Separera namn med ett kommatecken.
bara rent köp inget byte ?
kan även tänka mig att byte mot SVART LGG2 ELLER NEXUS 5 krav FINT skick olåst kvitto, bonus gärna lite extra tbh i form av skal etc.
hur går de till väga snabb seriös? ger du han kontonamnet ? har hittat länken på tradera.
Samsung S4 svart olåst kvitto garanti, absoluta nyskick strax 3mån gammal. Med extra batteri 3030 mah, spigen slim armor svart vitt,...
borta tråd kan låsas
fråga får man, man får köpa den imorgon eller på torsdag med, men tänkte att priset i kombo med annonsbeskrivningen, skulle påskynda processen...
really =)?
Nokia lumia vit 920 inköpt via elgiganten på black friday. Endast provkört hemma i några dagar, helt i nyskick, copterskydd , krusell skydd vitt...
s4 svart orootad, 2.5 mån gammal copter, spigen, läder flipcase belkin nyskick med kvitto+1000?
Rätt nyligen,fungerar bra kör ett likadant nu från en annan källa. Blir en märkbar skillnad mot original. Kört dem i både s4 samt s4 active.
Har även en nytt batteri 3030mah
Det är vanliga s4 ej s4+
Är den ej rootad original nyskick etc originalkvitto och oläst så ger jag 1000:- min har copterskydd belkin svart flipcase samt ett nytt ej använt...
1400+frakt pok
Japp har själv köpt ett till en s4 active.
Lumia 920 vit 1.5 v gammal läder flip case karusell skydd samt läder copterskydd oläst bara testad finns i svall ;)
Dagens kap sista bump 1600inkl frakt vill du ha rek tillkommer 65:- FÖRST TILL KVARN
Bump
Säljs helst för slåtill priset 1700 inkl frakt pok frun har köpt en htc.
Söker bara en note 3 nu har dessutom en Nexus 7 iofs 2012 men ändå hehe ;)
S4 byts bara nu mot note 3 svart ej rootad samt pengar från min sida. Då jag köpt en Gear
Nokia lumia 920 vit 2v gammal,olåst copterskydd läder flipcase. Krusellskydd de med i vitt. Säljs pga frugan vill ej fortsätta sin relation med...
Hittade
Får jag 700 mellan på min lumia 920 ?
Hittat en tråd kan låsas.
Är den köpt via tph isf köper jag den för utsatt pris.
1400inkl frakt köper jag den vh
Sökes Samsung galaxy Gear svart krav kvitto eller garanti underlag.
Vit 920 1v gammal oläst kvitto garanti krusell copter samt läder flip olåst. ? Dock i svall.
700 inkl frakt
Alla har rätt till en åsikt, tanken var att lägga pengar mellan såklart. Tack för din åsikt iaf :-)
Byta mot Lumia 920 vit olåst 1v gammal.
Ok bra
Lite mer info rootad skick tbh 4g färg !in lumia är 1v gammal olåst kvitto copter karusell samt läder case bytesvärde 2100
S4 kan även bytas mot lg2 samt nexus 5. Nej tack till gned mot lumia.
Båda kan säljas för rätt peng. Nyss sålt en LG nexus 4.menar du en sån eller Samsung nexus..?
S4 svart komplett olåst copter samt tpu. Ej låst ej rootad. Bytes mot en note 3 svart. Denna är i nyskick. Nokia lumia 920 vit med copter...
150
Byta mot en lumia 920 bit med copter krusell skydd läder flipcase 1v gammal oläst kvitto garanti,eller en Nexus 4 kvitto garanti 2 flipcase 1...
Finns bilder ?