Separera namn med ett kommatecken.
Tips på moduler? Har YouTube adaway
Nope (inte vad jag vet)
Den känns jättebra! :) Haha, var nästan lite besviken över storleken, kändes nästan samma i storlek som min Z2 [emoji85] Men du vänjer dig! [emoji39]
Orphan black! Väldigt bra! :)
D: Håller på och ser om jag kan göra något mer i Greenify
Ptja, bara du slipper drainet så är det najs :) Förra ägaren var uppe i 11 timmar sot D: NFC drar väl bara ström när man använder det?
Go for it! :) Underbar telefon :)
Använder då och då, men mest för att
Varför inte?
:D Var bäst första dagen, fem timmar och 20 min sot. Igår fick jag bara tre timmar och 47 minuter :/ [IMG][IMG][IMG] Något som ligger och drar :(...
Kan du fortfarande se saker på skärmen? Koppla in en mus isåfall. Ett annat alternativ är att återställa den på distans, kan man göra på find my...
Yay, ska titta på lägenhet nästa vecka :3
+1
Whyyy [IMG][IMG][IMG] Har ju greenify
same
Han som startade tråden :p Har bytat till mig hans :)
:c
Kartong, och möjligtvis multitaskknappen
Z2:an har morsan nu, jag kör ju med Mate 7 sen igår. Bara en reflektion när jag tog på mig byxorna :D
Asså, inget jag märker av iaf (har dock avbloatat) [emoji14] Tecken på att Z2 är en vass telefon D: [IMG] Hål i fickan och byxorna [emoji15]
Strömspar var till 99% aktiverat, verkar vara default. Stängde av det och efter det flyter mobilen som den ska :) Prova nästa gång du klämmer på...
Ingen aning Eller hur :D Mate 7 då? [emoji23]
Got it :) D: Tappade hakan
Skaffade den och en som gör att jag kan köra YouTube i bakgrunden :) Tror inte Pressbyrån ger ut gratis simkort
Bäsa xposed-modulerna?
Då så :p
Here u go :)
Dom kom förmodligen inte in i telefonen, och kunde därför inte se att någon hade pillat med mjukvaran [emoji14] Dom tog inte min självspruckna...
[ATTACH][ATTACH] :) Fantastiskt fin telefon! You'll see what I mean [emoji14]
[emoji106] Dumt att inte serva en tre år gammal bil på verkstad om man inte planerar att ha bilen läänge till [emoji14]
Tar fem minuter så gör den 75 D:
Den är så långt ifrån trimmad man kan komma :D
Näääänä svara inte på mitt inlägg då! ;) Sitter och äter och inser att jag kommer komma sent :(
Aw, thank you *Glädjetår rinner längs med ena kinden* :D
149:- hos din favoritoperatör, saken är biff! [ATTACH] :)
Hahahahhaha [emoji28]
Haha, ja, det blev några stycken [emoji39] Jaha, fast 2k är väl ganska bra det med? Den känns faktiskt som Z2:an i handen, bara någon...
D:
Får väl anses godkänt, första dagen, så stora spel etc laddades ner osv. Automatisk ljusstyrka på högsta läget. [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]...