Separera namn med ett kommatecken.
Från villkoren: "*Erbjudandet gäller för dem som har köpt en Samsung Galaxy Note9 i Sverige, Norge, Danmark eller Finland (Nordic Approved enhet)...
Och dessutom så ska telefonen ha köpts mellan 3:e till 31:a december. Vet inte om det är miss från Samsung eller vad när de släpper även folk som...
Eftersom vi pratar om Note9 nu .. var snäll och gå till Note 9 forum där saken diskuteras, det finns nämligen en annan länk där för erbjudandet...
Står lite konstigt här: Extra minneskort med 512 GB ingår man får 512GB minneskort om man köper Note 9 med 512GB lagringsutrymme! Medan länken som...
Hmm .. kollar man denna sidan Extra minneskort med 512 GB ingår så står det att det gäller endast Note 9 med 512GB alternativet! Så om du har...
Jag köpte mig också på Comviq.se under Black Friday. Jag kollar upp sidan och återkommer.
Är din telefon svensksåld med "Nordic Approved" mjukvara? eller gråimporterad?
SIM2 IMEI nummer är virtuellt och inget fysiskt, därför kan du inte använda det.
Har du redan fått något tidigare så får du inte mer. Dock gäller det bara om det är samma telefon. Annars om du har köpt ny telefon så får du...
Funkar för mig, köpte min lur via Comviq under Black Friday.
Jag håller delvis med dig om att vi ska få valuta för pengarna! Dock att vilja ha en veckas batteritid är bara en dröm jämfört med dagens teknik....
Kan du inte stänga av radiodelen genom att aktivera flygplats läge just för att spara batteri när du inte använder telefonen? Alternativt att köra...
Känns som att Vimla kommer aldrig (i nu form) att vara attraktiv till mig på något sätt även om det kostar 10kr att ha abonnemang hos de. Såna...
Blåser liv i denna diskussionen .. hur ser det ut idag med att kunna hämta ut paket från Comviq? Använder de sig fortfarande av PostNord? Ger de...
Jag hade iPhone X innan som jag sålde efter ett par veckors användning! Jag är en Android människa och gillar inte vara låst till något. Hade en...
Betalar man tysk moms så behöver man inte betala Svenskt! Så vet jag sen flera år tillbaka! Har något förändrats?
Använd Prisjakt för att bevisa det. Det finns många verktyg för allt där.
Comviq låser väl inte sina telefoner som säljs på deras hemsida med abonnemang? Så man kan typ använda vilket annat SIM från vilken operatör som...
Jag hade gärna velat ha en "voice chat" för oss på Swedroid vid såna här sammanhang, typ vid stora reor, event, eller helt enkelt även när man...
Jag har nu räknat på allt som allt .. jag kommer ifall jag väljer Galaxy Note 9 (bara telefonen) och delbetala i 24/12 mån att hamna på...
Jag har fått "förtur" länk men den funkar inte heller. Siktat på en Note 9. Undrar om vad det kan kosta i så fall utan att räkna med abonnemanget.
Så du menar att man kan köpa en telefon med abonnemang. Sen ångra abonnemanget dagen efter och skippa betala något för abonnemanget alls? Vad...
Man måste väl betala hela abonnemangskostnaden i det fallet? Det kan bli dyrt? det finns säkert också avgifter hit eller dit att betala.
Det är en till som har klagat på att Tele2:s hemsida är nere (pga belastning). Så du är inte ensam. Det är klockan 22:00 som gäller.
Den var bra faktiskt! Fast ordningen av det på hemsidan var lite för flashigt :D fick ont i ögonen :D
Ja precis, det var vad jag misstänkte. Därför är jag villig o betala lite extra men få en Svensksåld modell så jag inte råkar ut för...
Precis, det var min tanke också .. jag tittade vidare på alla varianter av Note 9 och blev ännu mer suspekt att samtliga telefoner är...
https://www.eglobalcentral.eu/samsung-galaxy-note-9-n960fd-dual-sim-6gb-128gb-with-32gb-micro-sdhc-memory-card-with-sd-adapter-blue.html Vågar...
nån rabattkod som man kan använda till att köpa en Galaxy Note 9 hos Elgiganten, NetOnNet, Power, Webhallen, Inet, MediaMarkt? De verkar inte köra...
Pratade med Fello för nån vecka sen om VoLTE, de håller på att testa det med några SIM kort, fick inte veta vems kort var det om det handlar om...
[ATTACH]
Black Friday Black Friday kommer ursprungligen från USA och är landets viktigaste och största shopping-rea-dag. Black Friday på NetonNet...
Här kan du se ett bra exempel där en UK säljare har ett bra pris men telefonen är importerad från Asien .. Samsung Galaxy Note 9 N960FD 128GB...
Imorgon torsdag (efter 22:00) blir det kampanjer på flera telefoner, utan abonnemang .. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Sverige är pytteliten marknad jämfört med GB, ES, FR och DE .. går ej och jämföra!
Kanske det. Men såg att Elgiganten har kampanj på S9/S9+ så om inte Samsung.se släpper bra deal så gör annan butik. Hoppas samma gäller för Note 9.
Det kan man säkert göra men jag tänker på garantier och mjukvara om den anpassad för Nordiska operatörerna, handlar rabatten om bara nån tusen...
Vad jag kan se från blurrade bilderna.. att det handlar om S9/S9+ och Note 8 (från bilden på telefonens skärm). Tyvärr känns som att ingen kommer...
Hade kanske varit kul om Swedroid också testat med mer utförlig info :)
Mobil.se har testat Google Pay .. Vi har testat Google Pay i svenska butiker – så funkar det