Separera namn med ett kommatecken.
2st helt nya Ipaky skal till Honor 8 Pris: 120kr Inkl Frakt [ATTACH]
Har läst o sett bilder på xda
många har provat det på en honor 8 o pajat sim släden inget jag hade rekommenderat
grabben säljer sitt grafikkort pga uppgradering funkar fint HDMI,Displayport samt 2 DVI anslutningar mer info på:...
med emui 5.o o nougat 7.0 kommer du kunna få ASOP med app låda jag är supernöjd med min honor 8 o nougat 7.0
HDMI, 2 DVi samt Displayport
[ATTACH][ATTACH]
sålde en OP2 till @meares , bra kontakt, snabb bet via swish. rekommenderas till alla
grabben har ett där hemma,skriver senare igen
så hade jag på 6.0.1
om ingen lägger högre bud till kl 14.00 idag så är den din :-)
min bluetooth låter riktigt kasst när jag pratar i samma bil som tidigare någon mer som upplever samma?
Nya bilder
du har pm
64 GB versionen
Oneplus 2 SÅLD Iphone 6 16GB Olåst (rose) sprucken skärm men fungerade touch(ny skärm finns att köpa på 24.se för 349kr)...
vi är en del som kör beta just nu, så jag tror den kan komma i jan-feb allt flyter på bra
Sålde en telefon till @Pepper13 Snabb bet via swish, rekommenderas till alla
300kr för en kod som är värd 20E???
vad tar du för steam koderna?
alltså den skall funka till din p9 oxå(iomed den fungerar till de andra modellerna)
Den funkar på op2 ,op3 o honor 8
några bilder
1st Usb C =SÅLD 1st Micro Usb Helt Nya [ATTACH][ATTACH] Pris: 80kr inkl frakt
jag har rätt tuff användning på min Honor 8 mkt spel (CoC) en del fb, 20-30 bilder instagram,youtbube o andra videoklipp sidor rätt mkt...
jag hade oxå konstiga omstarter, men dessa har försvunnit nu iomed N 7.0
allt är prima med N på min 64gb batteri drain som vissa upplevt är inget problem här riktigt nöjd är jag
oneplus 2?
Vilken skillnad på telefonen nu Är skarpare ut än tidigare ,gillar menyerna starkt. Fingersensorn är ännu snabbare Applådan har jag inte saknat...
Nu har jag fått den för 64gb versionen. Skall bara hitta wifi
Np, den blev såld ändå GL
Hur länge pågår budgivningen?
@stevraex köpte en tel av mig,snabb bet via Swish, bra kommunikation
Ca pris?
ca 2,5 vecka bör allt ta, men iomed jul o nyår så kan det ta lite längre tid
skickar pm
kan då inte ge det begärda,sorry
du hittar väl kvittot? tänkte mest på ev garantiärrenden
ge mig 10min, skall kolla med grabben
hur gammal är den?