Separera namn med ett kommatecken.
Ok. Ett irritationsmoment alltså, man har en Policy som säger 1 tim men telefonen låser sig direkt. Säkert inget Samsung i sig är ansvariga för...
Jag har köpt Moxier mail och i den kan man tom välja tidsgräns. Dessutom krävs endast pin när man öppnar ett program som tillhör Moxier/Exchange...
Tack för informationen! Vore tacksam om du kunde dubbelkolla vad exchangepolicyn har för tidsgräns. Har den en tidsgräns kan vi nog konstatera...
Har själv inga som helst problem med ICS på min Ray,flyter på hur bra som helst. Till o med bättre än vad min SGS2 gjorde med ICS. Kameran på...
Suveränt ! Tyvärr misstänker jag att det i ICS finns en exchangepolicy som gör att den låser efter varje skärmlåsning oavsett exchangepolicyns...
Hur fungerar Exchange stockmail? Måste man slå in lösenordet så fort telefonen varit låst oavsett vilken låstid exchangeservern har inställd?...
Ser inte fler jag heller, önskvärt vore ju om man kunde se lika många som i datorn. Skickat från Tapatalk 2
Personligen tycker jag inte chrome är så fantastiskt, tycker det är dåligt känsla i scrollningen bla Skickat från Tapatalk 2
Näe,går inte att tvinga en uppdatering. Testa gå in under inställningar - appar- alla, leta rätt på Googleplay och rensa cashe i den appen. Annars...
Lugn o fin bara. Google Play kommer uppdateras inom kort...... För mig har det tagit mellan 15-30 min så fungerar det igen
Håller med om att det är störande ,skulle också vilja lägga dom i en annan ordning. Har inte hittat hur bara,tror faktisk inte det går. Skickat...
+ 1 till på den. Den är ett jättelyft på alla sätt
Rekommenderar också en fabriksåterställning ,min Ray fungerar helt fantastiskt bra med ics. Tom bättre än min sgs2 Skickat från Tapatalk2
Har både sxs och en Ray,inga problem att surfa på den trots formatet. Den är verkligen grym storleksmässigt när man börjat bli van vid sxs. Den är...
Inga problem att avinstallera Uefa om man har ICS, det var det första jag gjorde :-) Skickat från Tapatalk 2
Lider inte av något batteriproblem på min sxs, med min användning har den lika bra / dåligt batteri som SGS2. Använder min telefon som jobb...
Känner igen mig i det du säger, när jag tog ut min SGS2 var jag skitnöjd . Efter uppdateringen, inte lika nöjd längre. Gjorde en återställning på...
Har haft en sgs2 och har nu en sxs. Båda telefonerna är riktigt bra,svårt att skilja dom åt faktiskt. Gå in i en butik där du kan klämma o känna...
Det är en fabriksåterställning så telefonen rensas och blir som den var när du tog upp.den ur kartongen . Gå in på inställningar och välj sen...
Har du testat att rensa telefonen från gamla cashe filer ? Den här är en bra hjäp till det...
Upplever också att batteriet på 4.0.4 är riktigt bra. Tycker hela telefonen är bra på 4.0.4. Gjorde en total wipe efter uppgraderingen till...
Hade också problem med wifi i 4.0.3,verkar som den fungerar väldigt mycket bättre nu allafall. Har vid några tillfällen blivit frånkopplad men den...
Har själv inga problem med min SXS,flyter hur bra som helst. Kanske därför jag känner att jag har "mer" att förlora än vad du/dom har som upplever...
Känner själv ingen jättestress över att få ICS till min Xperia S, hade en SGS2 innan som jag inte blev nöjd med efter ICS uppgraderingen. Har nu...
Hade samma problem med min Ray. Avinstallerade pcc och hämtade det igen på sonymobile och efter att jag uppdaterat pcc till nyaste version så...
Scrolla ner till botten av listan, där ligger dom inaktiverade
Jag kör med Dolphin hd och har alltid gjort det. Det är bra flyt i den och den är snabb att ladda sidor. Ytterligare en fördel som jag ser det är...
Allt var kvar i min allafall.
Då är det nog bara att vänta helt enkelt..........= Tråkigt ;)
Hade samma problem, avinstallerade PCC och hämtade hem det igen. Uppdaterade PCC till senaste versionen och kunde efter det uppdatera min Ray till...
Njae,tror inte det är vad jag letar efter. På SGSII höll man inne Power,volym upp (eller ner) och hemknappen på samma gång, då kom man in i en...
Någon som vet hur man kommer in i Recoverymode (tror jag det heter) i Ray så man kan rensa cashen på hela telefonen ? Gjorde det på min SGSII...
Kollat APN inställningarna ?
Nu har även jag fått i 4.0.4 i min Ray. Inte helt utan problem dock, fick avinstallera PCC och hämta den gamla versionen från Sonymobile....
Samma problem här !
Nu säger PCC att jag har en uppdatering att hämta när jag kopplar in telefonen. Programvaran verkar hämtas hem men när PCC ska börja uppdatera...
Servrarna verkar vara hårt ansatta utan att dom släppt uppgraderingen till alla. Här själv en Ray som vars SI nr är med i listan men det går...
Har samma problem fast med en Ray. SI nr:et finns i listan men varken PCC eller update Service hittar någon uppdatering. Har redan 4.0.3 men ska...
Skiter också i det nu ,testar senare i veckan i stället. Beror säkert på överbelastning eller liknande
Min Ray är också med i listan men jag hittar ingen uppdatering,varken via PCC eller updateservice ?