Separera namn med ett kommatecken.
Ge mig min x1 så att jag kan sova för helvete!! alla sidor har kraschat
Jo jag såg den, fast är inte Halo + Fifa bättre? Använder inte viaplay Tack för tipset ändå [emoji2] Hade annars suttit perfekt med typ Fifa...
Air Droid funka bra [emoji2]
Vilken app rekommenderas för filöverföring mellan android och Mac?
Grim fandango ej kompatibel med s6 -, -
Förresten, har lite svårt att se med tanke på att texten är så liten men är halo 5 digital eller fysisk kopia?
Har för mig det, jag brukar inte använda min konsol till media såsom Netflix etc. Vissa 360 spel kan den spela, tror det finns en lista ute på vilka
[emoji16] I see what you did there
Spelar bara Fifa [emoji14] om du också gör det så kan vi köra någon match nån gång
Nice! Tack för tipset [emoji2]
Tycker att kontrollen på Xbox är mycket skönare [emoji14]
Jo lär ändå köra på 500gb då alla bar kampanj på den nu, ska bara avvakta till imorgon
Ska köpa Xbox one med fifa 16 för 2.5 hos webhallen :-) avvaktar bara till imorgon för att se om någon annan återförsäljare kränger med fler spel
Ps4 500gb hos elgiganten för 2790
Räcker 500gb utrymme för x1? Såg att alla spel numera ligger på +40gb
Får hoppas på bra pris på x1 till black Friday riktig sugen på en
Najs najs, gillar marvel filmer
Någon som sett ant man? Bra eller anus? Värd att se på bio?
Trodde att alla kände så [emoji14] skönt att man inte är ensam om det
Dem har fångat muttan
Det är sant iofs men då får man betala lite extra [emoji2]
Såna https://www.lensway.se/lloyd-9-col1-frame-5051 Hoppas dem passar bra, i värsta fall kan man returnera dem då lensway har 3 månader öppet köp
Köpte själv ett par glasögon från lensway då dem har stor rea just nu
Jag tror det är 6.x Hehe
Någon annan som fått nya Google play?
Någon här som byggt hackintosh med Intel nuc?
De klart
Shut your fucking face uncle fucker
Nagatomo
Bästa. Tack för tipset!
Religion of peace.
Sverige i ett nötskal.
[emoji113]
Tittade på senaste twd, riktig bra.
När blir det en Mac då?
Fungerar ungefär som greenify om jag förstått det rätt. Man kan dock inte optimera Facebook och messenger ser det ut som
Ännu en anledning att skrota reklam och använda adblocker
Malicious adware infects 20,000 apps for Androids, almost impossible to eradicate https://www.rt.com/news/321169-adware-android-apps-adverts/
Valet stod mellan Dell xps och MBA när jag skulle välja en ny laptop och det blev tillslut MBA. Trött på Windows datorer och deras konstanta strul.
Loka crush jordgubb addict