Separera namn med ett kommatecken.
Ny uppdatering 17/2 [NB3] Changelog i OP.
om du läser på temasek's xda tråd så ser du skillnaderna. allt om rom och kernel står beskrivet där. Lättast är väl att nandroida och testa båda...
Temasek har mer tweaks än cm. Den har även en egen kernel om man vill köra den. masze©
v6 Changelog i op.
v9 Changlog i op.
v10 [NB3] Changelog i op.
jag strömmar trådlöst till min WDtv
WIP: AOSP - Chronus - Zooper - Nox Icon [IMG] masze©
penna fungerar men Sammy funktioner funkar inte. masze©
sådär... mega wipe med clean installation.. Allt på plats! :D masze©
mm.. härligt... kernel är väl uppe i build 09 innan jag kommer hem ikväll... ;) hltexx via TTpro
wipe av mobil och clean installation i kväll.. blir bra det. :) hltexx via TTpro
kanske för jag kör 300dpi?! hltexx via TTpro
nej...nu får det vara nog med sammy. Aosp "all the way" nu.. :) hltexx via TTpro
ja. Men "mätaren" är inte under klockan..den ligger på höger sida. hltexx via TTpro
Ny kernel build: 160214-cm11-SN900x-temasek-v2.00-b0.5 hltexx via TTpro
ProBam kör med kk bootloader nu också.. :) hltexx via TTpro
ja. hltexx via TTpro
hehe... körde just temasek igen... riktigt bra, måste bestämma mig nu, aosp eller sammy.. ;) hltexx via TTpro
[IMG] hltexx via TTpro
testat... men nandroidar tillbaka till x-note... hltexx via TTpro
nu finns en test build [NA6] för flashning. hltexx via TTpro
ja, så är det. Ända anledning är väl att de vill ha den OTA. hltexx via TTpro
NB3: 1. S view cover fix (3rd party) 2. external SD-card fix hltexx via TTpro
v9 Changlog i op. NB3 firmware hltexx via TTpro
Om ni får att "gsiff daemon" drainar batteri så är det bara att radera filen. gsiff daemon hittas i system/bin. hltexx via TTpro
njea.... har utmärkt mobiltäckning med regionsfria...och modem flashas ju lätt i odin om man vill testa lite olika modem. hltexx via TTpro
och vem behöver NEE? flashar allt i odin iallafall..bryr mig inte om OTA. hltexx via TTpro
finns inte!
lite konstigt är det..
haha... du tror det. Snarare är vi obetydliga. hltexx via TTpro
v10 på gång med nya NB3 firmware'n. :) hltexx via TTpro
Åter en ny KK uppdatering "Firmware NB3". 3e uppdateringen nu och fortfarande ingen NEE i sikte. Vi är så totalt bortglömda här i lilla norden....
japp.. drar nog in den imorrn! Återkoppla gärna hur du tycker det funkar när du har fått in den.. :)
v5.5 Changelog i OP.
nytt kommer det alltid... bara att bestämma sig annars kan man ju aldrig köpa nytt. ;) hltexx via TTpro
Har inga problem med wifi varken på 4.3 eller 4.4. hltexx via TTpro
temasek tweetade klockan 6:34 AM on tors, feb 13, 2014: Hlte - I will kick start support for kk bootloader when I feel it's ready and I'm...
själv är jag lite fast i x-note. (pga navbar mm)
nej har inte hunnit testa... i helgen kanske. :) ok... bästa att vänta på en uppdatering. Tack @MathiasM