Separera namn med ett kommatecken.
Väldigt tunn o snabb telefon
Hej Har en Huawei Ascend p6 2gb Ram 8 Mpix kamera Se min annons här på swedroid
Tillverkad 2013
nytt pris 650kr
1350 så står jag för REK frakt
Nexus 7 32GB 3G+WiFi skärmskydd sedan dag 1=toppskick komplett i kartong med alla tillbehör samt skyddsfodral Tillverkad 2013.03 Är förmodligen...
du måste ladda ner från ZTE´s hemsida versionen B10, lägg den på SD kortet samt starta uppdateringen från telefonen :-)
.
Mkt fin Huawei Ascend P6 16GB ROM 2GB RAM Rootad, CM 11 med KitKat 4.4.4 Skärmen är i topskick(inte en repa) baksidan har några mindre repor...
Har Vimla abb, dessvärre kan jag ej ta emot/skicka mms! är det någon inställning i telefonen som jag skall ha? tacksam på förhand
hej, kan jag kolla på den morgon?? är från <Helsingborg
inget bud?
650
500?+ frakt
hur stor är sprickan bak??
om du skulle sälja den, vad pratar vi då för pris?
Köpte en Zte Blade s6 till min fru då hon ville ha en 4g telefon men då svenska saknas i telefonen vill hon inte ha den...
ingen??
flasha in ex. tysklands ROM med hjälp av ODin
hej alla vilken tel har i dagsläget bäst skärmtid?? alltså mer än 4-5h
va förbi 3 idag, kostar 350kr samt att det tar ca3v innan koden skickas !!! jag läste en del på xda o där fanns svaret...
hej tyvärr funkar inte apparna, har testar de flesta
jepp, det är 350 kr och inte 3350kr :-) jag va kanske lite otydlig menade 3(tre) 350kr
hej köpte en s4 9505 LTE som är 3 låst. flashade in en tysk Lolipop 5.0.1 i tron om att jag kunde ta bort operatörslåset men det gick inte min...
Factory Reset blev det, grabben pallade inte vänta
hej alla min son skulle lägga in lösenkod för skärmen men han glömde bort vilka siffror han har tryckt in, så finns det något sätt att reseta den...
jag hade ungefär samma problem. Ladda flashtool sedan rätt Kdz fil o flasha Stock, sedan kan du lägga in annan twrp eller cwm funkade fint för mig
tack, men jag hoppar.
2800
vad menar du? att med detta tillägg kunna ringa/surfa obegränsat inom norden??
återkom gärna med lite bilder, låter intressant
har haft Oppo find,Oppo R819 så tack men nej tack
batteriet är inte bra nog för telefonen, jag har själv haft större batteri i och det blev lite bätter dock så får jag avstå s4:an ändå(har redan...
bytas mot s5 (olåst) z3 compact (olåst)
Hej. Tack men den har batteri problem. Har haft en sådan.
Tack,men nej tack, är ute efter en lite bättre kamera
du skrev 3000 , går att diskutera då tänkte jag 2000 så kanske vi kunde mötas någonstans mittemellan ?!
SÅLD
bjuder 1100kr ink frakt
500?