Separera namn med ett kommatecken.
Vad är det för barteriproblem? Jag upplever inga
Jag hade valt avbetalning så man inte är bunden på nåt abonemang .
Bra pris oxå . Hoppas du blir nöjd
Har nog inget med mottagningen att göra. Har inga svar men just det låter inte sannolikt.
Jag hade satsat på 6a om ekonomin tillåter det i ditt läge.
Låter ju märkligt och osannolikt. Förmodligen faktorer som inte har med mobilen i sig att göra.
Den är inte värd 1600kr om den skall användas som daglig mobil.(enligt mig) Är ganska säker på att den inte får några mer uppdatingar
Du väljer den billigaste du kan hitta givetvis.
Får kolla upp det. Har aldrig varit med om att nåt bara dör ..
Familjens galaxy tab a8 (tror jag den heter) vägrar starta efter att varit avstängd under natten. Helt stendöd . Försökt med alla knep jag googlat...
Håller med. Det är ju även en känd åsikt ute på nätet
Som gammal rökare kan jag säga att det inte stämmer :)
Så om man skall hårddra det så är apple smarta men samtidigt så dumförklarar dom användarna en aning..men ja..dom gör ok mobiler trots ett stelt...
Verkligen märkligt
Jo det är jag med på,att iOS lirar bra med deras hårdvara, men dom borde kunna äga batteritiden totalt,vilket dom inte gör riktigt.
En fundering, har ingen koll på fysisk storlek på batterier kontra kapacitet. Men, vad beror det på att iPhones har sämre kapacitet i sina mobiler...
Sök på material kwg så får du massa träffar. Dom funkar prima , kolla betyg för det finns förmodligen skit oxå
Just dom widgets är nog pixel exklusiva (vad jag vet) Vill du finns det ju kwgt widgets som är likadana. För att komma åt väderkällan Google...
Jag version har 8.8.224.514217832.10 installerad från playstore
Man kan ju börja med att kontakta app-utvecklaren, eller det kanske du gjort?
Stream-apparna är ju dock som Netflix i utseende typ. Om inte bättre i vissa fall.
Det stämmer. Från diverse sidor. Finns mycket bra appar om man är intresserad. Finns även piratade såna appar så man slipper störig reklam :)
Nova v8 har lyckats kringgå problemet på nåt sätt. Funkar mycket bra på pixel mobiler åtminstone. Har inte testat på nån annan.
Nova Minimale ikoner Orbit KWGT [ATTACH]
Vissa sidor vägrar ladda när jag använder Google vpn
Hyffsad satsning av samsung och Sydkorea South Korea to build 'world's largest' chip center with $230 billion investment from Samsung | CNN Business
Är medveten om det. Men man kan ju hoppas
Jag hoppas på curvad display typ som 7pro.
Kan det vara den snyggaste mobilen på många år? Ser ju riktigt snygg ut.
Trycker du volym upp och powerknappen samtidigt?
Märker ingen skillnad alls förutom några visuella bitar. Flytet är lika bra som förut.
En hybrid variant är fantastisk på många sätt, beroende på vad man värdesätter. I min värld värdesätter jag batteritiden före högupplösta skärmar....
Jag har haft en fossil collider. 2v är väl helt ok kan jag tycka. Blev själv sugen på en igen pga av din tråd här :)
Mest erfarenhet av alla svenskar som finns i svenska Sverige eller vad menar du? :) Egna upplevelser är inte fakta oavsett hur man känner . True...
Till skillnad mot resten av världen enligt din undersökning? :) Man skall inte ta sina egna upplevelser som fakta brukar man höra. Stämmer nog...
Det genomsyrar nog större delen av mänskligheten och inte bara Sverige tyvärr
Googla på fossil collider hr så får du några träffar.
Fossil Machine Hybrid Gen.6 Smartwatch FTW7062 - Ditur
Fossil har några varianter vad jag vet iaf.
Jag själv föredrar en sluttande skärm faktsikt . Mycket skönare för tummen när man sveper från sidorna. Oerhört obekvämt enligt mig med platt skärm.