Separera namn med ett kommatecken.
Jasså, via Tapatalk hos mig ser det bra ut? Är det oläsligt så kan jag ta bort det?
Jag följde denna guide när jag råkade ut för samma sak vid en uppdatering av en 3T Länken till 4.0.3 är ju fel men den nya borde ju finnas på...
Absolut! Skicka pm till mig så löser vi det där
3 Tempered glass, 1 flipcase och tpu skalet finns kvar Lägg bud vid intresse
Hittade ett tempered glass på ebay som jag chansar på att beställa. Läste instruktionen på en av bilderna och där visade dom att man trycker i...
Bumpar
Då förstår jag, var helt 100 på att det endast gällde Qualcomm chipset men har tyckt att var lite konstigt då dom aldrig sagt specifikt sagt att...
Men det gäller väl inte oss? Vi får väl Exynos och inte Qualcomm?
Inte i Skåne förvisso https://swedroid.se/forum/index.php?threads/143655/ Har dock bra omdömen från tidigare affärer
Ok, då har det sjunkit på dom veckorna som gått sen jag skickade in min. Fick lite över 1100:- för den då.
Ett tips, kolla vad du får för den på Pantaluren.se eller pantamobilen.se. Jag skickade in flera 5:or och någon 5S dit. Fungerade toksmidigt faktiskt.
Är också inne på en silver, har idag en silvrig S7e och tycker den är riktigt snygg
Factory reset är när man återställer telefonen, då blir den som.den var när du packade upp den ur kartongen. Rensa cache kan man göra utan att...
Skulle vilja hitta ett Samsung original flipcover, inte led wiew då jag har ett sånt till min S7e där jag får koppla bort led wiew då det gjorde...
Dottern har precis fått ta över min Iphone 7 och hon har inte längre någon användning av denna. Telefonen är i fantastiskt bra skick, har alltid...
Känns som att det är en ny funktion, har reagerat på samma sak. Samma sak när man aktiverar stör ej på klockan så händer det inget på telefonen,...
Har 2 olika Tempered glass liggandes om någon är intresserad. Har inte själv testat dom.på en telefon då jag inte har en 3T längre Tillbehör...
Först o främst var det att samtalsljudet var lågt när jag använde blåtandsheadset. Använder min telefon på jobbet i en ganska stimmig miljö och...
Kan informera er om något positivt med One plus som företag Jag var inte riktigt nöjd med min 3T och valde då att använda deras retur policy (som...
Använder jämt headset till min S7e men har inte detta problem. Vad använder du för headset? Vad händer om du trycker på volym ner när det ringer i...
Hade hoppats på att kunna känna på båda idag med Elgiganten hade bara 8+ framme. Imponerande att den inte är större än vad den är. Jämförde med...
[emoji106]
Du var några minuter sen [emoji33] Intresserad av det andra flipcaset?
Taget, hör av dig via pm /Fredrik
Har lite tillbehör till Oneplus 3T som jag inte har någon användning av 2 st tempered glass, edge to edge med svart ram 70:-/st 1 tpu skal...
Jag köpte en Oneplus 3T nyligen (har dock skickat tillbaka den) Det är en riktigt grym telefon, fantastisk byggkvalite och känsla....
Igår var min bedrövlig, idag har den varit mycket bättre så kanske lugnar den ner sig gällande batterydrain när den fått några laddningar. Ska bli...
Har varit 100% på att jag inte kommer byta till en S8 tack vare knappen på baksidan MEN har börjat resonera som så att det kanske inte är ett...
Den hade jag missat men det var ju riktigt trevligt [emoji3]
Om hon inte absolut vill ha en Android kan jag hålla med om att Iphone SE är en fantastisk liten telefon med bra spec och bra batteritid. Om hon...
Har än så länge inte upplevt seghet. Tycker min fungerar riktigt bra och har ett bra flyt. Hade ju helt klart hoppats på några nya watchfaces....
Det är en grymt bra telefon. Är så otroligt nöjd med min, uppdateringen till 7.0 gjorde den ännu bättre dessutom. Självklart kommer den hålla i 2...
Har ett original flipcase cover till 3T men det är väl samma. Använt i 1 dag.
Hmm, undrar varför min har fastnat där då...... Har nog stått så i 20-30 min nu.
Vilken tid det tar för "slutför uppdatering" Hur lång tid tog den delen för er?
Jag fick göra en unpair på min urbane, nu hämtar den uppdateringen.
Ok
Du kan få telefonen utan tillbehör för 4600 :- vill du ha tillbehören så får du lägga till 150:-, lägre än så går jag inte. Då pratar vi hämtning
Vad jag kunde se som fyllde i formuläret för retur/rep så går allt på emie nr och man får skriva in sin adress manuellt.
Norrköping Komplett laddare