Separera namn med ett kommatecken.
Förstår inte vitsen me denna nu när det ryktas om en dual core på swedroids framsida.. det är som en desire hd fast något mindre..
Ja det såg jag också htc kör ju inte med google wtf?
lol kärringjävlar :D
Riktigt ballt spel, fast jag tror att 9 banor i fulla versionen inte räcker på långa vägar :D ni får nog tredubbla minst så man inte tröttnar så...
ja widgetlocker är galant.
vafan.. lyckat NOT
haha får du gå ut för mamma eller :D ska nog ta o paja dina zoner hade ja tänkt.
vilken tönt
Har man beautiful widgets så finns det ett antal skins som är väldigt lika htcs eget så no big loss.
Tanka detta program och gå ut och prova.. hur många satelliter får du in ?...
eddyeueue
varför spelar du inte TURF längre aktivt?? kom igen nu va...
varför spelar du inte TURF längre i malmö ?? kom igen nu va...
Tja varför är du inte mera aktiv i TURF ?? ser att du brukar ta endast "bigbridge" kom igen mer än så kan du din gamla veteran eller.. göm dig...
Använder Tiny cam monitor den är gratis att tanka och bör funka med dom flesta nätverkskameror.
kräver ju root väl?
Nu ska du inte svära och hålla på sådär, börja med att ta bort såna appar och spel du inte använder för jag tvivlar du använder allt jag själv...
Och så blir det ändå försenat, jag blir glad om vi får skiten innan denna jul.
haha vafan snacka om perverst spel.
fattar inte varför det ska va så komplicerat för att en skärmdump ?
usch dockan har dom ju inte fixat? den ser ju så ful ut..
oj va rolig du är... not
Har dom uppdaterat Sense nånting? utseende osv..
Dom måste bli lite som apple, stenhård kontroll innan en app/spel hamnar på market.
ser ut att vara ett korkat spel..
Har märkt att när jag trycker igång min desire från viloläge så får jag ett vädermoln som går över hela skärmen så jag måste alltid trycka bort...
kul att dom trots allt lyckas göra super amoled till sina egna mobiler iaf.
Påminner om skyforce så tack för tipset.
hej
det är din åsikt.
då hamnar den rätt långt efter.
Nej jag har precis som du själv stängt av alla auto syncs etc på telefonen inget görs utan att jag själv manuellt gör det och gör man så då har...
Jo pinball ride har ju kanon effekter just darför jag blev lite besviken :(
skyll på din kassa operatör.
Hm är det bara för mig det typ är inga ljudeffekter eller nåt? ingen musik eller nåt låter ju helt dött trodde volymen var av men icke.. snacka om...
intresset är ju lite borta nu kan man säga.. var är nån gameplay film eller nåt att locka oss med...?
ser grymt bra ut för att vara gratis.
kräver väl 2.2 antagligen.
var e du
fan va segt...