Separera namn med ett kommatecken.
Jaha, okej
Officiellt från Bank-IDs sida så stödjer dom inte dubbla SIM-kort. Jag har dock läst att OnePlus användare ändå har lyckats o få det o fungera
Har en vän som är det. Kan fråga henne. Vad är det du behöver svar på?
Haha ;)
Så sällan är det ju inte. Det är ju iallafall minst 3 videor per vecka på YouTube. Dom senaste veckorna har han ju bara livestreamat torsdag till...
Han kör ju både och :). Han streamar ju normalt sett på kvällarna o då är det väl inte obekväma tider? Och Twitch vs YouTube gällande...
Japp. 11:00 hans tid, 12:00 vår tid. Och han ska kör minst 8 timmar både fredag, lördag o söndag. Hur gör du? Brukar du se på hans livestreaming...
För det mesta ja, när jag inte har något annat o göra.
Ska dock bli kallare under dagen imorgon och sedan varmare under kvällen.
Jasså? Hur varmt är det hos dig?
Inte du också. O ja, det är skönt att det blir varmare
Ah :/
Var semlan go då?
haha, det gjorde jag igår, o jag tror att jag ska skaffa en sån där 2st semlor för ca 30:- på Hemköp när jag är där imorgon. Så har jag något...
Har ni inte semlor i Japan :eek:
Okej.
Okej. Måste ni köpa telefoner av operatörerna? Kan du inte bara gå in i en vanlig butik som säljer telefoner?
Det tog tid hahaha, beställde du den från utlandet?
Kista C, inne i centrumet [IMG]
Man kan ju aktivt gå med o få beta versioner genom testning, men då måste man själv gå med i dom
Kan det vara så att du beta testar en del appar? För det gör jag och på dom apparna får jag uppdateringar rätt så ofta, men på övriga appar så är...
Fix that for you. Om du kollar så ändrade jag lite i ditt inslag när jag citerade dig
FTFY
Trevligt att Google Nows inbyggda shazam eller vad man nu ska kalla det, nu fungerar här i Sverige :)
Gjorde bara avinstallationen direkt :) O installerade sedan igen
hehe, ja. Fast detta var mitt fel. Jag har uppgraderat till CM 13, och då gjorde jag en backup via TB och nu efter att jag hade återställt...
Ah! Där fungerade det :D
Tack. en gång till gärna :)
Kan någon citera mig, behöver testa en sak :)
Yeah..... Jag kan lyckas somna mitt en konversation med en vän om jag är trött. Jag rör mig inte så mycket i sängen under natten dock
hahaha! Jag har bara dunstat ner från en säng 1 gång, och då var jag typ 5-6 år och sov i en våningsäng
O andra sidan, det skadar ju aldrig med en bredare säng :)
@bvb Detta kanske passar dig? http://www.androidpolice.com/2016/01/26/inbox-adds-improved-search-with-smart-results-right-at-the-top/ @Lidback Jag...
Mjo. Jag är väldigt nojig när det gäller beggad saker, o just säljare.... tror ändå jag hoppar
Yeah, problemet där är att han bor i Göteborg....
Han svarade "Gav 2398 för dom så tänkte väl en tusenlapp inkl frakt"
Enligt snubben "Anledningen till att jag säljer dom är för att jag flyttade till en ny lägenhet och i samband med det köpte mig ett par Dali...
@220volt Den är köpt i slutet av 2013 och flitigt inspelade enligt snubben
Har frågat. Återkommer
@indika @220volt Har fått ett erbjudande om ett par Argon 7350a V2 på Sweclockers. Har ni några synpunkter på den? Och vad är ett bra pris på ett...