Separera namn med ett kommatecken.
Nej, det går inte. Telefonerna har bland annat olika systemchipp.
Pocophone vinner även stort på batteritiden. För de flesta är prestanda och batteritid grundläggande egenskaper att ta hänsyn till. Motorolas...
Instämmer! Hade tidigare en Mate 20 och F1 samtidigt, valde att skicka tillbaka F1 efter att jag testat båda några dagar. Dock var det inget lätt...
P20 Pro var hyllad för ett halvår sedan. Mate 20 och View 20 är betydligt snabbare så skulle hellre köpa någon av dem idag. Dock kan du hitta...
Pocophone är en klass bättre än G7 Plus. Xiaomis motsvarighet till G7 Plus är Redmi Note 5 som kostar runt 2000 kr i Sverige. Du har även Mi 8...
Honor View 20 eller Mate 20 (ej pro) skulle jag säga är mest prisvärd i den kategorin. Du hittar Mate 20 på t.ex. tyska amazon där jag köpte min....
Du har ju även Mate 20 (ej pro). Valde den framför Mate 20 Pro p g a större skärm och mindre kvalitetsproblem, och billigare! Den saknar 3D...
Ja, det är givet. Inom några månader tror jag en global version finns att köpa.
Ja, om man behöver stöd för band 20 och inte vill vänta på en global version av Note 7 är Note 5 fortfarande ett bra köp (även Note 6 som är...
Band 20 behövs i regel bara på landsbyggden så inget stort problem om man mest rör sig i städer. Jag tror lagget kommer minska med uppdateringar...
Sony Xperia XZ Premium i nyskick plus 1600 kr.
Den saknar stöd för band 20. Bandstödet har inget att göra med om du kör kinesisk eller global rom det är hårdvarurelaterat. Det du kan göra nu på...
Kanske. Jag har testat modden på en rad olika lurar sedan den släpptes. Tyckte även de första versionerna fungerade riktigt på Xiaomitelefoner....
Det är väl ingen direkt nyhet att gcam modden väsentligt förbättrar kameroutputen på många olika telefoner och de då närmar sig kvaliteten från...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=hlx_ohS0TmU
Ja, det förklarar också varför andra i tråden inte fått sina plattor skickade ännu. Om jag minns rätt har TradingShenzhen haft en stor banner med...
I samband med det kinesiska nyåret har de flesta butiker stängt i runt 2 veckor. Trading Shenzhen har ju haft information om detta minst en vecka...
Xiaomi Redmi Note 7 review "The Redmi Note 7 not only checks all the boxes for a great mid-range device but it also re-defines the budget...
Kör EMUI 9 just nu på Mate 20. På en telefon med Kirin 980 är EMUI snabbt som attan så inget lagg eller stutter som jag kunde uppleva på Mate 10...
Det enda som fungerat på mina insomningsproblem är fasta rutiner (alltså att man lägger sig och kliver upp samma tid varje dag) samt att inte...
Ja, Vanilla tycker jag känns för avskalat. En gång i tiden gillade jag det främst på grund av att alternativen som Samsungs touchwiz var så...
Gillar du den?
Är det vanliga 16th eller 16th Plus?
Retunera den i så fall tycker jag. Inget bra tecken att du sträcker dig efter din gamla telefon. Mest troligt kommer inte du inte vänja dig och...
P20 har väldigt bra kamerahårdvara. Bland annat har huvudsensorn 1.55um stora pixlar, det är samma sensor som sitter i min Mate 20 och den tar...
P20 kommer garanterat ge bättre batteritid. Om du köper S8 får du vara beredd att stödladda stup i kvarten. Min erfarenhet är att den har riktigt...
I detta fall var det Tradera jag köpte den på. Låste upp bootloadern efter 2 veckors väntetid och flashade in Xiaomi EU. Om Selko inte ändrat...
Ja, kollar ibland på ebay och amazon, dock brukar priserna där vara rätt höga men har man tur kan man göra en hyfsad affär. Har använt mig av...
Det har det blivit riktigt besvärligt att importera från Aliexpress numera. Förut tog jag alltid den långsamma gratisfrakten men efter att...
Amazon.de säljer den för runt 2500 kr. Då har man också garanti och möjlighet att returnera om man är missnöjd. Att importera från Aliexpress för...
Gcam modden verkar fungera bra direkt utan att man behöver roota och aktivera camera 2 api: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=d_1SVxEP2nM
Ok! Den blev man ju själv lite sugen på. Lär nog dröja innan den går att köpa för $25-$30 så jag hade nog slagit till.
Borde vara värd att överväga i och med att du verkade rätt förtjust i Mix 2s.
Förmodligen blir pristappet mindre på powerbanks då dessa inte har samma "nyhetsvärde" som en telefon men jag har inte speciellt bra koll på...
Har du hunnit testa Mi Mix 3?
Mate 20 (ej pro) är ett bra alternativ till Note 9. Något större skärm, något tunnare kanter och ännu bättre batteritid:...
Har testaat gcam-modden och stockkameran på farsans OP6. Föredrar oftast bilderna från gcam-modden på grund av högre detaljrikedom och bättre...
Testade bara MIUI. Mix 2s, Mi 8 och Poco F1 är ju i grunden samma telefoner så inte helt överraskande tycker jag. Identiska systemchipp, samma...
Kan tillägga att jag verkligen gillade Pocophone F1 skarpt. Svårt att säga om den är bättre eller sämre än Mi 8 men batteritiden är iaf makalöst...
Har aldrig hört någon som drabbats av burn-in på xiamoitelefoner. Missade notifikationer har jag aldrig drabbats av de senaste åren på någon...