Separera namn med ett kommatecken.
Inga problem.. En sak till, såg att de hade även 5G,i vilket nät kör Fibio och har du fått 5G i nån av era abonnemang?
Inte mer än modem i enheter som mobiltelefoner o smart watch..
Du beövde ju förklara från början hur du fick dessa priser för att undvika missförstånd
Officiellt: Manchester United ingår ett samarbete med Qualcomm Technologies, Inc. Den globala ledaren inom teknisk innovation kommer att assistera...
Yes beroende på region
Har slutat importera från HK, sist jag importerade var S22 Ultra Snapdragon variant från Dubai och den stödjer 4G och 5G fullt ut i Sverige
Det är den nackdelen med att importera från HK.. Det är inte bara 5G stöd som är klen.. Även 4G stöd är begränsad. Tyvärr..
Det är det som är problemet att jag surfar (streamer video åt vänner på Tiktok) och det hoppar mellan 4G och 4G+ eftersom jag är på rörlig fot...
Jag försökte precis ladda ner den från PlayStore men det står att den är ej kompatibel med mina enheter trots 3 olika Samsung enheter jag har....
Jag har kollat deras hemsida, tycker inte @Jonasjompa skrivit nåt konstigt förutom en sak!! @Jonasjompa hur lyckades du med att ha ett...
Jag ska framföra detta till Fello o jag vet att de läser Swedroid (när de så klart har tid) men hade varit bra att ge feedback till de berörda att...
Har de det? har för mig att de har rekryterat ett par personer till, de hade till o med annons som nån länkade till här på forumet
Galaxy S21 Ultra (Snapdragon) Hong Kong modellen fick precis ny uppdatering efter 2 månaders uppehåll.. Dock med Juli säkerhetspatch! [ATTACH]...
Jag tycker de ska ha extra bra öppettider när de kör med nån kampanj, istället reducerar de tiden.. Fello behöver veta att sånt uppskattas inte...
Tydligen är det tekniskt fel..
Man kan göra så men det är oärligt!! Det är inte fint heller att göra nåt liknande när man vet att man bryter mot etiska regler.
Helt rätt, har även rättat mitt inlägg ..
På vanliga abonnemang ser jag bara 25GB sparad surf [ATTACH] Nedan på Barn och +55 ser jag 100GB sparad surf [ATTACH] EDIT: OM man klickar sig...
skumt, så det tryckfel?
Och dessutom så kan man spara upp till 100GB om man skaffar barn/+55 abonnemang! Innan var detta bara för studenter.
Eller kanske folk som tröttnade o lämnade kön ..
Jo, det är klart man kan även tänka på 3G täckningen som brister på vissa ställen efter nedsläckning, jag tror det blir bättre väldigt snart...
alltså din telefon är INTE godkänt enligt Fellos lista för telefoner som är certifierade för deras VoLTE och VoWIFI men ändå så har du aktiv...
Dessutom är din telefon inte finns med i listan över godkända telefoner. Det är helt rätt.
Har två stycken OnePlus 8T, de är inte licenserade av Telia/Fello men ändå har VoLTE och VoWIFI. Så det finns stor chans att icke certifierade av...
Ny Augusti uppdatering är på väg till Europa S90xBXXU2AVG6 Källa: Samsung is already rolling out the August 2022 security update, starting with...
Jag tolkar den där "endast nödsamtal" som en knapp för att aktivera det läget.. Vad var det för lur där? Har aldrig sett det i varken Sony...
Ny mjukvara.. Med gammal säkerhetspatch (maj).. [ATTACH]
Då är det helt annan sak än nödsamtal. Kan vara en ombyggnad av nätet på området.
På min är det full signalstyrka. Kan också vara med importerade lurar. Vet ej faktiskt.
Du var inkopplad mot en annan operatör (troligen Telia) och då kan du bara ringa 112 vid nödsituationer..när du startade om så är du tillbaka till...
ett par veckor går fint att vänta om man verkligen gillar Fello.
Om den kostar som 8T vid lanseringen (runt 5-6000kr) så är det förståeligt. Kostar den mer så tror jag inte den blir nån storsäljare
Fello har HD samtal i 3G och 4G nätet. Om du kör samtal Fello till Fello, Telia och Halebop så har du till o med HD+ samtalskvalite i 4G nätet.
Din kampanj påverkas inte av abonnemangsform bytena. Har du 5 månader till halva priset så fortsätter det även om du byter mellan abonnemangen...
Skumt,varför ska de hajpa till kameran med några bilder tagna med 10T och det är ingen flaggskeppskamera? Jag menar inte de kör med samma kamera...
Du kan byta upp eller ner i abonnemanget under perioden du har halva priset på månadsavgiften, det går fint, Fello är mycket flexibla där.
Utveckla gärna din fråga..
10T väl en flaggskepp? Tror inte de kör med budget kamera
skumt, vad som inte fungerar hos dig? jag har ju senaste "smart switch" applikation i min Windows 11 .. ladda ner den annars härifrån: Samsung...