Separera namn med ett kommatecken.
http://android.modaco.com/topic/331963-themesunified-theme-thread/page__pid__1596922#entry1596922
Finns kontantkort att köpa i t.ex r-kioski. Saunalahti verkar ha det vettigaste priset för mobil-data. 1.90€ per dygn. Kortet kostar...
Långtryck på e så kommer det upp.
Gjorde en wipe i clockwork?
Om du har getjar versionen nu så är det bara att installera den uppdaterade versionen rakt över, ser ingen orsak att avinstallera först.
Fanns förut en test-version men den har tagits bort för länge sen. Du kan ju ta en titt på xda-appen som bygger på tapatalk. Kan bara läsa...
Konstigt, fungerar för mig. Du har senaste versionen? Det går att ställa in swedish layout och då har du åäö på tangentbordet.
Ladda ner den svenska ordlistan så skall det gå.
Agenda: https://market.android.com/details?id=org.koxx.pure_calendar&feature=search_result Facebook:...
Eller långtryck på meny-knappen.
Ny version av appen ute nu. What's in this version: 1. Customize the main stream view to show strea from individual circles 2. Fixed some...
Troligtvis bara buggfixar. Betan slutar fungera snart så bara att köpa om du vill fortsätta att använda swiftkey. Redan köpt swiftkey förut så...
Testade den nya marketen. Fungerade bra förutom att jag inte kunde uppdatera appar enskilt.
Betan har nu släppts som fullversion.
Har du gen2 så är kallt_kaffes oneclickrecovery enklaste sättet. Ladda ner den rom du vill ha och sätt i roten av sd-kortet. Sen ladda ner...
Den avinstallerar bara uppdateringarna, går tillbaka till market du hade när du fick telefonen. Dock som jag sa tidigare så kommer denna nya...
Borde väl räcka att söka upp market i settings/applications/manage applications och avinstallera uppdateringar. Dock kommer den ju att installeras...
Filmer fungerar inte heller om man har rootat telefonen.
Man behöver inte stänga programmen, bara använd back-knappen för att komma ut ur programmet. Programmen som är igång gör ingenting och drar därför...
Systemminne är mängden ledigt ram. Under inställningar, sd card & phone storage kan du se mängden ledigt internminne.
Den startade om telefonen och sen har du en triangel?
Med hjälp av titanium backup kan du avinstallera dem. Fungerar det så är du rootad :)
Den för cm7 ska du ha och den finns i wikin.
Inget försvinner vid rootning.
https://swedroid.se/forum/39682-permanent-root-alla-blades-med-original-rom-funkar-troligen-aven-pa-zte-light.html
Om det fungerar och roaming inte är aktiverat så behöver du inte flasha in ril-filen.
Ett litet r i notifikationsfältet. Kan också se om det är aktiverat i inställningarna under wireless & networks, mobile data. Sätter zip-filen...
Om du har saunalahti som operatör så behöver du flasha ril-filen för att få mobil-data att fungera utan att aktivera roaming.
Går säkert att ta backup på standard recovery men ingen aning hur, inget jag gjorde. Flashade in ny radio på min men kan inte påstå att jag...
Annars kan du också gå till settings, applications, manage applications och gå in på htc sense och där tryck på clear defaults. Nu får du frågan...
Flashrec fungerar bara på android 1.5. Här är en guide hur du kan flasha in en ny rom. [Guide] Complete Newbie Guide to Root & Install a Custom...
Borde komma upp ett alternativ när du trycker på home-knappen. Om inte, installera home switcher.
Bara att köra betan, inte släppts som fullversion ännu.
Ja, den är gen2 konstant så bara att flasha på.
Eftersom han har den från saunalahti så är väl min länk bättre.
Länk till original 2.2. ZTE Android 2.1 -> 2.2 päivitys — SAUNALAHTI Asiakaspalvelu
Gmail-notifikation i dockan och widgeten kommer att sluta fungera. :( Upcoming changes to Gmail app.
Ny version ute nu. Finns ett nytt tema, neon.
Bara att kolla länken läs mer om google+ tills du kommer in.
Fick en uppdatering av det svenska språkpaketet och nu är åäö tillbaka vid långtryck.