Separera namn med ett kommatecken.
Finns i Falun jag. Kan åka över till grannkommun om det stämmer med att du bor i blge - med kontanter och gör en affär. Förutsatt att kvitto...
Bjuder 1500 (plus frakt självklart)för Lumia 800 om den kan skickas och bet. sker på ett säkert sätt för både köpare samt säljare. Om den...
Finns kort som fungerar ihop med iPhone 4S, för att köra andra operatörer i en låst iPhone 4S: http://weshop.se/butik/rebel4s-sim-upplasningskort/
Erbjuder 2 000 pix och sätter mig på ett tåg till sthlm och hämtar upp den personligen med kontant betalning i början på veckan som kommer...
Står ju i första inlägget, som är redigerat.
Tack för infon, då drar jag mig ur om kvitto ej finnes. Önskar all lycka till i försäljningen.
Hejsan, Det är alltså själva funktionerna med att köra en webbshopp. Sen finns ju möjligheter med att personligt skräddarsydda funktioner....
1 000 SEK erbjuder jag, + fraktavgift självfallet. Finns kvitto?
Om du ej får den såld innan slutet av månaden, så köper jag den av dig då. Bor i Falun jag och kan ta mig till dig och ge dig kontant betalning...
Pris vid försäljning?
Är också intresserad, precis som yallsostupid - om det ej är nå fel på den. Tack även för att du informerade om tråden gällande skärmproblemet.
Vad ska du ha för ZTE Light'en och hur gammal är den? Finns kvitto på plattan?
Planerar du på att starta en egen webbshop? Då kanske du inte är så sugen på att betala stora summor varje månad för att "hyra" en webbshop....
Kan göra ett tillägg för potentiella köpare av 4S'en. Den går att låsa upp med exempelvis REBEL4S upplåsningskort som klarar av 5.0, 5.0.1 och...
En medlem har via PM budat 2500 SEK och jag har godtagit detta bud. Det betyder att jag och personen som gav budet via PM har ingått i en affär...
Låter det vara öppet för bud tills inatt. Den som har högsta budet 00.00 inatt gör jag en affär med. Inkommer det ej några fler bud så går...
Sista bumpen här nu.
Bump
Det är noterat. Håller denna tråd öppen för fler bud i någon dag till iaf.
Den är från 2011-09-01. Skicket är superfint enligt mig. Budet är noterat.
Säljer en vit iPhone 4 som har 16GB minne och är helt olåst. Denna telefon är fabriksupplåst, vilket betyder att du kan uppgradera hur mycket du...
Bump 1
Hej, Nu är det dags att göra sig av med min Canon Glugg i L-Serien då jag byter till fast brännvidd istället. Det är en 70-200 glugg 2,8 MK II som...
Sista bumpen *bump*.
Hej, Byter enbart, då jag annars skulle stå utan telefon vilket jag ej kan göra i dagsläget.
Nej jag sa ju att du skulle ångra dig med att köpa en Neo ;P. Repfri i mitt tycke, kartong med alla tillbehör förutom "nålen" man använder till...
Dig känner jag igen, vi har gjort affärer tidigare om jag minns rätt (Jag är muffins från iphoneinfo). Skicket är som jag skrev i mitt första...
Kan tänka mig 600 som mellanskillnad vid en snabb affär. Förutsatt att Arc'en är olåst eller låst till Telia.
Vill byta bort min helt olåsta iPhone 4 16GB vit modell mot en Samsung Galaxy S2. Fördel är om du bor i Dalarna och kan mötas i Borlänge/Falun...
Tack för tipset, men då köper jag hellre en ny sidewinder2 som ligger i samma prisklass :)
Har hört talas om Tvix men vet inte hur bra den är jämfört mot exempelvis Xtreamer, som jag har haft förut. En snabb googling gav resultatet...
Efterfrågar ett pris, vilket jag även bett potentiella säljare att bistå med när de svarar här. Är klargjort i mitt första inlägg, mitt andra...
Det är intressant, beroende på pris. Vad har du tänkt dig för pris, och vilka betalningssätt kan du tänka dig använda? Intressant beroende på...
Är ute efter en Xtreamer för uppspelning av film i mitt hem. Någon som har någon sådan till salu? Skriv isf vilken modell det är, vad begär ni...
Hejsan, Vid postförskott (Via Posten AB) så lär man ha bankgiro eller plusgiro-konto. Vid efterkrav så finns det flertal andra val också. Går...
Är den köpt kontant så kan man låsa upp den direkt efter ett inköp hos närmsta tre (3) butik. De tar normalt 350 SEK för upplåsningen. Är den...
Bump 2 av 2.
Bump 1 av 2
Det är en low voltage core 2 duo på 1.4 ghz.