Separera namn med ett kommatecken.
De försöker väl göra som apple, oneplus etc, alltså hålla sina premiumpriser. Rätt eller fel det är frågan.
Såld
Noterat.
Har du inte beställt ngt annat bör det rimligtvis vara telefonen :)
2x tele nyttjar jag i princip aldrig. Men ändå bra att ha. Det är mest skärmen och i synnerhet svärtan man kanske kommer sakna som man blivit van...
Var ute och kollade på iPhone 11/11 pro idag. Side by side är det ingen jätteskillnad mellan skärmarna tycker jag. Kollade inte med lupp men 11an...
Inköpt för ca en månad sedan och använd en dag. Nyskick. Info Mobilfodral med transparent lock till Galaxy S10+ Bud från 200kr + ev frakt.
Intressant. Jag som sålde 4an och är ifärd med att köpa en ny. Kanske ska ta en 4 istället
Dock medför inte det funktionerna jag saknar med iOS.
Ja vi får se om jag kommer tillbaka så småningom;)
Du vill veta om du fick rätt :) Ja kanske. Beställde en men det verkar ha blivit ngt fel, så eventuellt får jag en i sinom tid. Lite fel hade du...
Har iof inte fått någon ännu ;)
Fast innan jag tryckte på köpknappen ringde jag dem och undrade. Han verkade inte tycka det var så konstigt och sa inget om att det var exkl moms...
Oops, hann beställa en för det nedsatta priset. Får se om det går igenom, betalade dessutom med kort. Hmm.
Har du inte haft iPhone sen så länge lär du uppskatta 11 pro. Jag hade iPhone x och har lite funderingar på om 11 pro är ett tillräckligt stort steg.
Själv sålda jag min aw4 för att prova android. Nu när jag eventuellt kommer gå tillbaka till iOS funderar jag på antingen aw4/5. Är inte i behov...
I just detta fall (sep update) kommer s10 få note 10 funktioner gällande kameran. Det är den jag är intresserad av. Därav min lilla frustration av...
Känns bra med sympatiska människor :)
Är inte ute efter jubel men kan jag glädja någon blir jag glad :)
Kanske skrev missvisande. Menade att 11 är klumpig mot x/11pro.
Sparar pengar ja, men energi nej. Tycker det mest är kul och intressant.
Efter drygt en månad med s10+ och en galaxy watch har saknaden efter en iPhone gjort sig påmind. Inte för att jag är direkt missnöjd med Samsung...
Som jag skrev drar detta ner känslan av att man har en ”flaggskeppstelefon”. Ta oneplus 7 tex som redan har android 10. När kommer den till...
Har en kontantköpt s10+ så ingen operatör är inblandad.
Är det ofta så att vi i norden för uppdateringar sent? Det som är riktigt trist är ju att sep update har nya kamerafunktioner. Detta drar ner...
Måste ju vara en väldigt bra deal Huawei P30 Pro 128GB | Halebop.se Förresten inte, såg inte att det var kontantköp.
Passar displayskydd till iPhone X till iPhone 11 pro?
Där ser man. Ja op7t är högst intressant.
Har op fått den på befintliga? Är det inte 7t som ryktas få 10?
Haha, troligen
Nu vet jag inte vad sep update gör förutom ny kamerafunktion, säkert en del fixar. Nej jag uppskattar verkligen inte att det skiljer så mellan de...
Det är just detta som är så himla trist med samsung. Att uppdateringar dröjer så. Tror t.o.m att s9 har fått september updaten.
Håller med till viss del. Älskar förvisso den futuristiska looken på s10an. Men man kan ju inte få allt :)
Så den är mer lik iPhone xr i bezels? Hade nog mer förväntat mig att kanterna skulle vara tunnare på pro'n än på iPhone x.
Kollade måtten på iPhone 11 pro och den verkar vara lite större på både höjden och bredden jämfört med iPhone X. Trodde bara det var djupet....
Flera butiker verkar ha iphone 11 (64/128) i lager. Så antingen har de skeppat väldigt många eller annars låg köplust.
Läste att SD har fått september, men vi med exynos verkar dröja.
Inget om ny kamera där. Eller är det sep update som innehåller det?
Har inte fått nån kameraupdate till min s10+ ännu :(