Separera namn med ett kommatecken.
Din GPS.conf kan vara konstig. Ladda ner FasterFix och kolla vad som är inställt. Välj "custom" i listan och sätt "se.pool.ntp.org" för att välja...
Men de på Google I/O skulle få en s.k. "preview OTA".
Jag tror mer på 5.0, faktiskt, då det ryktas om att just Key Lime Pie är Googles nästa "major release" sen ICS, och det skulle vara tämligen...
Just det! Give credit where credit is due! ;)
Varsågod för hjälpen då! ;)
Nej, bootloadern måste flashas separat. Finns här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1587498
Google Now - tjänsten som är en värdig motståndare till Apple's Siri. Från en läckt ROM-dump från Google I/O-telefonernas Jelly Bean-OTA finns...
Läs och begrunda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1740542 Du måste ha english (us) som systemspråk, samt språk för bl.a....
Följd en av de många guider för att gå från yakjuxw till yakju (yakju är den byggd som får uppdateringar från Google) Yakjuxw som du har sköts av...
Testa byt USB-port. Fastboot kan inte kommunicera med mobilen. Fungerar det fortfarande inte, så ominstallera dri rutinerna. Finns ett...
Key Lime Pie är namnet på nästa androidrelease som förväntas vara en s.k. "major" release. Den kommer högst troligen ha versionsnumret 5.0. Den...
Ladda ner FasterFix från Play. Välj custom i listan och skriv "se.pool.ntp.org" och klicka enter.
Får ibland (ganska så ofta på senare tid) att det inte går att ansluta till servern. Står något om PHP 404 eller något liknande. Kan ta screenshot...
Jag har aldrig varit den som fokuserar på hur känslan är, det här med lagg och allt. Jag har märkt nu med Jelly Bean att animationerna är sjukt...
Installerade en JB-ROM igår och jag kan glatt säga att jag tänker aldrig gå tillbaka till ICS igen. Okej att det är en Developer Preview, men den...
119 spänn? Då får jag bannemig hoppas de drar igång en rea :p
Just i sådant här tidigt skede orkar jag inte köra en "custom" JB-ROM, även om det säger emot sig självt lite om man kollar på ROMen jag kör....
Alltid när jag ska flasha ett helt paket, så gör jag alltid så här: Flasha bootloader, flasha radio, sedan boot in i recovery och installera...
Jag kör med senaste Jelly Bean-bootloadern: PRIMELC03 Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Takju uppdateras direkt av Google. Är som yakju fast som du säger med gwallet installerat. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Det där är väl ingen Galaxy Nexus? Du råkar befinna dig i en tematråd för just Galaxy Nexus, inte Desire HD.
Google Now verkar endast fungera med English (US) som systemspråk. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Rootad, ja, för att kunna installera CWM och installera zips med CWM. Bootloader, ja, för att kunna få root såvida du inte fulhackat fram root. :p
Låter bra. Du behöver bara se till att fastboot.exe ligger i den mapp du tänkt arbeta i, sen shift-högerklick (Windows) och välj att öppna en...
Och de planerar inte på det förrän källkoden är skickad till AOSP, och det kommer den högst troligen bli om drygt två veckor då de officiella...
Du behöver bara navigera till mappen där filerna ligger, om du har fastboot.exe i den mappen. Fastboot är bootloader-läget (stäng av mobilen och...
Lade in en stock 4.1, men som är rootad och deodexed. Kanske går som "custom" då det är en omgjord stock, men jag röstade dock stock.
Som att gå från Eclair till Froyo, fast bättre. ;)
Gör det något att jag länkar istället? Även om du tilltalade honom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737849
Felet? Du förlitade dig på ett toolkit. Ursäkta om jag låter dryg, men skit i allt som har med toolkits att göra och försök lära dig själv....
Har du inte sett Google I/O, första livestreamen? De nya ändringarna är fenomenala.
Jeallybean 4.1. Stock, rooted, deodexed, etc.
Du behöver inte Quadrant för att ge folk ett hum om hur JB körs.
Så det finns absolut inget att jämföra med om du t.ex. säger att JB flyter på underbart och allt är smooth? Då vet ju folk att det är så den...
Avinstallera Quadrant. Det är en skitapp. Du behagar skämta.
Inte jag :p Räckte med igår för min del. Fick se Jelly Bean och vad det erbjöd, hittade sedan en Jelly Bean-ROM igår på XDA och flashade den...
Denna ROM är helt otroligt underbar!
Skulle nog fungera med vissa inställningar, men det är verkligen inte rekommenderat. Bästa är att du ställer in allt själv igen.