Separera namn med ett kommatecken.
Vem är full på bio? [emoji849]
Banks and partners – Google Pay (SE)
Samma här, inga problem att installera
Hugget som stucket... Skulle säga att det beror på butiken.
Nä nu när det kommer så intressant lösningar där man verkligen kan få full screen sans le notch så känns det dumt att inte vänta in den trenden
@Psicosis det blir nog ingen OP6T
Ligger snö på marken
Du har antagligen besökt någon tveksam sida som frågat om det är okej att den skickar notifieringar till dig och klickat okej på det. Vanligt att...
I Chrome klicka på dem 3 prickarna - Settings - Notification - Sites (välj sidorna du får utskick ifrån) - Additional settings in the app - Clear...
Okej så det är samma argument som för att behålla sommartid. Vi är i alla fall överens om att hoppandet inte tillför något [emoji39] Jag anser...
Varför?
Det finns bra anledningar till att ändra. Fysisk och psykisk hälsa, sömn och att det helt enkelt inte behövs i det moderna samhället. Behåller man...
Varför? Känns förlegat att hålla på och byta mellan sommar- och vintertid.
Du kan väl bara gå in på prisjakt och kolla vad modellerna för 2017 kostade innan och under black Friday
Yup kommit in i det nu
Right now[IMG]
Vilken tur att CoD BO innehåller 3 spel i 1
OT men hoppas på överseende då jag vill lära mig [emoji120] Hur funkar det med koder och digitala kopior till PS4?
@R3b0rn Föll ihop – smarta klockan räddade hans liv Gustavo föll ned på marken – räddades av sin Applewatch
Hermano que has hecho?
Min herre, Jag gör på följande sätt, det ska dock påpekas att jag inte testat med Swish. Och jag ag vet inte om alla inställningar är nödvändiga...
Och jag vill inte ha snö så jag behöver gå på kryckor... Fast dem som säger att benet man bröt blir starkare så det är väl det andra benet som jag...
@dannejanne Europas första cannabisbolag börsnoteras Europas första cannabisbolag börsnoteras
Det går att fixa, jag har fått igång alla notifieringar som jag är intresserad av. Problemet är att det finns 2 eller 3 ställen där man kan tänkas...
Shut your w&@%£ mouth
Aaaaah the memories. Jag bävar inför vintern, skulle ljuga om jag sa något annat
I play CoD and I suck so you might have a chance
Vad spelar du för spel?
Sjukt nyfiken på Mi Mix 3
@dannejanne visst hade du kört med en xiaomi lur? Hur var mjukvaran?
Not again... Katrin Zytomierska vill hålla barn från våldsspel med kampanjen "Fuck Fortnite"
Som det påpekats tidigare så går det inte att skapa virtuella rum eller spara zoner just nu. Men om du syftar på att trösklarna skulle stoppa...
Ja
Det är något dem införde ganska nyligen, innan jag uppdaterade min Mate 8 på kunde jag interagera med notifikationer på låsskärmen.
Har oxå problem med Tapatalk, tror inte jag fått något under hela dagen
Det var en herrans massa gånger att komma igång med träningen under en vecka [emoji847]
@chraist [emoji102]
Första generationen Xiaomi Mi Robot Vacuum robotdammsugare Andra generationen Xiaomi Mi Robot Vacuum 2 robotdammsugare (2nd gen, 2017)
Denise Richards.... När hon fortfarande såg naturlig ut mhm [emoji847]
What you gonna do about it?