Separera namn med ett kommatecken.
Bor ute mot Norsborg, så det är en bit bort, men om man skulle göra ett byte så känns det kanske vettigast att ses i stan någonstans, blir...
Finns i Stockholm! Och ja, absolut, det hade nog varit intressant.
Stockholm! Ps. folk, bilder kommer så småningom, måste bara lyckas fota telefonen ordentligt också, men det är svårt att ta bilder på sin telefon...
Hej. Pga lite ekonomiska bekymmer har jag funderat på att byta min älskade HTC mot en billigare men kapabel lur + pengar. Den är i bra skick...
Tjena! Har en Huawei Mediapad x2, vit/silver, 2gb RAM, 16 ROM. Sjukt skön lur, 7" skärm. Tänkte tidigare sälja den, men vill prova något nytt nu...
Tjenamors. Kommer eventuellt vara aktuellt att jag ska skaffa en tjänstetelefon, och vill ha en telefon som man inte behöver rädd om t.ex, men där...
Ja fundera du! Jag tror att jag skulle vara intresserad för det priset, faktiskt.
Riktlinjer på pris ungefär?
Tjena. Pga pengabrist så ska jag nu sälja min ögonsten, plus att jag i ärlighetens namn inte använder den så mycket. Här har vi en enorm jävla...
(Eller köp båda för 1200:-)
Tjena, har lite grejer jag skulle vilja bli av med! Först ut: Xiaomi Redmi Note 3, vit/silver, rätt säker på att det är Mediatek-versionen,...
Hej, min vän säljer en PS4, 1 TB med hybrid-hdd. En handkontroll ingår, strömkabel och så. Kontakt skes genom mig men jag vidarebefordrar det ni...
Taget! Vart finns du?
Något som sitter på ett vettigt laddskal som dom inte använder eller vill sälja? Hit me up.
Lägger in detta inlägg åt en vän och kollega till mig som vill sälja sin Nexus 6P nu. Den är i riktigt bra skick, glasskydd följer med, och även...
Är det omöjligt nuförtiden eller? Kollat runt litegrann, och nästan inga butiker verkar lagerföra den längre, och gillar inte att köpa just...
Söker en LG V10, någon som har en i bra skick dom kan tänka sig att sälja alternativt byta mot en S7:a plus lite pengar i mellanskillnad?
Jag har själv aldrig riktigt fattat grejen med riktigt bra högtalare på en mobil, för i bästa fall är det bara snäppet över mediokert. Men är...
Anser du att Axon 7 skulle vara ett byte uppåt, nedåt eller att stå kvar på samma ställe, som att ha Samsung S7:an? För jag skulle vilja vänta och...
Tjena, jag är intresserad av ett eventuellt byte. Har en S7 i svart i bra skick, skal och så ingår också. Finns I Stockholm.
Jo, alltså, tanken slog mig. Men ljudmodulen kostar 1500, byggkvalitén ska vara lite sisådär, så jag är tvek på den även om det säkert är nice...
Hallåhallå. Börjar bli dags för mig att byta ut min Samsung S7, rastlös telefonnörd som man är. Tänker att jag vill hitta en telefon som har det...
Försöker igen! Säljer min Samsung S7 flat i fint skick, tänkte 4500, kan gå ner mer vid snabb affär. Ser helst att köparen är från Stockholm....
Någon som har samsungs VR som bara ligger hemma och skräpar? Köper gärna isånafall.
bump! HTC 10 och Moto Z av största intresse
Stockholm!
Skickar helst inte, tyvärr.
Stockholm finns telefonen i!
Som rubriken lyder. Bra skick, dbrand på baksidan, flertalet skal medföljer + copterskydd påsatt och ett extra skydd. Tänker mig runt 4500:-, kan...
Hmm. Inte helt dumt, men jag vill gärna byta mot något likvärdigt, t.ex HTC 10:an har sämre skärm, men kontrar med en bättre ljudupplevelse, och...
Har en Samsung S7 Black i utmärkt skick, med dbrand-skin på baksidan, flera skal, skyddsplast på skärmen. Sjukt nöjd med luren, men omväxling...
Ah, då vet jag! Är sugen på Moto Z men har inga cash just nu för såna utsvävningar.
Samsung S7 var det jag tänkte! Men jag förstår.
Inget byte intressant?
Xiaomi Redmi Note 3 i nyskick?
Tjena, har en Samsung s7 (vanliga modellen) och vill se om någon är taggad på ett eventuellt byte?
Är mest intresserad av byte, men tänkte mig runt tusenlappen ungefär.
Sorry, glömde bort den detaljen! Den är vit/silver, 32 GB, 3 GB RAM, är tämligen säker på att det är MediaTek-versionen.
Har en Xiaomi Redmi Note 3 som jag inte använder, men det är en grym budgettelefon. Den har flashad ROM så den har den europeiska versionen. Dock...
Ja, det är intressant, faktiskt. Färg? Olåst?