Separera namn med ett kommatecken.
Fast köper de verkligen in ramminne till mobiltelefoner från samma företag som de köper minnen till datorer? Spontant känns det som att det nog är...
Asus är en liten spelare på smartphonemarknaden så skulle inte alls vara säker på att asus tillhör samma grupp som Huawei, Xiaomi, Oppo och Vivo...
Dåligt skött. Tyvärr verkar Asus mer intresserade av att skapa buzz för sina produkter här på forumet än att hjälpa kunder med reklamationer. De...
@bernard Läge för Swerdroid att recensera X2 Pro?
Tror inte det finns några speciella nackdelar. Folk här på forumet har beställt telefoner från amazon.es förut och jag har aldrig hört talas om...
12/256 kostar $499. Totalt onödigt för de flesta men ruggigt prisvärt för den som verkligen vill ha maxad hårdvara. Appropå UFS 3.0 kanske det kan...
Kolla den här guiden: Realme Smartphones direkt aus der EU bestellen/kaufen - Chinahandys.net En annan variant är att beställa från Asien. Du...
Hur stor telefon vill du ha?
Haha, tycker tvärtom. MIUI är ju klart bättre än vanilla. Runt 2013-2014 föredrog jag också vanilla men senaste året har jag tyckt att...
Sant men 9T har ju en massa andra fördelar som en större skärm utan tjocka kanter, ett mycket större batteri, vidvinkelkamera o s v. Plus att den...
Jo men då får man betala mer för en överlag sämre telefon plus att 3a blir svårare att returnera vid ev. problem. 3a är egentligen väldigt...
Pixel 3a är säkert helt okej men du får mer för pengarna om du köper en telefon från Xiaomi. Allt är mediokert på 3a förutom kameran och skärmen....
Försök att hitta en OP6 begagnad. Jag sålde nyligen min för 2400 kr. Den hade trots 1.5 år på nacken fortfarande bra batteritid.
Tyvärr är det ofta så med äldre mobiltelefoner. Ofta sjunker priserna ganska mycket under det första året. Sedan slutar många butiker ta in dessa...
Rätt snabbt. Mina erfarenheter av Banggood är att det tagit veckor för dem att skicka paketet.
Jag hade lätt tagit Pro istället för den vanliga om det inte vore för att Pro är för tung för mig. Har man inga problem med tyngen är ju X2 Pro...
Har banggood skickat din ännu? Har läst på lite mer om Mi 9 Lite och en bra grej är att den verkar ha någon ny typ av oleofobisk ytbehandling som...
Ser ut som att X2 Pro dyker upp hos butikerna på måndag: Realme X2 Pro European pre-orders scheduled to start on November 4 Jag tvekade på...
Ingen av dem. Kör allitid Xiaomi EU på mina lurar från Xiaomi. Använder bara Xiaomis egna appar (ej google dialer eller sms)
Brukar ha min telefon på ljudlös när jag sätter den på laddningen vid natten så har själv inga problem med det.
Ja, är mycket förtjust i MIUI.
Några fler som hunnit skaffa en Mi 9 Lite? Verkar som det dröjer innan man på ett snabbt och smidigt sätt kan beställa hem en Meizu 16T så sitter...
[MEDIA] View: https://youtu.be/dyDlCofK3Y0
Kan det vara en variant på Amazfit GTS? Designen verkar iaf rätt lik: Amazfit GTS
Om ni funderar på att beställa från amazon.es och är osäkra på om ni kommer gillar telefonen/color os 6. Kolla först upp om man kan returnera den...
Gamla versionen av Color OS var horribelt. Dock tycker jag version 6 kändes helt okej när jag en kortare period hade en Realme X. De har kopierat...
Nej, det bör inte vara någon risk. Kan inte tänka mig att de skulle ha tagit fram en specifik mjukvara för Spanien utan det måste rimligtvis vara...
Där försvann mitt intresse för CC9 Pro /Mi Note 10. Det blir en blyklump som väger nästan 30g mer än CC9/Mi 9 lite: "its dimensions are 157.8 x...
Tycker den känns klart intressant. Största problemet med CC9/Mi 9 Lite var att de använde gamla SD710 istället för SD730 som t.ex. Realme använder...
Håll utkik på amazon.es. Realme X2 (ej pro) dök upp där förra veckan och kommer in i lager där på torsdag. Inom några veckor kommer nog X2 Pro...
Kanske. När är den köpt? Vilket pris tänker du dig?
Intresserad av att köpa en Pixel 3 XL (endast vit baksida intressant). Ska vara i felfri och helst sent uttagen (viktigt med bra batteritid)....
Hur tänker du kring övriga skillnader? T.ex. skärmkvalitet, känslan i handen etc? Smart att köpa båda och retunera en av dem. Mycket svårt att få...
Intressant! Är det mjukvaran du föredrar på Zenfone? Något mer?
Asus verkar ha katastrofalt dålig service. Se detta inlägg: Den värsta supportupplevelsen jag någonsin haft med ASUS Sverige:( Verkar som Zenfone...
Du har alltså ingen koll på om Oppo kommer släppa sina lurar i Sverige framöver trots att du är deras ambassadör i Sverige? Vad är din uppgift som...
Ja, Meizu har aldrig varit bra på att uppdatera sin globala firmware. Kinesisk firmware brukar dock uppdateras rätt ofta. En nackdel med att köra...
En fundering. Är det verkligen vettigt att ha en samlad tråd för recensioner? Om man vill åt en recension av en specifik telefon/enhet blir det...
Sant men Samsung är ju också rejält dyra jämfört med de kinesiska företagen. Oppos dotterbolag Realme har dock riktigt prisvärda lurar. Inte...
Unboxing: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=0rGvjneMNGM