Separera namn med ett kommatecken.
Skrev i en annan tråd innan detta spektakel att "Playstation" nog är den medlem jag minst gärna skulle vilja göra en affär med, då handlade det om...
Vad skulle de tjäna på det? Dessvärre tar det endast några få minuter att fixa ett nytt konto.
Helt jävla ofattbart att folk är villiga att smutsa ner sig på detta sätt. Det krävs en äcklig individ för att blåsa någon på detta sätt, så...
Var bor Du?
2100 kr!
Galaxy Note 1 och iPhone 4s 16 gb?
Hej, har du en Nexus i fint skick, olåst eller 3-låst med garanti/kvitto så köper jag den gärna. PM:a vad ni har och hur mycket ni vill ha för...
Min Note är köpt hos Halebop, den har strulat en massa. Strul med batteritiden, otroligt seg och det verkar vara ett glapp i hörlursjacket. Går...
Haha, vilken föreslår du att vi behåller? Testade Note:n igår igen och insåg hur bra den verkligen är. Om den blir något snabbare med JB så blir...
Får tydligen 2450 kr för den på Envirofone, bud över det och luren är din.
Tack snälla för era svar! Struntar egentligt helt i märke, valde bara iPhone för att den är så snabb. Föredrar dock Android som OS, om Note:n...
Tack för ditt svar och du får ursäkta min okunnighet! Jag testade en Note 2 på Elgiganten idag och den var riktigt imponerande. Har själv...
Jag har inget kunnande gällande specifikationer och dylikt, någon som kanske har bättre kunnande än vad jag har kanske vet hur den ställer sig i...
Kommer den att bli lika snabb som S3 i menyerna? Jag har en iPhone 4s som jag använder och min Note ligger bara och dammar. Ska sälja en av de nu...
I stan, kan möta upp i Fridhemsplan fast pluggar i Göteborg och kommer hem först om en vecka. Är även helst intresserad utav ett byte.
Tack snälla, blir perfekt för min surfplatta!
Kan även tänka mig ett byte mot en nyare mobil, kan slänga in min Note 16 gb om bytet i fråga handlar om en S3:a eller iPhone 5.
Hej, kids. "Fått" en Galaxy Nexus via 3 då jag bytte upp till ett dyrare abonnemang och jag har bestämt mig för att jag vill ha den mer än min...
Ifrågasätter inte hans ärlighet, ogillar bara hans spydiga kommentar och hur han ändrar sitt resonemang helt och hållet när det kommer till...
Playstation är förmodligen den medlem jag minst skulle vilja göra affär med. Otaligt många telefoner, arrogant och är alltid först med att skriva...
Jag har också några att ge bort, givetvis utan ersättning.
Ingen aning, you tell me! :) Avråder dig dock att köpa surfplattan i fråga, ägt en själv och den var skräp.
Lust att sälja din iPhone?
1500 kr hos Siba.
Du "bytte", "böt" är inte ett ord och tyvärr stavas med två "r". PUSS!
Olåst, om jag minns rätt är den drygt 5-6 månader gammal fast väldigt lite använd, kan kolla på kvittot senare gällande hur gammal den exakt är.
Vad sägs om en Galaxy Note i toppskick med alla tillbehör plus ett minneskort på 16gb med garanti samt kvitto?
Vad sägs om en olåst Galaxy Note i fint skick med kvitto/garanti, tillbehör och originalkartong? Den ska egentligen vara såld men jag råkade ut...
Yes, den är kvar. Var bor du?
Endast 298 kr? Massivt överpris, dock riktigt fint skal. Vad är det för märke?
Haha, tack, min iPhone-hysteri höll inte i sig länge.
Hej, allesammans. Sålde min Note och gav mig på en 4S i förhoppningar om att jag har hittat hem. Kan dock konstantera att iOS inte är något...
Lumia 800 är ju onekligen en bättre telefon, dock skulle jag aldrig köpa den om jag vore du. Du har ju redan en 710 och den är inte tillräckligt...
Låter 2800 kr ok?
Du är lågintelligent och därmed inte värd att besvara, synd att man röstade på en imbecill likt du.
Jag attackerar ingen, jag säger som det är. Att du sedan hela tiden försöker ge svar på tal med de mest idiotiska förklaringar visar bara prov...
*Suck* Det är inte en definitionsfråga, säljare hos Tele2 jobbar och representerar företaget i fråga, du gör ingetdera. Du är med i en tävling...
Hur mycket kan du tänka dig att betala?
Nej, återigen, du säljer inget. Du länkar bara oss till Tele2, det är utav Tele2 man skaffar abonnemanget ifråga och inte utav dig. Du gör bara...
Ja, detta är dock ingen säljtråd. Vad fan säljer du? Du spammar om någon tävling där du kan vinna något..