Separera namn med ett kommatecken.
Winlogo tangenten tar dig till Metro direkt.
Är det bara jag eller är spelet "fulare" än exempelvis brotherhood, tycker det är lägre upplösning på något sätt... I övrigt har jag bara spelat...
Drar igång budgivningen med 1500 Svenska Kronor då.
Jag har en Netbook som skall agera musikspelare och vill gärna ha tips på någon spelare som tar så lite systemresurser som möjligt (netbooken har...
Har du klämt på note IRL ? Min syster har en och jag tror inte jag hade kunnat ha en sådan någon längre tid, 4.7 känns verkligen max och note är...
HTC Desire X med 3Pott 69 http://www.phonehouse.se/kampanjer/htc-desire-x-med-3pott-69 Man får använda hela beloppet
Samsung Galaxy S III med Telenor Pott med surf 449 Samsung P3110 Galaxy Tab 2 7.0 8GB ingår....
The Google Play music player is currently available in select territories.
Ja man kan ju inte få allt...
https://www.comviq.se/billigt-abonnemang Är du student kostar det under 200 i månaden...
En dask med linjalen på handen och en gör inte om det menar du då eller ;)
tipsar om att cdon just nu säljer 4gb slim för 1199 http://cdon.se/spel/xbox_360_slim_4gb-11315973
Hmm kan ju mycket väll vara en genuin tråd men jag tycker att det hela är lite mysko. * 1 användare med 2 inlägg startar en tråd där man skall...
elgiganten har i princip alltid billiga samsung plattor typ...
bjuder 1000
Hade full H vid 14 igen
Dags idag igen, ingen täckning alls sedan 9-10, fick gsm tillbaka för typ 20 minuter sedan men ingen data. Börjar bli lite många gånger nu alltså...
4000 cash + såpass lång tid som 18 månader och sedan en abb avgift på det låter dyrt tycker jag... Argumentet "Att de går i Sveriges bästa nät...
Något med senaste adreno 320 kanske
fick den nu, yakju Någon samsung enhet som fått än eller blir det väntan i ½ sekel igen ?
Har inget med den här plattan att göra men kikade lite på era andra plattor och måste säga att det är väldigt fult att skriva CPU Free scale...
Nu går ju inte "fin byggkvalite" och en samsung enhet ihop...
Känns som det kvittar lite vad för teoretisk max hastighet man har, jag har pott 249 med 16mbit men har typ aldrig över 6, snittar runt 4-6......
Kan bero på att fler och fler surfar och håller kontakt via facebook etc. och mindre och mindre faktiskt ringer, man bygger och uppgraderar för 4g...
ja det stämmer säkert men jag vill gärna att mobilen är snygg också, därför kommer jag byta ut min nexus inom en snar framtid.
Otroligt tråkig design, ser nästan exakt ut som galaxy nexus som i sin tur inte är någon vacker skapelse, nej det blir ingen ny nexus för mig...
Hade varit trevligt med något snyggare som man hänger typ som en tavla, plastbitar på väggen (som fästs med klister/tejp?) är nog inte optimalt om...
har en cube u9gt2 med android 4, finns i trollhättan
Jag löste det nyss genom att söka efter nät och valde sedan 240... vad det nu stod. Sedan hade använd mobildata rutan kryssat ur sig själv. Efter...
Ingen aning, jag bor i Trollhättan :D
Jag har saknat dataanslutning hela dagen, har dock täckning så jag kan ringa...
Jag är glad att jag förlängde veckan innan dessa nya avtal. Pott249 3000 fria sms Surf upp till 16mbit/s (oftast runt 6) 100gb 5000 fria minuter...
Finns det något svenskt forum typ swedroid där wp eller nokia lumia 800 avhandlas ? Är det wpcentral som gäller ?
Hoxen och S2 (som säljs med pott69 jsut nu) är båda Returtelefoner, därav priserna... Jag hade nog inte vågat köpa en HOX Returtelefon med tanke...
Startsidan och scrolla ner så är det en ruta i högra hörnet http://www.siba.se/Products/Section.aspx?id=11134745&ref=banner Det är även med i...
SIBA [IMG]
Here we go again Pott med Surf 149 Surfvolym 1 GB Surfhastighet Upp till 5 Mbit/s Pott med Surf 249 Surfvolym 3 GB Surfhastighet Upp...
Fångade dom upp folket som såg mest WT ut eller ?
Efter många år med HTC först windows mobile och sedan Android så köpte jag mig en Galaxy Nexus, Jag är supernöjd med mjukvaran men avskyr...
ÄR det en fuktskada då, fuktskada är standardsvar från Anovo i 9 fall av 10.