Separera namn med ett kommatecken.
Ärligt talat, egentligen så är inte skillnnaderna så värst stora på ett Android-system och ett iOS-system. Dom flesta prylarna tillverkas dessutom...
Det är nog snarare jag som inte läst på ordentligt :o kanske delvis pga bristande intresse för surfplattor. Jag inser ju att nånting måste ju...
Varför ska du byta om du nu är så nöjd med din I-platta? I och för sig har iPad2 kommit, men det har inte hänt så förtvivlat mycket i utvecklingen...
3 förknippar jag med operatörslåst och operatörsbrandat. NÄE, aldrig i livet. Dessutom, är inte trådstarten snudd på reklam?
Det tog inte så hemskt många veckor innan den började klaga på att det var ont om minne, det är ju kul att ladda ned och testa nya appar ;), men...
Du kan lugnt köpa en Ray om det bara är det som du bekymrar dig om. Det har aldrig varit ett problem ju. Det enda det här batteritipset handlar om...
Ett skydd är ju alltid ett skydd, det hindrar ju telefonens display från att få repor. Sen kan man ju diskutera om det behövs, och det har det...
Ja, Xperia pro är en av de telefoner som är med i den här listan. Tanken är att man ska kunna koppla til ltangentbord, mus usb-minne, etc till...
I alla fall i min Ray så finns det ett i Inställningar/Språk och tangentbord/Användarens ordlista. Det är väl i närheten av det stället du nämnde...
Jag har haft en K800i (eller rättare, jag har kvar den fortfarande, men använder den inte längre) och jag håller med om att det var en otroligt...
Jo, du har rätt. Vanlig passiv 3D-bild (biografbild) bygger på att vänster och höger bild visas med olika polarisering, så för att två personer...
Jag hade en Ericsson SH888 för länge. Den stängde man av på kvällen, men väckarklockan i den ringde ändå. Snooze blev det om man tryckte på valfri...
Batteriet till MW600 är inbyggt och laddningsbart, LiIon tror jag det är, men det går inte att byta så värst enkelt. Man öppnar inte skalet utan...
En trist grej med MW600 är att den klarar av att visa både låttitlar och namnet på den som ringer på sin lilla men skarpa OLED-display, men av...
MW600 med antingen MW600:s originallurar eller dom som hör till SonyEricssons HPM-77 funkar bra också. Det är in-ear så det är viktigt att dom...
Köp lite krympslang på Clas Ohlson, klipp av sladden till lagom längd och skarva ihop den igen, alternativt köp en ny plugg på samma ställe och...
Tangentbordet ser väldigt litet ut förvisso, men känsligheten är väldigt hög och det är faktiskt väldigt sällan som jag trycker fel med min feta...
En master reset tycker jag låter som en tillräcklig åtgärd för att radera det mesta, men med risk för att bli beskylld för att vara ägare av en...
Jag tror jag råkade ut för en hackerattack av mitt googlemail-konto för ett tag sedan. Då gick det inte att logga in med mobilen. När jag försökte...
Nä, nån sån foliehatt tror jag aldrig att jag har ägt, men baserat på erfarenhet av de sensate mobiltelefonerna jag ägt från SonyEricsson och...
Vad menar du med "officiellt"? Och vilka är "dom"? SonyEricsson, Sony eller Ericsson? Och kan du förklara det där med foliehatt?
Jag hoppas och tror att det löfte SonyEricsson gett att alla 2011-modeller kommer att bli uppgraderade till ICS kommer att hållas. I övrigt tror...
http://www.ztesweden.se/MediaViewer.aspx?media=Documents/ZTE-BLADE_User_Manual_-_EN_634314730812187500.pdf
Jag vet inte exakt hur det går till efterom jag inte har en sån telefon som du har, men så här borde det gå till: Stäng av telefonen och slå på...
Jag vet inte riktigt hur pass smart den där funktionen är som beräknar hur mycket batteriladdning det är kvar, men en viktig parameter den...
Vilken tidszon har du valt? Vi bor i GMT+1
På SonyEricsson Xperia Ray är det "*#*#7378423#*#*". Välj Service info / SIM lock. Jag är övertygad om att många andra modeller också har nån...
Min Ray har nu varit bortkopplad från laddaren i 36 timmar och har 36% kvar. Jag har använt den "normalt", ringt en del, surfat lite, lyssnat en...
Branding var vanligare eller åtminstone mera påtaglig förr. Tre och dåvarande Vodafone var värst. Vodafone bytte ut samtliga ikoner i huvudmenyn i...
Jag har tiitat lite på några Xperia Ray med annan färg än min svarta i en affär nu. Det finns faktiskt en Ray med ljusgrå kanter, men det är den...
Kobra | SVT Play
Nu var det ju inte batteriets laddningskapacitet som påverkades av den beskrivna metoden, inte heller hur länge man kan använda telefonen på en...
Kobra I TV2 ikväll kl 21:30-22:00 tar upp ganska många argument emot iPhone, eller rättare sagt emot Apple och AppStore. Det är inte telefonen dom...
Hur ställer du dig till alla mac-användare då? MacOS X är baserat på UNIX, precis som Linux.
WEBHALLEN.com - Avancerad skning
Därför att ifall man tar bort appen så kommer den eventuellt tillbaka vid nästa programuppdatering, eftersom man även tar bort all information om...
Om bara "glassmackan" landar så ska man kunna frysa appar utan att roota har jag hört. Fast jag tycker att fler borde höra av sig till...
Jo, det är nästan som ett Kinderägg :) iPhone är en väldigt bra telefon också, bara det att den är lite dyrare, men ska man inte sätta igång och...
Undrar när dom får styr på den där "Bluetooth röstaktiverad uppringning" som sätter igån ifall man av misstag kommer år lur-knappen på MW600. Min...
Nä, det är inte särskilt krångligt. På forum som det här så är det brukligt att folk gnäller, eftersom man oftast har så stora krav och...