Separera namn med ett kommatecken.
vilken spark i pungen för oss som köpte OG razr :p vill ha en maxxx ju ;)
dump
om den där jäkla kexec kunde släppas någon jävla gång...
jo men mena böcker från google books :p
Beställde fel skydd då jag trodde den var till Moto xoom mz601...FML Hur som helst så säljer jag denna skydd helt ny, hämtade precis ut den....
Går det inte att läsa böcker öht? Jag körde team eos 2.0.0 Sent from my MZ601 using Tapatalk
Hej Hur får man google books att fungera på Xoom? Var hittar man en fungerande .apk där den inte kraschar så fort man startar den?
Finns ingenting som slår en flashad 360 (med elelr utan JTAG):cool:
atrix är en grym lur sett till byggkvaliten, motorola sviker aldrig när det gäller byggkvaliten. Är dock jävligt besviken på att de väljer att...
Har du gjort wipe factory/data och cache i recovery efter att du installera denna ICS? Om inte så gör det så ska allt fixa sig.
xbmc stödjer inte tegra 2 hårdvara
Klart det går att roota, custom roms finns också men inga kernels.
Tack. Finns det någon speciellt GB rom som rekommenderas eller är CM7 riktig stabil för att kunna köras? Undrar också vilken gapps vilken man ska...
edit:nvm
SGS:en är inte till mig, så därför har jag noll koll på hur den fungerar. Antal inlägg säger ingenting imo. Hur som helst så har jag Odin och...
Ja, jag har redan googlat och därför ställt frågan. eftersom det finns fler än 10 guider och att du inte har lärt dig söka rätt så blir det svårt...
Efter att ha hamnat i bootloop mer än 10 gånger så har jag gett upp, ics är för ostabil. Finns det någon adekvat guide om hur man går tillbaka til...
Hahahha skratta som fan IRL :D
nej, håll i den ett tag så ska det fungera
fungerar denna telefon i sverige? GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 HSDPA/WCDMA 900/AWS/2100
hehe whatever floats your boat^^
Hoppet finns kvar i och med kexec som ska göra så att vi kan köra kernels men vettefan när den släpps Sent from my XT910 using Tapatalk
finns en guide på xda hur man fixar sms och att ringa, checka där
haha du kallar swedroid snåla och sen höjer priset? den kostar 175:- helt ny http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=735020
tomtom hade något på g men det verkar inte ha blivit av?
Wtf did I just read? [IMG]
Fungerar den med razr? Någon som testat?
hmm har den inte varit ute ett bra tag? tror nog jag har haft den sen förra året
lol tror nog inte den sekretessen följs så noga ;)
Kan du lägga upp den? tryck på installera senare och plocka ur den ifrån din cache
jaja kanske fel ordval men ni förstår vad jag menar:)
Vet ej om Motorola har gjort en blunder men "soak test" är egentligen final versionen av ICS, såhär står det i formuläret
försent, du skulle ha gjort det för 3-4 månader sedan
Samma här men jag skippar den då jag sitter på ICS och bryr mig tyvärr inte längre om Motorolas uppdateringar :)
google talk? tango?
I/O-problem? Förklara lite mer
Någon som fixat garantiärende hos Zagg? Min invisible shield har fått flera smårepor och smuts som ej går bort så tänkte att det finns ju...
Se på fan, tog ett jävla bra tag. Jag tippar på att ni får JB officiellt år 2020 :teeth:
Kul att det funka ;)
Menar ni officiela ICS eller vad är det talan om här? :-)