Separera namn med ett kommatecken.
Vilken GCAM version använder du? tänkte testa med min S20+ ..
Prova SmartSwitch med din Windows... du kanske hittar något!
Håll gärna koll på det om en ny uppdatering ger full stöd. Har för mig att tidigare hände med vissa tillverkare o de släppte full stöd senare.
Kan hända att det kommer senare, alltså full stöd!
Kan vara ned prioriterad av Samsung, men du missar i princip inte mycket.
Ojdå!! Men jag har samma sak om du ser på min skärmdump .. det finns vissa appar/menyer som inte stödjer det .. Lika bra ha allt på Engelska lol...
Jag tror att DHL ställt till det litegrann men Samsung hade ju leverans med Best som funkade bra om man vill ha grejerna hem, kan vara viruset som...
Beställde en surfplatta som skulle levereras hem men visade sig att de levererar endast till ombud. Jag accepterade läget men Samsung borde göra...
Upptäckte en sak! Att Samsung har lagt "Swiftkey" keyboard gömd i bakgrunden, jag tror den ska hantera Kinesiska.. medan Samsung original keyboard...
du kan börja redan nu med det lol .. blir faktiskt mycket lättare när man läser nyheter på nätet om telefoner o vad menyer/undermenyer ska heta,...
Gör också det faktiskt, en vanesak..
Välj Engelska sen kom in i menyn o under inställningar kan du hitta det. Du behöver kanske ha SIM kort med.
Fick betala lite för DHL.. [ATTACH]
Svenska finns.. Dock behöver göra som nedan.. [ATTACH] [ATTACH]
Lite testbilder.. Med stock kamera [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Prova fast.com direkt i webbläsaren men ha GPS på så den mätar mot den närmaste server.
Jag har jobbat idag på kontoret (annars jobbar hemifrån på grund av viruset), haft på morgonen (kl: 0800) cirka 88% batteri, kört massa steaming...
Ojdå, var det så dåligt :eek:
Jämförelse mellan S20+ med Exynos vs Snapdragon Galaxy S20 Plus Snapdragon vs Exynos: How big is the difference?
Every OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro 5G spec has just leaked Every OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro 5G spec has just leaked
2.1 är mer realistisk än 2.5 :)
Har du kollat dina APN inställningar om de kanske blivit konstiga på något sätt?
Den får första komma till S20 serien .. o sen till Note 10 .. o efteråt till S10 ..
Tack! Jag brukade få typ 250 mbit där jag bor med Telia .. nu får jag typ 60 mbit. Det är stor skillnad för mig men så länge det är stabil 60...
Helt rätt ... nu ligger det i egen tråd det blir lättare o hitta det: Galaxy S20+ Snapdragon 865
Hej! Nu har jag fått min Samsung Galaxy S20+ Snapdragon (Hong Kong variant) som jag köpte på Wonda, tänkte starta egen tråd för det i S20+ forum...
[ATTACH] [ATTACH]
Nu har jag fått den. Håller på att ladda upp den, använder handskar lol
Fick samtal från DHL, paketet kommer om en halvtimme hem till mig.
Det var najs!
Kör gärna en hel laddning med endast 4G och 60hz. Intressant att veta hur Exynos chipset med 4G presterar.
Min S20+ är ute för leverans idag enligt DHL hemsidan, får se när får jag det. Fick min Tab S6 igår runt 19:00 hos DHL ombud, var lite sent men...
Jag kan hålla med om att de som redan har S10/S10+ eller Note 10/10+ kommer inte att märka någon större skillnad speciellt med Exynos chipset. Jag...
Oj, du kan inte lämna tillbaka den till Elgiganten?
Precis, jag menar du kan annars returnera plattan och beställa på nytt om det inte erbjuder mellanskillnad även om det är drygt.
Jag har faktiskt ingen aning om RCS, däremot fick aldrig SMS då jag använde mig av andra meddelande tjänster under min resa. Jag hade på mig ändå...
Ringde precis, de har ingen prisgaranti men killen ska kolla på saken, det är ändå 1500kr i mellanskillnad. Jag påpekade att jag kan annars...
Ska kolla med Samsung! Tack för tipset!
Gött, trodde var kört för just denna modellen just för tillfället, du har testat Exynos o nu kan du testa Snapdragon, kommer säkert att märka...
Trodde de inte har fått några alls... står fortfarande som Pre-Order och kommer in mitten av April ..