Separera namn med ett kommatecken.
Nä det regnade lite i morse...
Nu skiner solen igen. Bara 19 grader dock.
[IMG] Läsarbild, GP.se Sen har vi tydligen lite båtar istället för spårvagnar! http://www.gp.se/gptv#hdRlKsOa4eR0pGHT3alvPg
WOOOOW vilket jävla oväder det är ute! Det verkligen öser ner! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Fan jag behöver verkligen inga funktioner i nya Android. Jag önskar att jag ville byta ifrån MIUI men jag gillar det ju så... :-) Sent from my...
Då hade iaf jag behållit den ett tag. Segt att skicka iväg den. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Vart köpte du den? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Då måste det nog vara hårdvarufel. Det fanns någon bugg när N4 släpptes som gjorde just det du snackar om. Har jag för mig iaf. Synd :(
Uppdaterad och allt?
Har suttit och glanat på en sådan ett tag men aldrig känt att jag haft 3000 spänn som är värda att lägga på en leksak :p Men om jag vill ha en?...
Jo skulle det hålla sig hade man fått 32 timmar och säg då 3-3,5 timmar skärmtid. Det är ju rätt schysst. Faktiskt bättre än Carbon och M3 på min...
Bara nästan två timmar :p Använda den precis som normal telefon.
JAG ÄR KÖPSUGEN! Ge mig nåt ballt förslag. Max typ 1500:-. Någon leksak. Förslag på förslag: * RC-saker * Actionskamera * Nåt onödigt...
[IMG] MIUI v5 med M3. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Det är en riktigt fin bil du köpt. En vän till mig var en liknande fast jag tror något år äldre än den du har. Han är supernöjd!
Jag menar hur jävla svårt ska det va? [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Nu hatar jag dig lite. Helt plötsligt är den jäkligt suddig. Haha :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Fan så förvirrande det här är med en diskussionstråd och en screenshottråd. Fattade fan nada av ditt inlägg och letade tillbaka mot april innan...
Snyggt! Du får en sjua. Fonten är sådan men det är samma font på graderna som det är på den digitala klockan som finns i MIUI. Widget för sök är...
Okej det är där ifrån jag hört det alltså. Då får man vänta :)
Aha :ehm:
God natt då. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Har det kommit något notifikationscenter än? Det var väl snack om det? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Vad är det för ord? o_O Finns det eller är det slang?
Det är ju det karln säger.
Aight, nästan alltid haft mina telefoner rootade och tänkte på triggningen när jag skrev mitt inlägg. Hur som helst har han rootat nu så det bör...
Att ändra till bara 2G i Llama har jag aldrig gjort själv men det var någon här ovanför i tråden som tyckte att det skulle gå. Det jag vet...
Du behöver inte ens roota för att lösa det i Llama. Tasker är sjukt överkomplicerat för det du skall göra. Dra ner Llama. Jag hade precis den...
Ja nu har jag inte mycket installerat. Brukar iofs inte installera så mycket mer. Lägg till 100mb till på appar och sen kanske 2gb Spotify....
Spontant svar blir "ja det räcker" men det beror mest på hur mycket bilder, hur mycket appar och hur mycket Spotify-listor. Jag har 16 GB och...
Aight...
Nu är DX-paketet på väg! Man blir lika glad varje gång. Nu är det bara att vänta.
Och jag trodde jag var tidseffektiv av mig. Det måste handla om microsekunder per gång :) Men det är väl animationerna och annat som gör att det...
Om du menar att du inte kan leka med telefonen när den laddar så förstår jag :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Då förstår jag! :)
För 200:- till hade du kunnat gå in och köpa den över disk i Sverige.
Segare hur? Inte att det laggar väl? Carbon hade fler microlagg än MIUI för mig :p
Ja visst är de snygga :-) [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
En av de bättre på marknaden!
Min ligger där hela natten. Den laddar upp till 100 och sen underhållsladdar den tills du tar bort den. Den funkar precis som en vanliga laddare.