Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Lillebrorsan är intresserad av telefonerna i rubriken så tänkte köpa en av dessa, helst öga mot öga i Stockholm men kan även köpa på...
Edit: avvaktar lite förresten så drar tillbaka mitt bud!
Det har du faktiskt helt rätt i! Hoppas OP hittar nån trevlig telefon iaf :)
nexus 5 och moto x har ju större än 4.8" dock. Men hoppas du hittar det du söker!
Hej! Köpt en LG G3 så säljer nu min Nexus 4, baksidan sprucken men annars i gott skick och fungerar självklart perfekt. Du får med ett skal som...
Jag är intresserad av G2 och kan hämta upp i stockholm.
iPhone 5s köpt, söker nu enbart android!
Dessa köper man lätt på ebay för 20 dollar, har själv köpt 3, självklart äkta. Ett pris över 150 kr är orimligt.
Säg till om han ändrat sig, jag är fortfarande väldigt intresserad men missade tyvärr sluttiden.
Söker två telefoner, helst i Stockholm men kan även tänka mig affär på distans. 1. Vit iPhone 5s eller iPhone 6 2. LG g2/nexus 5 helst men mycket...
Bjuder 1000 ink frakt!
Jaså? Har du länk? Sökte o hittade lite olika 60 days men inget mer än så. Funkar det som det ska för dig?
Söker en iPhone 5s vit, skriv om ni har en ni vill sälja!
Hej! Önskar köpa en Spotify-premium-kod eller ett färdigt konto med premium!
Hej! Söker en iphone 6 till min lillasyrra, helst 64 gb men även 16 gb är ok. Helst guld eller vit, men även svart är intressant!
http://www.gsmarena.com/gionee_elife_s7-7032.php Det här känns som den perfekta telefonen för mig, en LG G2 med ännu bättre yttermått. Dock...
Vill köpa en av dessa för cirka 1000 kr. Helst öga mot öga i Stockholm men kan även tänka mig att få den postad.
haha vafan chrippe jag har ingen mobil alls nu låter du mig få denna :D
du har pm
tyvärr inte men tack!
skickade ett pm!
I've done it again. Säljer nu en sprucken LG G2. Moiblen fungerar då internetdelning använts utan problem, kommer åt alla filer på datorn och får...
Suck då va det dags igen. LG G2 nummer två åkte stenhårt i backen så nu söker jag en ny telefon. Skicket är inte superviktigt, lite repor gör mig...
Antar att många här som är insatta i android har lollipop och har varit inne och tittat lite i batteristatistiken och där sett att man många dagar...
Har precis installerat en alpha/beta/dev-build? av Vexxoaosp, bara testat att det funkar o bootar o sådär o det verkade funka bra, installerade...
G3 kostar 3095 helt ny, jag köpte en här på forumet för 5-6 månader sedan för 2300...
Har lagt till pris i första posten.
Hej! Är ute efter en iPad Air 2, behöver inte 4g utan Wi-Fi duger gott och väl. Vill inte ha några repor på skärmen eller sprickor men andra...
Tänkte mig bud, men hoppas väl på att få omkring 3000-3500 nånstans. Slänger upp på blocket om jag inte blir nöjd. Nej tyvärr. enda eventuellt...
Hej! Köpte för några dagar sedan en LG G Flex 2 av chrippe här på forumet. Känner dock att jag vill fortsätta hålla på med custom roms och...
Jag plockade upp den tidigare idag, får se hur jag känner om den efter o ha testat lite, kan ju höra av mig om jag bestämmer mig för att fortsätta...
Tack själv, smidig affär och kan absolut rekommendera affärer med Mats :)
Dags att sälja min trevliga Nexus 4! Den kör förstås senaste Android 5.1.0 Lollipop och flyter på otroligt bra (och jag är kräsen) Telefonen ser...
Är tillbaka på gamla härliga G2! Installerade cm12, men upptäckte sen SS som verkade ännu coolare. Jobbigt dock att installera om och fixa alla...
Jag önskar att jag fortfarande hade min G2 men den gick tyvärr sönder. Håller på söker efter en men hittar jag ingen blir det nog en G3/OnePlus
Bjuder som sagt 2800 och kan hämta omgående :)
Skickade ett pm, är rätt sugen! :)
Tjena! Söker en LG G3 eller LG G2, kom gärna med erbjudanden! Köper helst öga mot öga i centrala Stockholm. Även OnePlus One är av intresse.
Jag har en oanvänd stockkylare för 50 spänn, kan hämtas på gärdet eller möte centralt.
Rubriken säger allt, köper helst i Stockholm.