Separera namn med ett kommatecken.
ja alltså det var betydligt bättre i tidigare versioner. Eller bättre, tystare var det iaf!
Är det någon ny mini på gång? Grabben ska få en, men känns så absurt att ge 5990kr för Wi-Fi från 2021
helt sant. True story
rätt sjukt. Men måste väl gå att skicka tillbaka enligt distansköprättslagen
Jag har denna. Fungerar utmärkt med bra magnet. Har Apple leather case på dock köpte jag på erbjudande för 299kr Hama MagCharge Laddare med...
Transparency är en verkligen en brist på gen 1. Jämfört med mina Max så är det ett rent skämt. Personligen hade jag köpt gen 2 om jag inte haft...
Så nya touch-gesterna fungera även kopplad till android?
Mitt nummer , Telia från 2000 har 0702
Beror inte det på ljud-switchen och hur den står?
När jag lyssnar på musik på AirPods Max (Spotify) och tänder skärmen så stakar sig ljudet hastigt
kan inte påstå att det påverkar mig så mycket men håller ändå med om att det ska va kvar ! hade jag inte haft en AW hade jag nog varit sur
Kanske placebo men tycker AP Max låter bättre med Spotify efter ios16 betydligt bredare spridning av ljud som får ljudet att låta mer högupplöst
Batteriprocenten är inte speciellt snygg. Allt annat runt den har vit text mot svart bakgrund. Sen väljer dom att invertera denna? nja
Du får alltså inte åka till kontoret?
Enkelt. Apple gör det inte förrän det blir perfekt. Något annat ska inte accepteras
hoppas du klarar dig
Världen är orimlig och agerar utan logik sedan 2020. Många mår dåligt och fler lär det bli. att straffa den medborgaren som gjort det i nuläget...
Du har väl betrodda platser i din mobil, tänker att dom platserna kanske sömlöst används av klockan också?
Spännande hur Halebop räknar kvarstående surf nu sedan man hoppade på 20+40/månad Så länge dom räknar så jag vinner på det får dom väl göra som...
Jag tänkte köpa denna när den kostade 1200kr, nu fick jag betala 2000kr. Smart styrning av luftvärmepump. Vi hade behov av den sedan innan då...
Den kommer rulla på i minst två år till så jag säger kör
har aldrig behövt byta. Se bild
Jag har iaf en Z10 Pro och är mycket nöjd
4,9X mer än mina bundna. attans det blir dyrt !
smart styrning via tempgivare i kombination med väderkarta
Finns något av de innovativa bolagen, typ Tibber, på aktiemarknaden?
Safari är kanon på iPhone men på alla andra plattformar gäller chrome
Har svårt att tro att jag kommer få reklam när jag är inloggad via jobbets konto. Är nog annorlunda privat
Passade på att köpa en mobilhållare till bil när priset sjönk från 449kr till 299kr Tycker verkligen den levererade! Enkel, superbra magnet och...
fick en varning på den ena nu. Aktiverades juli förra året Dock väldigt lite använda. Legat hemma mest
Over-Ear: tveklöst AirPods Max för mig Men för full upplevelse vid musik så krävs Apple Music vilket stör en hel del. Men ANC är otroligt bra...
du inser väl ändå att just du kan inte jämföra dig med en villa med 4-5 personer med egen uppvärmning?
Om du söker en mindre telefon så kan väl knappast fold bli så smart val?
I morgon slår delar av Sverige rekord med 4,47kr/kWh
som någon skrev. 100 är en gräns. I Linköping har jag ännu inte haft under 100, alltid maxat
Ingen annan har klagat på att sms uteblivit. Du får nog själv kontakta dom
Telia kreverar riktigt stabil 5G i Linköping. Sedan jag fick det på abonnemanget så har jag inte sett 4G alls. Då bor jag ändå i en stuga utanför...
verkligen surt. det är klart. Det händer ju att pekfingret får korrigera passformen ibland men inte så som du förklarar
vad är det som gör att dom sitter illa? låter det bra så bör du ha fått en bra passform iaf? Sitter dom med dålig passform tappar du basen främst...
Tusan. tack för snabbt svar