Separera namn med ett kommatecken.
Naturligtvis inte eftersom han inte sa hur Apple ska fixa problemet man satt sig i. Som varit välkänt..
iPhone 7 och 8 nu bannade i tyskland. Inte så goda nyheter för Apple.
Man kan göra som iOS, frysa allt annat som pågår i telefonen medan användaren skrollar/en animation i UIt pågår. Eller låta enheten multitaska....
Vet inte om den går att få tag på i europa men jag kör denna och den funkar hur bra som helst på europa-server. US $39.2 |2018 Xiaomi Mijia Aqara...
Här finns den; Gear series compatible list En äldre finns för S3 specifikt också; Compatibility | Samsung Gear S3 Det enda som inte stöds är...
Ja, men inte längre, för dålig batteritid än så länge tycker jag. Enda som krävs är Android 4.4+ så du kan installera Samsung Gear och sätta upp...
Det är inte Samsung Pay du ska ha på telefonen, det är Galaxy Wearable (Samsung Gear)....
Ja det fungerar, det är ju NFC i klockan.. Annars skulle det inte funka att ha mobilen i fickan och betala med klocka. ;)
Antalet pixlar har ingen större betydelse idag. Den har en sämre kamera än iPhone 7. Lämna tillbaka och köp något bättre. :)
Nästan så man vill köpa en bara för att, men försöker tänka på miljön eller någon annan ursäkt för att inte köpa..
XS Max mest, men samtliga nya enheter, XR/XS/XS Max är min tolkning. 2017 snittade Apple 53 miljoner enheter/kvartal. Q1: 50,8 Q2: 38,5 Q3: 46,7...
Ett okej pris också, inte varje dag man ser det. :)
Ouch. Apple Warned iPhones Have A Serious Problem Citi cuts Q1 iPhone production estimates on weak demand | Reuters XS-serien som sålde så bra...
Hmm.. Du får vad du betalar? Ingen OIS osv.
Varför kör du en så gammal magisk? Börja med att uppdatera.
Bara att använda en bättre tredjeparts-editor, Elementor t.ex. Classic går dock att använda om man vill. Själv kör jag Elementor, fantastisk.
Yep, Woocommerce.
Wordpress.
fpt summerar Tims intervju bra. [MEDIA]
Samma här, det ska gå att lura det på något sätt men har inte orkat satt mig in i det. Kör Dual Apps så jag har två Mi Home, en separat för...
Har 6 Vimla-abb, 6 olika mailadresser. Tur man har LastPass så man vet vilken som är vilken. Som tur är så har aldrig betalning osv strulat utan...
202x då. :D
Du kan nog köpa vilka som helst som du tycker ser bra ut. Verkar vara samma hårdvara i samtliga typ. Kolla att det finns WiFi+app. Du behöver...
Du lär bli nöjd. Den hittar damm man inte trodde fanns på den tiden man dammsög manuellt. :)
Stämmer. 65E är det som har det.
~100kvm, inga barn, inga husdjur. Får nog tömma efter var tredje körning.
Skölja i diskhon med lite vanligt diskmedel bara, sen låta torka. :) Låter bara vattnet (varmt) rensa på fullt tryck, rör inte filtrena med någon...
Sorry, ställer mig i skamvrån. :sealed: Router med AiMesh låter som det bästa förslaget då. :)
Prova dra in Asuswrt-Merlin på den, Asuswrt-Merlin - Browse /RT-AC68U/Release at SourceForge.net
Det går hur bra som helst att tvätta båda två, både det med meshnät och det utan. Har gjort det ett otal gånger.
Läst om andra användare som har det också. Har aldrig haft något sådant hos mig. Det är inte Chrome/Download-appen? Vibration for no reason
Google Pay kostar inget, liksom Samsung Pay m.fl. Bara Apple Pay som vill ha en del av kakan vad jag förstått.
Du har väl ingen SD-plats? Så NFC-adapter gäller nog.
Precis. :)
Polisen får börja använda Waze. :)
Bra regel om än lite väl snäll. Men håller väl dom värsta bedragarna borta kanske. :)
Precis, och brus kan man fixa själv efter egen smak. Svårare att få fram detaljer som inte existerar.
Om man inte vill ha en Note 9 får man då ändå köpa något annat trots att man har pengar så det räcker och blir över? Eller har man pengar för att...
Inte haft några problem senaste åren iallafall så tror inte det blir några problem i år heller.
Tur du inte gjorde det. :)