Separera namn med ett kommatecken.
Ganska onödigt att starta en till tråd om detta när ni redan postar om problemet i en redan existerande tråd. Använd denna.. :) *låser
Det kan vara bra om du slänger med lite info om vilken ROM, launcher du kör med. :)
Kies måste vara helt avstängt och inte ligga och lura i bakgrunden. Om du är i download mode och ska flasha i Odin. (Odin funkar INTE om Kies är...
Sådär, nu är det bara att dra in Siyah i PA igen. :) SiyahKernel S3 v1.5.4 v1.5.4-cm10 is only for CM10 based ROMs which have fixed mali/memory leak.
TY Ikoner hittar du på XDA. ("Circled Icons by hello00")
Som sagt, finns en guide här i forumet.. this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
du kan "tweaka" CPU i ROMen.. (men inom nån dag så kommer säkert Siyah att rulla fint på denna igen.. :)
Du tog ingen backup i cwm innan flash av kernel? Annars får du nog flasha om hela ROMen..
Tänk på:
folk får ju repor bara de tittar på mobilen verkar det som, känns som trollning i vissa fall.. (liknande tråd finns redan, om du söker i forumet..)
Starta i download läge och flasha in valfri ROM med odin. Guide finns här på "sticky" this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Har kört utan något skydd på S, S2 och S3 och har aldrig fått något repa på skärm och då använder jag mobilen i jobbet. (Stålindustri)..
[IMG] gått bananas med MinimalistiscText :P
följer cm till punkt och pricka... aktiva Devs på denna :)
Update v2.13.1 18/9 Changelog: CM Patches PA Patches Memory Leak Fixed
Yes... Jag kör med Siyah och det funkar riktigt bra... this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
senaste [IMG] ROM: ParanoidAndroid (mods and tweaks) Clock: OMC Widgets: Tapatalk Icons: Circled Icon by hello00 (XDA) Wallpaper: Egen
Med mitt användande så upplever jag inga buggar...
du behöver inte flasha in centerclock på senaste versionen. inställningar > system > status bar > center clock
Fantastisk rom... alla dessa små tweaks är härliga, tex en sån sak att man kan ändra dpi på vissa delar på skärmen...tex att ha en dpi på...
Mer om detta på xda tråden. :) this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Dra hem "old hw" och flasha den... this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Update: 2.13 är uppladdat.. ...mer godis :) this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
men, det är väl bara att testa båda och välj själv vilken som passar dig bäst..
Detta kunde du ha tagit upp i befintlig CM10 tråd.. Länk
Update v2.10.1 Centerclock finns att flasha in nu..
Denna uppdateras inte längre, och DragonICS tråd är låst på XDA. Vill du köra med samma Devs (Dragon7780) så finns ju JB Rom'en. Dragon's Jelly...
rätt menlös tråd som har agerat ut sitt nu.. PM mig om du vill tillföra något vettigt i tråden.. *låser
det dyker väl bara upp när du laddar genom usb i datorn.. inga konstigheter isåfall .. och ja, den laddar samtidigt..
En rootad sammy och sen letar du mods som passar till till din ROM v på xda.. :) this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Kommer inte ihåg , men drar upp en dl till dig när jag sitter vid dator.. :) this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
flashar du in NEE i Odin så blir luren fabriksåterställd... rubbet försvinner!!
Hur kan iphone få så jävla mycket uppmärksamhet, tom nyheterna på statliga P3 har haft inslag om ip5 i varje sändning...? ? this massage was...
Snyggt!!!! this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Avinstallera kies, installera om kies...koppla in mobil i datorn och alla filer som behövs installeras. Nu kommer Odin att funka. this massage...
Räcker det inte att läsa vad som ingår i respektive rom på dev-trådar på xda? this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
Hahaha... +1 this massage was send in symbiosis between tapatalk & my S3
hehe...finns alltid något som stör och som möjligen kan fixas ;)
When to Fix It, Even When It’s Not Broke Have you ever known that something wasn’t working? Yet, it wasn’t truly broken. Then at some point...
ja, eller hur :)