så det är kanske läge att vänta lite.
Har du numret sparat i telefonen? Isåfall kan ett förslag vara att ta fram det i kontakt-appen och se om det finns några inställningar för just...
Flytta pengar mellan konton i olika banker utan att vänta på Bankgirocentralen, tror jag är deras affärside. Och utan att bland in andra tekniker...
Hoppas det inte är värre än så. Tack för påpekandet.