Separera namn med ett kommatecken.
Allvarligt Plun, sista chansen nu Du måhända ligger under gränsen för att få vara kvar i ett inlägg, men sammanlagt har du redan förbrukat...
Fick en spontan omstart efter samtal med BT (SE MW600) nyss Någon som känner igen fenomenet? Stock, 1.26 (3-låst) var en sk quick-reboot bara
efter uppdateringen i natt så fungerar appen riktigt bra på One X. Blivit nästan laggfri plötsligt
Det här är första Android-luren jag ägt där jag faktiskt inte ens saknar eller väntar på en uppdatering. Känner inget behov av att kolla alla...
logga in på wlanet, se till att du får ip-adress Öppna original webbläsare så bör du får logga in där. Fungerar inte det så gör ett försök att...
Hur förklarar du att jag har bra batteritid på 1.26? Då var jag ändå hemma hela dagen och har preeecis på gränsen till täckning alls (-112dB)
Förklara dig gärna i pm vad du verkligen ville ha sagt med det där Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det blir verkligen bättre? Min är inte uppdaterad pga 3 och är redan rätt nöjd jmf xperia s. Se inlägg ovan Skickat från min HTC One X via...
1 timme och tio minuter tänd skärm och 62% kvar efter 16 timmsr, på andra laddningen. Fick den igår [IMG] Skickat från min HTC One X via...
samma här Men å andra sidan är nog tanken att appen själv ska lyckas smart-zooma så det blir bra
kanske är det så enkelt att tapatalk inte gillar mig ? Kan få ut en länk, men ingen bild från dropbox via tapatalk
Har ju lagt allt i public som försökt med Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
men seriöst, det går inte att ladda upp bilder från dropbox som dyker upp som en bild på swedroid via mobilen och tapatalk det går finfint dock...
du har ju något allvarligt fel som du säkert förstår Du får som alla andra börja kolla vad som dragit ström, berätta lite om vilka appar du har...
Okej. 100mb gräns är inte mycket. Då är det bara ett problem kvar. När man delar från dropbox blir bilden enorm i forumet. Box.net kan man dela...
hade jag helt missat i övrigt då, finns fördelar med den ena eller andra??
Eftersom jag har 50gb på box.net och 25gb (?!?!) på Dropbox så undrar jag helt enkelt, vilken bör man använda? Min uppfattning, som kankse...
93% kvar och 13min skärm, konstant wlan och all sync på [IMG] Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
no way att jag använder skydd. Däremot är jag rätt duktig på att vara rädd om sakerna
gissar på automatiskt uppladdning av foton till dropbox
försök att öppna meddelandeappen istället och kör den vägen via inställningar där
utan vidare eller ingående undersökning så verkar ju inte standby dra vidare mycket, och aktiv användning är ungefär som Xperia S. DVS, stor...
det lilla jag har hunnit läsa om One X är att strömkabeln INTE skulle vara ansluten vid uppdatering enligt andra på detta forum
för mig räckte det att aktivera "turn on camera upload" och sen deaktivera (för jag vill inte ha funktionen) Eftersom jag har en Xperia S också...
japp
Tackar Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Köpet är redan gjort :) Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Undrar också Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
sådär, då var man ägare till One X, vit och en vit Xperia S (på lagning) Vi får väl se vilken jag behåller när Xperian kommer tillbaka från service
nja, byter olåst Xperia S mot 3-låst One X så kanske 800:- mellan. Det dör jag inte av när jag fick 2700kr för iPhone 4 nyligen som ligger å...
Nä, orkar inte vänta längre. Åker å köper mig en annan mobil och säljer Xperia S när det kommer tillbaka. Tråkigt, men så får det bli
Tack. Tur att vi bor 1.5 mil från varandra bara isf Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
vad gäller om jag köper en oöppnad på blocket, låst hos 3, om den behöver DOA´s? får såklart kvitton
Vi verkar ha ganska lika åsikter i det mesta
Skulle vilja ha lite feedback från er som faktiskt har erfarenhet av båda lurarna Fördelar och nackdelar, sett ur ert perspektiv. Vad recensioner...
Jag DOAde inte Robcar, hade haft den i tre veckor så om man fick ny på doa vet jag inte
Verkar ju mer smooth än min xperia s Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
När kom din tillbaka från service Just känns det bra ätt anovo inte har skärmar i lager enligt mitt svar i mail jag fick Skickat från min HTC...
tusan jag har så psykiska problem med fel på prylar. Har dom en gång haft problem så blir jag sällan nöjd igen Är precis samma sak med gamla bilar...
Kanske inte. Men vi har alla olika syn, användningsätt osv så tar det inte för omöjligt alls Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2