Separera namn med ett kommatecken.
2-3 timmar är väll snittet.. En bra natt emellan 5-6 men högst ovanligt.. Och då oftast med flera uppvak under sömnen :D Inte alls slitande.. jag...
Du med :D Kan inte tåla det! Men fick det tipset av en bilbyggarkompis i unga åren! Behövs det leva på det minimala så hade han räknat ut att det...
Yup, ain't gone argue on that one :P
Ett helvete kan det vara med IBS.. Men som med det mesta idag så länge man vet om att man har det så kan man kontrollera det rätt bra genom att...
Mannen du har kanske IBS, har d sj.. Stress, humör allt möjligt.. kaffe, fett.. kan trigga igång magen
Hahahaaa word! Blev det med inatt :D Tom två gånger :P
Fan e så bombad av sömnbrist så kan inte ens stava hahahaa :P
Det där är faaaan och försöka somna på brummande mage :D Helt omöjligt i princip hahaa Har du barn? Ifall svaret är nej så kan GARANTERA dig att...
Låter ju som en plan :D ett tips, koka gröt.. Blir inte billigare i matväg :D
Åååååååååååååååååååååh snacka om att en är avis på dig :D
Heeeelt frivilligt :D I PRINCIP helt barnfri i 8 dygn nu så.. :P
Hahahaaa bra där :D Näe däcka av uttråkad efter ett tag :P
Vissa av har kört vaken maraton hela jävla natten igen :D
Sova nu? Skam på dig :P
Hehehehee a waaaaaaay ahead you on that one ;) Singel bor i eget boende :cool: Här skälls inget nånstans seru :P
För fan i säng direkt! Det förtjänar du! :cool:
God morgon! Sj har man inte söööövit en blund som i vanlig ordning :cool: Joo så lyder planen faktiskt :P planerar här på hiva den senare till en...
Kan nämna att jag i princip barnfri i 8 dygn så när på att jag har bara en 13 åring hemma med mig just nu :D Så chill o lugnt.. :cool: Känns...
Keep up the spirit! :cool:
Ligger med på soffan o degar.. ABSOLUT inget vettigt på tv o_O Vad tänker du på då? Blev fossingarna bra?
Neeeej jag är ensamt vaken :cry::ehm:
Jaaaa någon annan än mig som är vaken! :D Vad görs? Hur mås? Håller tummarna för dina fossingar :D Vad är dett för väder hoss dig? Här är det...
Samma här, har nog aldrig vart så lite i pro läge som med S7an :P
Verkligen! Tycker den är faktiskt jäkligt bra i mörkare med! Men då får man ju givetvis gå in i pro läget och justera :P
Yup :) nöjd som fan med den :cool:
Måste ju ändå säg att jag är imponerad av S7'ans kamera! :cool: Tog ju bilderna i farten :D
;)
Sånt här kan man se längs E4 från Haparanda till Luleå :D [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Hahahaaa inte fan vet ja :D Men jag gör likadant :P
Okej, förstår! Njaa om du inte vill "starta" något igen så kanske det inte är det smartaste att gå o fika :P hon verkar ju vilja dra igång nått...
Jag antar att det var du som avslutade förhållandet? Joo men det kan det ju absolut göra men ibland så tar förhållanden slut och livet går vidare!...
En sån är bara problem :D Sjyst som fan ju mot den nya och vara med den när hon egentligen älskar en annan hahaa :D
GOD MORN ALLIHOP! ÄNTLIGEN LITE SÖMN :cool: [MEDIA] View: https://youtu.be/JbAumtWeIVs
Naj! Det är ju det bästa ju! :D
Hahahaaa samma här :D vet inte hur många gånger jag fick köpa om cd skivan för att den lyssnades sönder på fester, bilar ja överallt man var :D
Älskar ju Iowa skivan! Lätt den bästa dom gjort! :cool:
Slipknot ska ju vara en enda röra av massa oväsen :P Näe men som @Psicosis säger så behöver dom nog ha hela PA systemet tillgängligt, får ju inte...
Oj.. Inte en aning faktiskt.. Vet bara om basisten som tog överdos (kommer inte ihåg nu vad han heter) har inte riktigt hunnit hänga med i bandets...
Skojar du gubben :eek: snacka om att jag blir AVIS! :P Var på slipknot senast dom var i gbg.. Så jävla grym på scen va! Dom ger ju av sig själva...
Tack <3 Joo har börjat inse det faktiskt! Har ju aldrig varit typen som delar med mig.. Alltid bara stängt in allt i mig sj.. Lärde känna en...