Separera namn med ett kommatecken.
Får hoppas det stämmer. Den skall ju innehålla buggfixar å säkerhets fixar som tyvärr skall finnas i 2.3.3
Det roliga är att alla svar som tronix behöver redan finns i denna tråd. som skillnad mellan root och branding, samt om 3 släpper o s v. När det...
Fy skäms.... hehe. Men satt precis å funderade över att det är 4 som säger sig fått den.... Alltså, tror folk det är 2.1 som är 2.3.3, eller?
Tycker han har så fel.... Den skall ju få Honeycomb eller den efter den. Det har ju SE redan sagt, så på det viset är den ju framtidssäker. Men...
Har verkligen ett problem här. Jag går in på gmail och kalendern, där visas inga dubletter... men i mobilen finns de. Tar jag bort de i mobilen,...
Tror du har rätt där. För han får nog reda på vad som funkar, och inte vad utvecklarna planera. Fick ett snällt mail ifrån Rickard föresten. Det...
Ingen som har någon aning?
Bara återanvänder denna. Förutom att kalenderappen visar fel veckonummer så har jag ett problem med dubbletter i min. Går det att nollaställa...
Hahaha.... Ok. Men vad är orsaken till att de inte vill göra det tro? Oroliga för att bränna processorn, eller? Nu undrar man ju vem det är som...
Fankens, då kanske uppdateringen kommer som en födelsedagspresent då den 14 augusti. hehe. Men swedroid skriver ju att rykte gjort gällande att vi...
Så ingen uppdatering än alltså?
Kul det fixade sig. Vi är här för å hjälpa till. :-)
Det du säger är inte riktigt korrekt. Visst våra svenska operatörer har avtal med varandra, men de tar betalt av varandra när ett nät skickar...
Du hittar väl till "Inställningar"? Skall ligga emellan "Plats och Säkerhet" samt "Konton och Synkroniseringar". Du skall alltså välja...
Återigen X10 har repsäkert glas inte plast. Men gorillaglas tror jag inte att det är.
Tror att många lämnade x10 för Arc. Vilket SE nog hade planerat. Så vi är kanske inte lika många längre.
Tog bort mitt shield nu... så mobben mins skärm är fortfarande som ny... :-) Men har inte riktigt vågat ta bort splitterskyddet. Tänk om någon...
HEhe.... skön stajl groppe har då. Positiv till max. Men till topik. Har iallafall själv börjat strunta i alternativa Roms, eftersom ingen verkar...
Ok, nu får man en nästan en känsla av att det är mycket problem med Arcen, samtidigt säger vissa att det inte är några som helst problem. Tror...
De på sony ericsson förklarade detta med att det var något fel hos google, men eftersom det löstes just med en rensning, så kanske det nog mera...
Hej, jag skulle köpa en app, men kunde inte ladda ner den. Får plötsligt ett mail, om att mitt kort inte accepterades och köpet annulerades....
visade sig att jah hade valt tok i filtret... grrr. men just nu kör jag ju 2.3.2 i min, å där funkar facebook
Oj, då gjorde jag fel.... jag la in romen först å sedan basbandet... hehe. Men min mobbe verka ju funka som den ska... Orsaken till att jag gjorde...
SJälv undrar jag när SE fixar detta problem. Man skall inte behöva ha mobilen inställt på Engelska.
Testade precis det. Problemet finns kvar.
För mig funkar det inte speciellt bra. Bilder visas inte, jag kan som sagt inte heller installera om den, eftersom facebook inte längre finns på...
Jag har ställt in på att visa alla appar, men facebook visas inte t ex.
Konstig funkar inte för mig?
Ingen?
Har på sista tiden inte kunnat se de senast upplagda bilderna i min facebook. Försöker hitta ett ställe för att felanmäla men facebook dyker inte...
Tack för tipsen. Skall titta på de apparna.
Ok, sett att det även finns för andra android mobiler. Men detta med att det man kan koppla samman facebook, gmail, kontaktboken i mobilen o s v...
Hur och var hittar jag mappen med dessa ringsignaler? Måste så att säga deleta dubletterna. edit: Skall rätta mig lite. Det var ibland mina...
Hej, undrar bara om det finns ett riktig bra alarm/väckarklocka app till X10, som inte kraschar o s v? Jag vill att den skall klara spellistor,...
Någon annan här som har problem att efter att man deletad de gamla låtarna, och sedan syncat spotify fortfarande har kvar de deletade låtarna i...
Fundera på att gå tillbaka till vanliga 2.1 igen. Har alldeles för många krasher i vissa appar. Lite synd för för den är riktigt stabil annars. Så...
Man kan ju lämna in den till t ex Mumien, så kan ju de byta ut skärmen. Om du är kunnig själv och vågar göra en sådan sak, så säljer mumien...
MIn infinityview crashar nu plötsligt. Sedan har den hackat i menyer och sådant, så kanske löser sig om man testar dalvik grejen.
Har ni andra mysko problem med BT-koppling med MW-600 headsetet? För dessa problem dyker upp, relativt frekvent: - När man klicka på...
Tycker ni är grymma på att få till snygga hemskärma. Min blir alltid värdelös, tror ju inte det har med X10 å göra. Men det är ju liksom bara så...