Separera namn med ett kommatecken.
Ser så löjligt ut på mailet, "Totalkostnad: 0.50kr"
[IMG] Då jag har spelat det på min iPad mycket, så var det jivet köp på 50 öre[emoji14] Skickat från min Motorola Moto G 2015
Kunde dom inte bara ha gjort appen gratis ett tag :P
Trodde det fanns LTE hela vägen du åkte
Aha, se där ja
Hur?
Det är delvis olagligt:
Oj då. Ja min klarar av streaming utan problem. Fläkten går knappt igång ens. Det förstår jag också. Men jag menar mer att om det finns en dator...
Aha, okej. Jag bytte en annan dator, mot denna med en vän sommaren 2013. Fläkten kan visserligen vara lite högljudd på min också om den ska gå på...
Vad var det för fel med den? Jag kör nu med en Probook 6450b som är från 2010 och jag har inga fel/problem med den
Nja, S7 är ca 1000:- billigare än 6S o Edge ca 1.5k billigare än 6s+ och då räknar jag med bas versionen för utrymme, alltså 32 hos Samsung o 16...
För mig ligger den runt 4-5k skulle jag säga. Jag skulle nog dock kunna köpa en Nexus enhet om den låg lite högre, som t.ex. 6P gjorde när den kom...
Spånga C [IMG] Skickat från min Motorola Moto G 2015
Nja, det är bara factory image som man kan flasha via Fastboot vad jag vet, o i fastboot så spelar det ingen roll vad usb debugging har för...
Aha, visste inte det, men okej. Nu gjorde jag aldrig returen, men ändå
UK, kan ingen tyska
När jag funderade på att skicka tillbaka min Moto G, inom deras returrättsperiod, så när jag kontaktade dom via chatt, så skulle dom skicka mig en...
Får man inget trackning nummer med EMS?
Ja, Google Maps funkar offline. Du måste bara ladda ner områden där du vill att det ska vara offline möjlighet. Skickat från min MotoG3 via Tapatalk
Bra bra, men Moto G 3 är en bra telefon om man vill testa på Android utan att lägga ut allt för mycket pengar Skickat från min MotoG3 via Tapatalk
Har lite personliga problem så har inte haft lust o göra något
@Rospigg Jag är här
Som sagt, dom får låsas, men efter att bindningstiden är över så måste dom, enligt lag, låsa upp telefon
Verkar som att den ska komma tillbaka: http://vemringde.se/blogg/i-din-telefon/android
Bara o läsa om den på nätet. Finns många olika versioner av den som är olika bra/dåliga
Lycka till :P
Jag hade så på en tv också. Det är så att tvn scalar fel. På den tvn jag hade så gick det inte o ändra. Du får kolla inställningarna
Det går undan...
Ubuntu brukar jag använda om jag vill köra Linux alternativt Fedora
Har redan läst iFixit teardown :)
Jasså? Jag vet att hos 3 så kan dom lägga in en spärr för att inte anslutas till andra nät än just 3SE och 3DK
Det behöver man alltid för att ens få ansluta sig till något operatör utomlands. Och det är just pga att det kostar o ta emot samtal o så i utlandet
Aha, okej. Då hänger jag med
Hur fungerar det? Är det ämnen som man har deltagit i? Som i Tapatalk eller?
Tror inte det finns något. Jag vet att 3DK har gratis roaming i bland annat UK, men ingenting här i Sverige än
De också tyvärr
Mer att jag inte haft något möte eller liknade med min pappa. Vi brukar ta en fika efter sånt
Så hon fick iallafall inget stulet? Det var ju iallafall bra
Suck.... aldrig roligt när sånt händer
Vad då har dom något annat där än resten av järnvägen? Jag vet att tunnelbanan här uppe är det inte så smart o springa över spåren