Separera namn med ett kommatecken.
Tar ju generelt en/nån vecka för batteriet att sätta sig med allt vad det innebär.
Vi är på ett diskussionsforum..där man diskuterar. Varför starta upp en tråd om generella åsikter inte tillåts enligt dig?
Finns en hel del bra val i den appen,stöd för ikonpack är väl den främsta men går att leka lite om man vill :)
Har pup och phone 1 att jämföra med och håller med om optimeringen/flytet. Har du provat denna appen för att göra hemskärmen mer clean utan text?...
En annan diskussion men elbil är en klassfråga, och sittande regering gjorde det ännu tydligare.
Skulle tippa att det mest ligger på utvecklarna av apparna. Som sagt,nova beta 8 har dom ju lyckats med för A13, klandrar dom inte för att...
På 13 eller för den delen nån version har jag aldrig upplevt att man inte kan använda andra launchers... Kan även använda valfri launcher på 14...
Tyvärr tappar man dom sköna animationerna i nova 8 beta iom android 14 beta. Hoppas det löses snart!
Tycker phone 1 känns skönare i flytet än på p7p. Kan inte sätta fingret på vad riktigt men så känner jag
Dom har väl blockerat eu tror jag att jag läst nånstans minns ej var
Tycker det är märkligt att man dissar Exynos utan att veta prestandan.
Nevs emely skall byggas trots allt. Kul! [MEDIA] View: https://youtu.be/SHmhDuSHMd8
Jag fick en sån notis för en faktura jag hade Amazon . Aldrig fått förut Från Google assistenten var det jag fick
Ok. Jag får forska lite och ringa runt. Tack :)
Vet du om det är per timma eller hur det funkar? Skall bara flytta några hundra meter från en 3a så har en del att flytta
Vetifan om jag pallar det själv denna gången. För börja kika på vad olika firmor tar .
Nån som använt sig av flyttfirma vid flytt? Är det dyrt?
Jag har haft ute ett stainless steel bracelet till försäljning /och köpes några gånger utan anmärkning
Förhållandevis ganska vanligt att annonser med vanliga klockor får ligga kvar
Skulle aldrig känna mig bekväm med att betala 12-20k för en jäkla mobil. Helt absurda priser oavsett tillverkare. Oavsett andrahandsvärde. Oavsett...
Vad sa supporten då? Hjälpte inte det vi alla har skrivit?
Det enda du behöver göra är "frigör utrymme" som vi skrivit förut . Punkt
Ekosystemet betalar man ju för när man köper deras andra produkter. Som i sig ofta är svindyra oxå . Blir ju inget mervärde om man endast har...
Ouch
Blev nog lite knas där :)
Självklart stämmer det inte. Där har vi en funktion apple bör sno och använda. Borde vara så från början kan man tycka.
Tack, det underlättar en del :)
Kan man lämna in mobiler på service direkt i butik eller måste man posta? Köpte min på nätet och måste lämna in min på lagning.
Som jag skrev , välj frigör utrymme i foto appen
Den ska vara på. Raderar du från fotoappen så raderas den från molnet oxå.
Setting I fotos,välj frigör utrymme
Jag kör på ecoläge på min diesel. Gör skillnad. Bryr mig inget om att köra med full effekt. Känns förlegat i vardagslivet
Skulle själv aldrig välja mobil efter utbudet av skal :)
Brukar ni stanna kvar i beta-programmet efter att stable är släppt? Erfarenheter? För/nackdelar?
Gridsize är ju det största problemet,iaf på pixelmobilerna, riktigt illa är det,för att inte nämna ikonpack-stöd. Hoppar flitigt mellan nova 8 och...
Samma här. Mobiler är skyddade mycket väl även utan ip verifiering.
Håller med ,
Om pressen finns att dom vill sälja mer sett till konkurrensen så bör det väl vara rimligt att sälja till vem som helst som betalar?
Eller för dom som inte är märkestrogna, att hålla fast vid ett märke slaviskt är ju inte bra . Då kan det vara skönt med nåt nytt. Nåt som sticker...