Separera namn med ett kommatecken.
Bump.
zel köpte moderkort, cpu, ram & ssd av mig. Snabb betalning via swish. Kan rek. denna köpare.
Bump. Finns kvar.
Bump. Nätagget finns kvar.
Magic trackpad från Apple säljes. Ge mig ett överkomligt bud exkl. frakt.
Absolut är det så :). Nätagget och 640GB finns kvar iaf. Resten är sålda nu. Åker ut på tradera om ingen nappar här under dagen på dessa två saker.
Tjenare! Kanske var lite kasst formulerat av mig i tidigare inlägg. Det jag menade är att om ingen annan visar intresse med ett högre bud för...
Då är jag med i svängarna igen. Det funkar för min del. Avvaktar ett par timmar, för fler bud om det inkommer några sådana. Annars kontaktar jag...
Ahh på så vis. Ett par veckor kan jag inte hålla på saker tyvärr :/. Om du nu inte har någon annan i Sverige som kan ta emot dom vid en eventuell...
Är det OK att jag avvaktar några timmar innan jag godtar ditt bud? Tänkte eftersom tråden är nyskapad och det är morgon. Om ingen annan lägger ett...
Lite datordelar säljes. På vissa delar har jag skrivit ut vad de kostar hos inet i dagsläget. Detta för att ge en bild vad de kostar idag....
Känns onödigt med två stycken här hemma, så jag lägger ut en av mina till försäljning. Hämtas på plats i Falun, Dalarna. Detta då jag inte har...
Bump. Råkar ingen ha någon att sälja idag, så kniper jag en via tradera istället.
Operatören 3 låser generellt sina lurar i dagsläget och har gjort det tidigare också.
Behöver köpa en Magic Mouse, någon som har till salu för ett bra pris? Skriv isf vilket pris du tänkt, vart du finns & om det kan skickas. Jag gör...
Ibland lär man ha tur. Såg en standardconfig fast med 2GB graffekort, i5 cpu, 8GB ram och vanlig 7200rpm 1TB hdd gå för 12 000:-. :...
Lyckades utöka med en till iMac 27" i hemmet till ett väldigt bra pris på Tradera. Köp-nu-pris var 15000:- från början. Mailade och ställde lite...
Macbook Pro 15" Retina kan även vara av intresse, om ingen har någon MacBook Air att sälja.
Ruskigt skön laptop faktiskt. Ägde en mid-2014 av 15" förut, riktigt monster. Synd att det fattas ett par tusenlappar för min del, annars hade jag...
iMac inhandlat. Fortfarande ute efter en MacBook Air. Krav: 13.3" skärm 8gb RAM 1600mhz 256GB SSD Kartong och alla tillbehör Kvitto Kan lägga...
Är ute efter en 27" iMac och en 13" MacBook air. Hör av dig i PM med fullständig spec och vad som ingår. Skriv även vad du tänkt dig för pris,...
Timpppa köpte 4st biobiljetter av mig. Vi har gjort x antal affärer tidigare och allt har fungerat lika snabbt och smidigt. Kan rek. Timpppa som...
Hej, det är lugnt. Jag och Timpppa håller på att slutföra affären nu, så tyvärr finns de ej längre till försäljning. Edit: Affär med Timpppa är...
Upp. I värsta fall får jag se ett gäng filmer på bion inom kort.
Har fått ersättningsbiljetter från SF som inte kommer komma till användning. Det är 4st. 2st har utgångsdatum 2015-07-30 2st har utgångsdatum...
3 timmar kvar ungefär på auktionen. Löjligt låga 4200:- som högsta bud i skrivande stund. Mer än halva priset jämfört mot butik. 0st antal...
En bil kan funka hur bra som helst. Helt plötsligt mitt i rondellen så lägger den av. Sätter man på bilen igen så funkar den ett tag till innan...
Upp... Auktionen har fått bud och således säljs den enbart genom tradera. Fortfarande bra pris. Mindre än halva nypriset i skrivande stund för ett...
Säljer min 700D inkl. 18-135mm IS STM gluggen. Paketet är oanvänt. Det är en gåva från Canon. Ligger på tradera:...
Behöver du se hur det är med filmning gällande G7X så kan du ta en titt på dessa två youtube-herrar som filmar vlogs med just denna kamera:...
Går att ställa in så att det avbryts efter dessa gratismånader: http://9to5mac.com/2015/06/30/how-to-cancel-apple-music-subscription-auto-renewal/
Ser man prisjaktlänken samt rubriken så fattar man att det är ett typo i TS inlägg bara. Klockan är mycket, så man blir lätt trött då ;)
Där ser man... Du har PM.
Säkerligen inget för dig, men lika bra att man frågar: Har sunset overdrive inplastat och oanvänt som ligger på byrån och bara samlar damm.
Behöver utöka serverparken med en till supermicro 1U server. Single node eller twin-node är av intresse. 2U Quad-node är inte av intresse. Krav:...
Majoriteten av företag garderar sig för liknande händelser i köpvillkoren: CyberPhoto AB förbehåller sig rätten att när som helst justera...
Då jag gjorde mig av med mitt xbox one igår, så har jag ingen användning för spelet. Fortfarande inplastat och således ej använt. Finns i Falun...
Tack det uppskattas.
Tack för ditt tips. Tyvärr surfar jag inte på flashback. Sandlådenivå oavsett vilken forumsdel man kikar på där.