Separera namn med ett kommatecken.
finns tråd på xda, kolla där... hltexx via TTpro
nix, denna rör jag inte... kommer nordic strax. hltexx via TTpro
Härligt! ...kommer bara gå tillbaka till cm OM de får igång s-pen. (men jag tvivlar på det.) ....eller när det kommer en kernel med dualboot!
v33 Changelog i OP.
Har du en odexed rom så väljer du den frameworke'n. deodexed rom = deodexed framework! :)
Ny länk: N9005XXUENA6 Leaked KitKat 4.4.2 Note 3 Varning!: BEWARE: CONTAINS BOOTLOADER IF THE BOOTLOADER IS FLASHED YOU WILL BE STUCK ON IT!!
Som de flesta custom sammy rom'ar så funkar den ypperligt! Bra att xposed och andra tweaks finns inbakat i ROM, du når allt lätt i...
Tråd på XDA är borttagen! tillfälligt?
Har du tagit rätt fil, det finns ju olika till deodexed och odexed ROM's.
Temasek twitter: hltexx - Declared cm11 battery life >= sammy tw rom. hltexx via TTpro
v32 Changelog i OP.
Det är väl ingen större skillnad än vad xposed gör? Den är för MJ6 & MJ7 ROM. (Har du det?)
nandroid = Backup i Recovery CM = Cyanogenmod Sammy = Samsung ROM Så, visst fattade du.. :)
finns en modul i xpose som heter tabletUI. Vet dock inte om det fungerar... hltexx via TTpro
finns inte det i temasek inställningar? eller vart fan har jag sett det....???? xposed??? hltexx via TTpro
[IMG] hltexx via TTpro
du kör tw fast du bytt launcher till nova. hltexx via TTpro
jag byter i build.prop.. har inga problem med play. Om det strular, rensa data i play och logga in igen. hltexx via TTpro
Zooper Grunch icons. Goodfon Wallpaper. [IMG] hltexx via TTpro
Snygg låsskärm. LG Optimus! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lockscreen.optimus Bra kalender. aCalendar...
exp8 kernel på g. (han sliter verkligen med att få ordning på batteri-drainet) hltexx via TTpro
Om den installerar ota'n vet jag inte, det kanske skiter sig där?? Härligt att se dig i forumet igen @S-Droid, har inte sett dig på ett bra tag....
Nu har jag testat: Stock med knox 0x1 = EJ fungerande OTA Stock med knox 0x1 + Root + Xposed hack = Fungerade OTA hltexx via TTpro
mm finns det inte inlägg med kernel tweaks i xda tråden. Jag gick tillbaka till en Sammy rom bara för batteritid och att jag måste ha en...
bra där @Brix. Jag tycker den tar fina bilder, för att vara en mobilkamera. Jag har inte större krav än vad den levererar, för trots allt, det är...
Klocka- Zooper Data trafik- Zooper Ikoner- Grunch [IMG] hltexx via TTpro
EXP7.1 kernel (jodåsåatt, fullt ös igen då ;) hltexx via TTpro
v31 (:
v31 Changelog i OP. EXP7 Kernel!
hehe.... det var någon på xda som körde på 200dpi... ;) hltexx via TTpro
Testar denna då jag "måste" köra Sammy...anledning *S-PEN! :)
HaWKiSH™ ELITE SERIE XDA-Tråd Changelog: [SPOILER]
Går tillbaka till Sammy på min n3, måste ha alla funktioner på pennan. Kör dock Temasek på min S3. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
provat med gravity box? hltexx via TT-pro
och du har installerat allt rätt och startat om mobil efter varje ändring?
Vilken xposed module kör du med, Gravity box eller Wanam ?
Har testat de flesta som finns på xda. Inte så stor skillnad på de olika Sammy ROMarna. Just nu kör jag Temaseks CM11.
härligt, hyffsad lösning tills en dual kernel dyker upp. hltexx via TT-pro