Separera namn med ett kommatecken.
Det är en tredje pungkula som håller på och växa på din tumme!
Har funderat på en pixel xl... Varför? Det vet jag helt ärligt talat inte :D:P
[ATTACH]
Hahahaha :D
@dannejanne :D [ATTACH]
Tackar sexy Honda :-* Aaah självklart.. Med andra ord en skärm som man kommer få störningar på efter en S8 :P
Hur e skärmen på pixel xl? (Pixel 1)
@Terrawatt Hur var dem i storlek? Stora, små, perfekt? Och är du nöjd nu när du haft i över ett år?
Han e obeskrivligt snabb på skjuta den snubben :D
[MEDIA] :cool::cool::cool:
Det har den här snubben med :D [MEDIA]
Ingen vodka denna gång hahaha, skulle ju till dagis sen o hämta son :D kan ju inte dyka upp full där :P
S8 [ATTACH]
HAHAHAHA
Vi får ge Honda ett nytt namn.. typ.. Magic Honda..
Säger ju det.. Kodat åt helvete dåligt! :D kan inte vara nå annat som orsakar det känns det som
Samma som med Facebook appen, kodningen blir bara sämre och sämre för varje uppdatering
Har det så. [ATTACH]
Tror inte det finns nå lösning just nu.. Är nog själva appen som är kodad dåligt! Tycker jag fick detta problem nån uppdatering sen
Tja! Mailade honom nu och frågade lite om storlek.. Tycker det var lite svårt och begripa sig på storlekarna :) Har bestämt mig för Gorka 4 utan...
Hahahaha King! :D Att du vågar ha det framme när du vet att folk springer i lägenheten :P
Snöar just nu lite grann :P
Termobrallor??? Knappt så jag funderar på det vid -15 ju :D
Ett måste :D långisar och tjockestrumpor :D [ATTACH]
O hos oss har det fått köras med långisar ett tag :) -6 i morse. Rensjön igår -14
@Leo83 våran kära egna krympling <3 :-*
Optimisten sj hör jag haha :D
Om den inte hämtas så köper den gärna
240 + frakt
Hur länge kör du bud?
Det stämmer inte för ett jävla öre att S8 är känslig och räcker med att ha i fickan att spräcka glaset. Den som säger att den har bara haft den i...
220 + frakt
Kan ju säga att jag fick lägga en ansenlig summa med tid på stirrandet :D såpass så ögonen var helt trötta och var inte så säker då heller på att...
Ja det klart du vågar svara! Jag menar om du tror att det kan vara en lösning så kan du ju bara säga det att det kanske hjälper om inget annat...
Det var jag som var blind bara :P trodde d var du som startat tråden hahaha Så inte konstigt att jag inte hitta :D Men alltså svara för fasiken...
Är du helt säker på med AOD att det inte rör sig? Det kan handla om ytterst ytterst lite att det rör sig, var nämligen helt hundra på att det inte...
Tja Hittar inte det nånstans den tråden du nämner :)
Du ser.. Helt värdelöst skit e det.. Bara ännu en frustrationsfunktion haha :D
Jag har S8 och nej absolut inte att jag använder bixby hahaha :D Har det som dedikerad starta kamera knapp. Hur så vännen