Separera namn med ett kommatecken.
Fredagsöl! [IMG] Skickat från min Sony Z1 Compact
Skål! [IMG] Skickat från min Sony Z1 Compact
Bra idé ändå lol. Sätta riktigt lata jävlar, betala absolut ingenting och få dem att skruva lite i telefonen innan de konstaterar att den är paj....
Skrota. Sälja. Vad är skillnaden?
Jag tänkte göra en dokumentär, of some sorts, som gick igenom saker som pris på mjölk och hur enkelt vi installerar spel. Typ. Som en hälsning...
Så jävla roligt! Våningen jag sitter på har en av ingångarna utanför mitt kontor. Just nu är dörren lite konstig då du måste vara ganska snabb att...
Ladda ner appen till en datorn som inte har begränsat med utrymme då? Eller vad är det jag missar?
Kör med svenska. Ser inga anledningar till att inte göra det. Det är typ Google Now man missar några funktioner i. Det spelar mig mycket lite roll.
Göteborg <3 [IMG] Skickat från min Sony Z1 Compact
Jag kommer sakna utsikten när vi flyttar till huset... [IMG] Skickat från min Sony Z1 Compact
Jo men jag har fullt i mitt. Plus att även om jag packar däcken ovanpå lådorna är vinden på sjätte våningen här i huset och de två sista har ingen...
De enda två sakerna du behöver tänka på är att du iom vattentätningen måste öppna en lucka för att komma år usbn. Jag tycker inte att det är...
Jo jag har personligen inget att klaga på. Bra batteritid, bra storlek och sjukt snygg! Skickat från min Sony Z1 Compact
Ni fick ju rätt skit iaf. Jag skall beställa en original för 250 spänn istället. Skickat från min Sony Z1 Compact
Köp. Skickat från min Sony Z1 Compact
Bor man inte så man kan ha däcken hemma är det knappast enkelt att förvara dem där. Jag byter helst inte däck i centralaste Göteborg heller. 4:-...
Jag vill också ha ett projekt. Vi kanske skall slå påsarna ihop på något vis. Bara en idé först :-D Skickat från min Sony Z1 Compact
Inte en aning. Inte fått till telefonen heller... Skickat från min Sony Z1 Compact
Hunnit kolla hur det ser ut på datorn? Det är där jag avskyr det som mest :p
Då var tid bokad för däckbyte. Tidigaste tid: 12/4 13:40. Tur att man inte kör på dubb!
http://www.swiftkey.net/en/blog/untap-your-potential-with-swiftkey-flow-hard/ LOL! Det roliga är att det funkar på sidan om man scrollar ner där...
Jag testade att filma i 1080 nu och det SER UT som 30 fps men det kan ju lika gärna vara mobiltelefonen som visar filmen i 30.
Jag kortade ju min också. Jag tyckte icke att kabeln såg annorlunda ut på något håll; inte heller när jag tittade i efterhand en andra gång....
Fasen ja. Spelar lol nu. Ska försöka komma ihåg den sen, haha. Edit, Så glömsk jag blev igår! Kom på det nu när jag sitter på jobbet... Edit 2,...
Ja och nej. Mest går det på meriter och hur duktig du är. Resultaten får visa vad man går för helt enkelt! Sen hjälper det givetvis med att ha...
Säljare, lol. Autocorrect. Skickat från min Sony Z1 Compact
Höll det så kort jag kunde. "OK" :)
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Pdq6U0LyLQk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> LOL!
Allt över typ 25 är väl rätt bra betalt? Över 30 är ju det hur som helst. När jag jobbade som sökare tjänade jag runt 450 om året. Nu efter...
Shit! Hade ingen aning. Vet inte vad han kör. Tror han åker mot villor iaf. Hans farsa gör / gjorde det och min vän gick i fars fotspår. Skickat...
Inte en aning faktiskt. Finns det olika sorter? :-) Skickat från min Sony Z1 Compact
Precis. En kompis till mig är en bit över 30. Då har han kört i över 10 år. Han stormtrivs! Skickat från min Sony Z1 Compact
Ett välbetalt arbete det där! Faktiskt! Skickat från min Sony Z1 Compact
Slänger upp mitt material när jag kommer hem! Skickat från min Sony Z1 Compact
Jag har inte kvar katten heller men man får improvisera :D Det enda jag kommer ihåg var att de enklaste sakerna såg bäst ut. En annan sak jag...
Tack :) Jag är sugen på att göra en uppföljare. Har vart det sen jag gjorde denna för 6-7 år sedan. Om det stoppar...
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/CzQ0ByzBuO0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Många år sedan nu men...
Det roligaste med redigering är att tiden springer iväg något så in i helvete när man är inne i det! Håller med holck; om att en tråd för...
Tänkte att vi kunde ha en tråd där du samlar lurendrejerier! http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2327523-nu-ska-halva-goteborg-gravas-upp-igen...