Separera namn med ett kommatecken.
Ja installera 2.2 o sen gjorde återställ på nv filen och sen när jag gick tillbaka till 2.1 så får ja fram på fliken på galaxyn att den vill...
Few facts about this version: INTERNAL release (not official, obviously) Version: 2.1 Eclair PDA version I9000BOJI1 PDA Build time:...
Jag har läst lite runt och som jag fattar så finns det aldrig ett sätt att återgå till den vanliga firmware som man fick när man köpte och att man...
RUU_Buzz_HTC_WWE_1.25.405.1_Radio_13.45.55.24_3.35 .15.31_release_142189_signed.exe E detta nån ny updatering ? Testade på RRU programmet o då sa...
Vill bara fråga, med att jag har köpt mobilen nyss och undrar har det kommit nån små updates till telefonen ? Eller är det så illa ? För när man...
Nu har jag använt programmet som rootar men finns det nått sätt att man kan gå tillbaka till den riktiga ifall man inte har gjort nån backup ?
Undra ifall det är värt att köpa nexus one och sälja min x10i ? PS: ifall nån som vill bli av med nexus och vill ha x10i så har jag en. Vad...
Hej Undra ifall nån har dem orginala filerna som ja kan recover min x10i som den va där innan