Separera namn med ett kommatecken.
Kan TS eller någon moderator snygga till rubriken ("Lite" istället för "lighit" . :) Har själv inte befogenheter. Ingen big deal men lite av en...
Precis! Sedan ska man förstås påtala buggar och det är ju något negativt till viss del oberoende om de sedan fixas. Dock bör man ju i så fall ha...
Tror det finns "a case to be made" för att denna lur är androidvärldens mest prisvärda flaggskepp eller kanske t o m bästa flaggskepp om man inte...
Det var ett försök till aprilskämt. :D:P Gammal bild tagen med Mi 5s plus tror jag.
Android Authority har en bias mot Xiaomi. Det skribenten borde ha gjort är att påtala buggarna och säga att dessa mest troligt kommer fixas i en...
Ja sajter som GSMarena, anandtech m.fl. är pålitliga för telefonrecensioner. De har heller ingen bias mot Xiaomi som många andra tekniksajter.
Mi 11 Ultra Stock: [IMG]
Är inte kameran på Mi 10T Pro underskattad? Jag har haft denna lur två vändor och har hela tiden varit otroligt nöjd med kvaliteten på bilderna...
[MEDIA]
Ja, vi får hoppas på att uppdateringar förbättrar och om Xiaomi mot förmodan skulle misslyckas med mjukvaran till 11 Ultra får vi sätta vårt hopp...
Till deras försvar går det väl inte direkt dåligt för Oppo, Realme och Vivo. De säljer som smör i Kina och Indien och det är ju gigantiska...
Vad säger ni om denna lur? Känns som en konkurrent till Poco F3. Chippet är ju bra och den verkar även ha intressanta kameror (t.ex....
Där ser man. Hade missat det. Ingår dockan även där?
amazon.de kör en drive nu där man kan köpa denna lur för €499 med en dockningsstation för att koppla den till skärm etc. Verkar även som man i...
[IMG] Motorola Moto G100 specs at a glance: Body: 168.4x74.0x9.7mm, 207g; plastic frame; water repellent design. Display: 6.70" IPS LCD, 90Hz,...
Fin nattbild som ser mer naturligt ut än dessa "night mode" foton som varit på modet senaste åren.
Mi 10T Pro (stock auto med 2x digital zoom) [IMG]
Mi 11: [IMG] Poco F3: [IMG]
Slående skillnader i videotestet där F3 är överlägsen X3 Pro. Dock tar X3 Pro hem webbläsartestet, samtalstid och förmodligen standbytid. Att...
Poco x3 Pro: [IMG]
Tycker antagandet att AMOLED automatiskt drar mindre ström aldrig övertygat mig. Brukar väl främst vara på videotester man ser en fördel där. I...
GSM-arenas batteritest på F3: [IMG]
Ingen noggrann jämförelse ovan men det känns som man inte kan dra någon annan slutsats än att Xiaomi fullständigt krossar Samsung i prisvärde. Det...
Håller med. Han parerar också intresset att ligga tillverkarna något sånär till lags med att vara kritiskt på ett snyggt sätt. T.ex. sågar han...
Ja, det är sant. TechAlter brukar ofta ha rätt. Hans analys av varför det inte satsas mer på små telefoner var också spott on. De flesta vanliga...
Undrar hur strategin på OP kommer se ut framöver. Det måste ju finnas en punkt där hotet från Xiaomi är så stort att de måste göra något mer...
Många recensioner som florerar på youtube är betalda och ger en "biased" syn på produkterna som testas. Tänker att det kan vara bra att undvika...
Verkar tunt än så länge. Har skapat en tråd där vi kan länka till recensioner. Recensionstråden Mi 11 Ultra - kamera, prestanda och...
Lysande! Då är frågan om det ger likvärdig kamerakvalitet som om man kör den i MIUI eller om det finns saker som påverkar kameraprestandan djupare...
Givet det stora intresset för denna lur så kan vi diskutera och länka till recensioner och användaromdömen i denna tråd (båda vad gäller kameran...
Ja, och Ultran kommer ju bli en populär telefon. Det är jag övertygad om. Det som dock talar emot vanillainspirerade romar på just Ultran är ju...
Xiaomi EU släpper i regel en rom väldigt snabbt efter att en telefon lanserats.
När det gäller custom roms är det väl i första hand Xiaomi EU folk använder på xiaomitelefoner. Vissa xiaomilurar har även en hyggligt livlig...
Ja, svårt att gå tillbaka till något avsevärt sämre. Senaste åren har jag bara upplevt dålig batteritid på två telefoner. Mi 9 och Pixel 3 XL. Mi...
Redmi K40 Pro med samma chipp (SD888) får betydligt bättre batteritid trots liknande batteristorlek. Den hög upplösningen på skärmen på Mi 11 är...
Hur tycker ni vi ska göra med antalet Mi 11 Ultra-trådar? Ska vi skapa en separat tråd där man diskuterar kameratester? Alternativt en separat...
Min smärtgräns går nog runt 5 timmar på 24h. Det är störande om man inte kan lita på att telefonen håller en hel dag när man t.ex. reser. Bådar...
Jösses. Bedrövlig batteritid.
Måste nästan vara upplösningen på skärmen (och möjligen SD888) som agerar batteritjuv. Xiaomitelefoner brukar ha bra batteritid. Pro-modellen har...